27-02-2020, 09:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-02-2020, 09:34 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(27-02-2020, 10:57 AM)Citaro Έγραψε: Συνεπώς, οι λύσεις είναι δύο : είτε ξηλώνουμε τα καλώδια Αγ. Βαρβάρα - Σίδερα - Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου, και αφήνουμε μόνο το δίκτυο του "10", είτε τα κάνουμε κάτι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε καλύτερα. Σε αυτή τη λογική κινείται η πρότασή μου.Τα σύρματα των Πετραλώνων (22/23) και τα έκτακτα/υπηρεσιακά πέριξ της Καραϊσκάκη/Αττικής ξηλώθηκαν;
Θες να πάρεις δύο οχήματα και αφήσεις τη γραμμή με πέντε; Μαζί σου. Όχι όμως να φύγει από το χάρτη.
Δεν βρίσκω νόημα να διατηρηθεί μια γραμμή επειδή υπάρχει σύρμα, όπως ομοίως και το κομμάτι των Πετραλώνων της 15. Άλλαξαν τα πράγματα, δεν χρειάζεται πλέον, καταργείται. Το οικονομικό, θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σαν ανασταλτικό παράγοντα, όπως το να μην υπάρχουν οχήματα σε γραμμές και ο κόσμος να απομακρύνεται από την συγκοινωνία για να διατηρείται ένα φάντασμα 19!
Ρουσφέτι δεν το λες ακριβώς, ξεσηκωμός της τότε Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν, για να φύγουν οι Αφετηρίες από το κέντρο του Χαλανδρίου (που στην περίπτωση των 18/19, 447, αλλά και 10 δεν έχουν άδικο), και έτσι μόνο το 19 κατέληξε στον Στ.Χαλανδρίου που ήλπιζαν ότι θα πιάσει, ενώ η πρόταση του 18 να καταλήξει στην Πλ.Αγ.Παρασκευής, δεν έγινε ποτέ πράξη.
Εγώ είμαι κάθετος σε γραμμές μπαλώματα. Λίγο για την Αλεξάνδρας, λίγο για την Κηφισίας, λίγο για το Χαλάνδρι και στο τέλος από εξυπηρέτηση μηδέν, γιατί επικαλυπτεται από άλλα και η πραγματικότητα της ανυπαρξίας οχημάτων/οδηγών το οδηγεί σε φυσική περιστολή δρομολογίων και μηδενική επιβατική πληρότητα. Η δε επιβατική σύνδεση για άνοδο Κηφισίας δεν δικαιολογεί την ύπαρξη γραμμής. Ας μας περίσσευαν 100 οχήματα, κι ας λειτουργούσε ενισχυτικά...