26-02-2020, 10:27 PM
(24-02-2020, 05:34 PM)Citaro Έγραψε: ΤΡΟΛΛΕΫ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥΥπάρχει ανάγκη για 15λεπτο τρόλεϋ στο κομμάτι Πλ.Χαλανδρίου (Σίδερα) - Κηφισίας; Σχεδόν απόσταση περπατηματος είναι η Πλ.Χαλανδρίου έως το Υγεία (γύρω στα 15λεπτα).
Μετά την ίδρυση της γραμμής 19Β και την κατ' ουσίαν παραδοχή ότι η γραμμή προς Στ. Χαλανδρίου δεν έπρεπε να υπάρχει, έχει διαμορφωθεί η εξής στρεβλή εικόνα των γραμμών 18/19 :
Προγραμματισμένα οχήματα 7 τις καθημερινές, 4 το Σάββατο, 3 τις Κυριακές. Λόγω όμως του διαφορετικού μήκους της κάθε γραμμής, τα δρομολόγια στην επιστροφή από Χαλάνδρι μπερδεύονται και αλληλοεπικαλύπτονται, αφήνοντας μεγάλα κενά.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τα ως άνω δεδομένα, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την ύπαρξη της γραμμής 10 που αρκεί απόλυτα για την χαμηλή επιβατική κίνηση στον άξονα Φάρος Ψυχικού - Εθν. Αντιστάσεως, προτείνω :
- Κατάργηση γραμμών 18 και 19.
- Μετονομασία της γραμμής 19Β σε "19 ΜΟΥΣΕΙΟ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΙΔΕΡΑ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ" και διατήρηση της κυκλικής διαδρομής, όπως είναι σήμερα. Κατάργηση της αφετηρίας στην οδό Κολοκοτρώνη και μετατόπιση, στο σημείο εκείνο, της αφετηρίας του "10".
- Δημιουργία τοπικής γραμμής "18 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (κυκλική)" με ένα όχημα που θα εξυπηρετεί τοπικά το κομμάτι που αφήνει το παλιό "19". Εναλλακτικά, πλήρης κατάρηγηση και αποξήλωση του δικτύου, καθώς ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα και η κίνηση σηκώνεται από τα τοπικά Πεντέλης.
Με την πρόταση αυτή :
- δημιουργείται μια αξιόπιστη γραμμή με συχνότητα 15-20' που θα αναλάβει τη συνεξυπηρέτηση της Κηφισίας μέχρι τα Σίδερα Χαλανδρίου.
- δίνεται τέλος στην ακανόνιστη διέλευση στην κάθοδο, όπου μένουν κενά 40 λεπτών και μετά εμφανίζονται και τα τρία τρόλλεϋ μαζί.
- δίνεται διέξοδος από την Πλ. Χαλανδρίου για μετεπιβίβαση προς Μαρούσι και άνοδο Κηφισίας, κάτι που σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ανταπόκριση 421/Κηφισίας θέλει πάρα πολύ περπάτημα σε επικίνδυνα έως ανύπαρκτα πεζοδρόμια. Με την σταθερή διέλευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, η ανταπόκριση Χαλάνδρι/άνοδος Κηφισίας μπορεί να γίνει εύκολα και με ασφάλεια στη στάση "Σίδερα (άνοδος) - Περίπτερο (κάθοδος)" με σύνδεση από την υπόγεια πεζοδιάβαση. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει θεωρητικά και σήμερα, αλλά ακυρώνεται από την πολύ κακή συχνότητα διέλευσης του 19/19Β.
Την στιγμή που η Πατησίων, η Αχαρνών, η Κυψέλης και το Παγκράτι υποφέρουν, νομίζω πως είναι εντελώς σπατάλη αυτό που συζητάμε.
Όπως προαναφέρθηκε, ο Κορμός Χαλανδρίου πλέον είναι παρωχημένος. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για σύνδεση ούτε του κέντρου της Αθήνας με το Χαλάνδρι, ούτε του Χαλανδρίου με την Αλεξάνδρας έστω.
Η λύση να πήγαινε το 10 στον Σταθμό Χαλανδρίου θα ήταν η πιο λογική (με δεδομένο την απομάκρυνση των Αφετηριών από το κέντρο του Χαλανδρίου), αν όμως δεν υπήρχε η διπλή διέλευση από το κέντρο του Χαλανδρίου και η δυσκολία στην αναστροφή στο Μετρό. Η γραμμή 18 που προτείνεις, νομίζω πως δεν θα είχε νόημα, υπάρχει η Δημοτική Συγκοινωνία και τα Τ.ΧΑΛ και οι πληρότητες του κομματιού αυτού δεν δικαιολογούν νομίζω και περαιτέρω οχήματα.
Οπότε, δυστυχώς, θα πρέπει να καταργηθούν αμφότερες οι γραμμές 18/19, επικαλυπτόμενες πλήρως από το Α7, το 10 και το μετρό, σε μια άλλη εποχή πλέον..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''