27-02-2020, 10:57 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-02-2020, 10:58 AM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(26-02-2020, 10:27 PM)MrVanHool Έγραψε: Υπάρχει ανάγκη για 15λεπτο τρόλεϋ στο κομμάτι Πλ.Χαλανδρίου (Σίδερα) - Κηφισίας; Σχεδόν απόσταση περπατηματος είναι η Πλ.Χαλανδρίου έως το Υγεία (γύρω στα 15λεπτα).
Οπότε, δυστυχώς, θα πρέπει να καταργηθούν αμφότερες οι γραμμές 18/19, επικαλυπτόμενες πλήρως από το Α7, το 10 και το μετρό, σε μια άλλη εποχή πλέον..
Παραθέτω την πρότασή μου υπό το πρίσμα της ύπαρξης της εναερίου. Δεν θέλω να εξετάσω τους λόγους που στήθηκε ένα τόσο πολύπλοκο και δαπανηρό δίκυτο καλωδίων στο Χαλάνδρι, ενώ το μετρό κατασκευαζόταν ήδη (και ήξεραν ότι με τις νέες ροές επιβατών, η οδική σύνδεση Χαλανδρίου θα αλλάξει)
Συνεπώς, οι λύσεις είναι δύο : είτε ξηλώνουμε τα καλώδια Αγ. Βαρβάρα - Σίδερα - Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου, και αφήνουμε μόνο το δίκτυο του "10", είτε τα κάνουμε κάτι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε καλύτερα. Σε αυτή τη λογική κινείται η πρότασή μου.
Η κατανομή των οχημάτων που πρότεινα, έρχεται να μοιράσει πιό σωστά τα υπάρχοντα οχήματα. Δεν έχει λογική να στέλνεις το 18, παράλληλα με το 10, σε μια διαδρομή που είναι "ψώφια" (Εθν. Αντιστάσεως) - σε αυτό συμφωνούμε. Όμως, η σύνδεση Κηφισίας - Σίδερα - Χαλάνδρι, έχει "ψωμί" αν δουλέψει σωστά. Πρώτον διότι αποσυμφορεί - έστω και λίγο - τα Α7/550/Ε14 και δεύτερον, διότι η μετεπιβίβαση Χαλάνδρι - άνοδος Κηφισίας πάσχει. Δεν μπορουν να πάνε όλοι με τα πόδια στο "Υγεία", ούτε γίνεται να μην υπάρχει σύνδεση με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα (Golden Hall, Avenue, Mall) που μαζεύουν το μισό πληθυσμό βορείων προαστείων.
Θες να πάρεις δύο οχήματα και αφήσεις τη γραμμή με πέντε; Μαζί σου. Όχι όμως να φύγει από το χάρτη.
Τέλος, για το τοπικό που πρότεινα, έβαλα μόνος μου τον "αστερίσκο" ότι θα προτιμούσα να ξηλωθεί το δίκτυο στο σημείο εκείνο, διότι πράγματι ήταν σπατάλη και ρουσφέτι.