26-02-2020, 10:10 PM
Διαβάζοντας τις παραπάνω απόψεις, θα σχολιάσω τα εξής:
-> Τόσο το 021, όσο και το 046, δεν έχουν κάποιον βάσιμο λόγο τροποποίησης. Αν η Αφετηρία του τελευταίου, θα είναι 3-5 στενά δίπλα είναι σχεδόν αδιάφορο. Οι μόνες προτάσεις που θα είχαν νόημα είναι συνένωσης με άλλες γραμμές, για να είναι πιο προσιτές.
-> Για το Α7, ουσιαστικά έχει δίκιο ο antonis, αν και έχω στηρίξει παλαιότερα την πρόταση Ιπποκράτους - Σόλωνος - Κάνιγγος.
Άλλωστε, για να φτάσουμε σε σημείο να προτείνουμε τέτοια αλλαγή, πρέπει να δούμε τι θα γίνει με τα 025/6/7, απομεινάρια του τραμ 10 και με το 813. Διότι, αν η βάση του 813 παραμείνει, μαζί με ένα 230, και με το 021, δεν χρειάζεται κι άλλη γραμμή. Όπως έλεγα και για την Λιοσίων, η συγκοινωνία δεν είναι για να μπαλώνουμε τρύπες με τραβήγματα! Η Αλεξάνδρας, αν κοπούν τελείως τα βαγόνια του Χαλανδρίου, έχει πολύ περισσότερη ανάγκη το Α7 τελικώς..
-> Σχετικό με τον τομέα συζήτησης, είναι και η μεταφορά Αφετηρίας του 051 στον Σταθμό Λαρίσης! Απαράδεκτη κίνηση, η Αφετηρία που ενώνει τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων της πόλης να μην είναι μέσα στο κέντρο! Και να αποδίδουμε παραπάνω χώρο για να τον καταλάβουν μόνιμα τα ΙΧ (όπως έγινε στην Βούλγαρη, Αγησιλάου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Πλ.Κουμ/ρου (ΑΦ812/851 - προσεχώς και απέναντι).
Ήδη, η γεωργιανων συμφερόντων εταιρεία μεταφοράς, στάθμευε στην Αφετηρία καθημερινά πούλμαν και νταλίκες που ξεφόρτωναν ώρες, τώρα θα γίνει επίσημα πάρκινγκ και μετά θα λέμε ότι δεν υπάρχει χώρος για Αφετηρίες στο κέντρο! Έπρεπε να είχε πάει για αρχή στην παλιά ΑΦΓ9 στην Χαλκοκονδύλη, που ήδη έχει γίνει πάρκινγκ, μέχρι και το Β9..
-> Τόσο το 021, όσο και το 046, δεν έχουν κάποιον βάσιμο λόγο τροποποίησης. Αν η Αφετηρία του τελευταίου, θα είναι 3-5 στενά δίπλα είναι σχεδόν αδιάφορο. Οι μόνες προτάσεις που θα είχαν νόημα είναι συνένωσης με άλλες γραμμές, για να είναι πιο προσιτές.
-> Για το Α7, ουσιαστικά έχει δίκιο ο antonis, αν και έχω στηρίξει παλαιότερα την πρόταση Ιπποκράτους - Σόλωνος - Κάνιγγος.
Άλλωστε, για να φτάσουμε σε σημείο να προτείνουμε τέτοια αλλαγή, πρέπει να δούμε τι θα γίνει με τα 025/6/7, απομεινάρια του τραμ 10 και με το 813. Διότι, αν η βάση του 813 παραμείνει, μαζί με ένα 230, και με το 021, δεν χρειάζεται κι άλλη γραμμή. Όπως έλεγα και για την Λιοσίων, η συγκοινωνία δεν είναι για να μπαλώνουμε τρύπες με τραβήγματα! Η Αλεξάνδρας, αν κοπούν τελείως τα βαγόνια του Χαλανδρίου, έχει πολύ περισσότερη ανάγκη το Α7 τελικώς..
-> Σχετικό με τον τομέα συζήτησης, είναι και η μεταφορά Αφετηρίας του 051 στον Σταθμό Λαρίσης! Απαράδεκτη κίνηση, η Αφετηρία που ενώνει τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων της πόλης να μην είναι μέσα στο κέντρο! Και να αποδίδουμε παραπάνω χώρο για να τον καταλάβουν μόνιμα τα ΙΧ (όπως έγινε στην Βούλγαρη, Αγησιλάου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Πλ.Κουμ/ρου (ΑΦ812/851 - προσεχώς και απέναντι).
Ήδη, η γεωργιανων συμφερόντων εταιρεία μεταφοράς, στάθμευε στην Αφετηρία καθημερινά πούλμαν και νταλίκες που ξεφόρτωναν ώρες, τώρα θα γίνει επίσημα πάρκινγκ και μετά θα λέμε ότι δεν υπάρχει χώρος για Αφετηρίες στο κέντρο! Έπρεπε να είχε πάει για αρχή στην παλιά ΑΦΓ9 στην Χαλκοκονδύλη, που ήδη έχει γίνει πάρκινγκ, μέχρι και το Β9..