28-02-2020, 04:20 AM
Με αφορμή τη συζήτηση για την Ιπποκράτους/Αλεξάνδρας θεωρώ πρέπει να κοιταχτούν πρώτα αρκετές γραμμές που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τους άξονες αυτούς..
Τα 025/6/7 μετά το Σύνταγμα σχεδόν πάντα πάνε με ελάχιστους επιβάτες έως και παντελώς άδεια. Στην επιστροφή μόνο κάποιες ώρες από Μοναστηράκι είναι κάπως καλύτερα.. Παρομοια, το 230 μετά την Ακαδημία/Συνταγμα για Ακρόπολη έχει μικρή επιβατική κίνηση ενώ συχνά πάει και με 0 επιβάτες βραδυνές ώρες. Επίσης, για το συγκεκριμένο ειδικά οφείλει να τροποποιηθεί η διαδρομή στο Ζωγράφου (από Γεωργίου Παπανδρεού και στις 2 κατευθύνσεις) ώστε να δρομολογηθεί με 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα. Επίσης, και το 046 μετά την Πανόρμου, όπως έχει αναφερθεί ήδη, έχει σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση και δεν νομίζω ότι έχει πλέον πολύ νόημα να φτάνει μέχρι Ελληνορώσων.
Για την Ιπποκράτους συγκεκριμένα όντως υπάρχει έλλειμμα εξυπηρέτησης από Αμπελόκηπους τουλάχιστον, όμως αντίστοιχο θέμα υπάρχει και στη Χ. Τρικούπη ώρες ώρες. Αν περάσει πρώτα 230 το μίντι στοιβάζεται μέχρι αηδίας και στην άνοδο. Το Α7 εδώ και καιρό είναι υπό διάλυση με αρκετά κενά 25'-30' μέσα στη μέρα και μόνιμα το απόγευμα από Κηφισιά έχει 40λεπτο κενό (19:20-20:00). Μέχρι πριν κάποιους μήνες μάλιστα ειδικά πρωινά ενίοτε έλειπαν σωρηδόν βάρδιες και βάραγε κενά 50'-60' σε ώρες αιχμής.. Συνεπώς είτε από Αλεξάνδρας πηγαίνει είτε από Ιπποκράτους/Χ. Τρικούπη πρώτιστο μέλημα είναι να φτιαχτεί η δρομολόγηση για να υπάρξει σωστή εξυπηρέτηση από όπου και αν περάσει..
Τέλος, για το 051 η υπάρχουσα κατάσταση είχε αρκετά αρνητικά με βασικά την κακή θέση αφετηρίας στην Ομόνοια και λόγω χωροταξίας και λόγω εγκληματικότητας, στο Μεταξουργείο ήθελε σχετικά αρκετό περπάτημα προς ΚΤΕΛ και έχανε αρκετό χρόνο στο γύρνα με τον κύκλο από Βάθη. Από 01/03 τουλάχιστον θα υπάρχει σωστή σύνδεση με Μεταξουργείο (ούτως ή άλλως από εκεί διακινείται και σήμερα ο κύριος όγκος επιβατών), επιτυγχάνεται απευθείας πρόσβαση στα υπεραστικά τραίνα και θεωρώ θα γλιτώσει και μερικά λεπτά από το χρόνο διαδρομής.
Τα 025/6/7 μετά το Σύνταγμα σχεδόν πάντα πάνε με ελάχιστους επιβάτες έως και παντελώς άδεια. Στην επιστροφή μόνο κάποιες ώρες από Μοναστηράκι είναι κάπως καλύτερα.. Παρομοια, το 230 μετά την Ακαδημία/Συνταγμα για Ακρόπολη έχει μικρή επιβατική κίνηση ενώ συχνά πάει και με 0 επιβάτες βραδυνές ώρες. Επίσης, για το συγκεκριμένο ειδικά οφείλει να τροποποιηθεί η διαδρομή στο Ζωγράφου (από Γεωργίου Παπανδρεού και στις 2 κατευθύνσεις) ώστε να δρομολογηθεί με 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα. Επίσης, και το 046 μετά την Πανόρμου, όπως έχει αναφερθεί ήδη, έχει σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση και δεν νομίζω ότι έχει πλέον πολύ νόημα να φτάνει μέχρι Ελληνορώσων.
Για την Ιπποκράτους συγκεκριμένα όντως υπάρχει έλλειμμα εξυπηρέτησης από Αμπελόκηπους τουλάχιστον, όμως αντίστοιχο θέμα υπάρχει και στη Χ. Τρικούπη ώρες ώρες. Αν περάσει πρώτα 230 το μίντι στοιβάζεται μέχρι αηδίας και στην άνοδο. Το Α7 εδώ και καιρό είναι υπό διάλυση με αρκετά κενά 25'-30' μέσα στη μέρα και μόνιμα το απόγευμα από Κηφισιά έχει 40λεπτο κενό (19:20-20:00). Μέχρι πριν κάποιους μήνες μάλιστα ειδικά πρωινά ενίοτε έλειπαν σωρηδόν βάρδιες και βάραγε κενά 50'-60' σε ώρες αιχμής.. Συνεπώς είτε από Αλεξάνδρας πηγαίνει είτε από Ιπποκράτους/Χ. Τρικούπη πρώτιστο μέλημα είναι να φτιαχτεί η δρομολόγηση για να υπάρξει σωστή εξυπηρέτηση από όπου και αν περάσει..
Τέλος, για το 051 η υπάρχουσα κατάσταση είχε αρκετά αρνητικά με βασικά την κακή θέση αφετηρίας στην Ομόνοια και λόγω χωροταξίας και λόγω εγκληματικότητας, στο Μεταξουργείο ήθελε σχετικά αρκετό περπάτημα προς ΚΤΕΛ και έχανε αρκετό χρόνο στο γύρνα με τον κύκλο από Βάθη. Από 01/03 τουλάχιστον θα υπάρχει σωστή σύνδεση με Μεταξουργείο (ούτως ή άλλως από εκεί διακινείται και σήμερα ο κύριος όγκος επιβατών), επιτυγχάνεται απευθείας πρόσβαση στα υπεραστικά τραίνα και θεωρώ θα γλιτώσει και μερικά λεπτά από το χρόνο διαδρομής.