Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
(26-02-2020, 11:57 AM)Citaro Έγραψε: Η έννοια "γραμμή-κορμός" έχει πάει περίπατο εδώ και 10 χρόνια. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε με το "τίποτα" να κάνουμε συγκοινωνία. 780 - 790 οχήματα της ΕΘΕΛ βγαίνουν όλα κι όλα στην πρωϊνή βάρδια, τα έχω μετρήσει ένα προς ένα από την τηλεματική. Πρέπει συνεπώς να κάνουμε ο,τι καλύτερο με αυτά. Πριν 10 χρόνια είχες για την Ιπποκράτους το 601/603, και για την άνοδο το Α7.  Σήμερα εξακολουθεί το Α7 να περνάει από Χαρ. Τρικούπη "για ιστορικούς λόγους", αλλά την Ιπποκράτους την ξεχάσαμε.

Συνεπώς, καλή η "σκούπα" στις κεντρικές αρτηρίες, αλλά εξίσου κεντρική αρτηρία είναι και η Ιπποκράτους. Το 10λεπτο που λέω, είναι μετρημένο σε διάφορες ώρες "δύσκολες" από την τηλεματική. Άλλωστε, με την συστηματική παραβίαση της λεωφορειολωρίδας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, πολύ συχνά θέλει πάνω από 10' μόνο για κατεβεί το λεωφορείο από Σόνια προς Πεδίο Άρεως (δύο στάσεις). Δεν είναι ρόδινα ούτε εκεί τα πράγματα.

Με απολύτως μετρημένα στοιχεία (άνοιξα ταυτόχρονα ένα όχημα του 813 και ένα του Α7) διαπίστωσα ότι η διαδρομή ΙΚΑ - Αλεξάνδρας - Στουρνάρη είναι περίπου 13-15' σε νορμάλ συνθήκες, ενω η διαδρομή ΙΚΑ - Ιπποκράτους - Ομόνοια - Μάρνη 20-22'.  10 στα 12 οχήματα βγάζουν έξω στο Α7 συνήθως.  Αν δώσεις κύκλο 70+80=150' (αντί για 70+70=140 που ισχύει σήμερα) θα έχεις μ.ο. διέλευσης 15' (αντί για 14'). Θες να δώσεις 160' ; Μέσος όρος 16'. Δεν αλλάζει κάτι στην ουσία.
Αυτή τη στιγμή που ανοίγω την εφαρμογή έχει 9 οχήματα (13:30), επομένως άλλο θεωρία και άλλο πράξη γιατί όταν πιάσει κίνηση προφανώς οι χρόνοι διαδρομής είναι μεγαλύτεροι. Και για του λόγου το αληθές στα σχολεία Αμαρουσίου προς Κηφισιά χρόνος αναμονής 3' και μετά 33' και μετά τίποτα. Τώρα αν αρχίσουμε την περιπτωσιολογία θα αναφέρω ότι σήμερα που πέρασα από Αλεξάνδρας η Ιπποκράτους ήταν μποτιλιαρισμένη μέχρι πάνω και τα αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να μπουν στο φανάρι, όχι δέκα λεπτά, αλλά δέκα ώρες θα έκαναν να κατέβουν. Θα μου πεις έχει έργα, έτσι κι αλλιώς τα έργα καταλαμβάνουν την μια άκρη του δρόμου που φυσιολογικά την έχουν καταλάβει τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, πιο κάτω το μισό δρόμο κλείνουν οι κλούβες των ΜΑΤ και πάει λέγοντας.
Πριν από λίγο καιρό χρειάστηκε να πάρω το Α7 από Μαρούσι για δαχτυλίδι. Αναμονή περίπου 30' στις 16:00, ούτε 550 πέρασε. τι να πει κανείς στον επιβάτη που ξεροσταλιάζει εκεί, ότι άργησε το λεωφορείο γιατί θα κάνει και μια βόλτα από την Πανεπιστημίου;
Δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση της Ιπποκράτους με την Κηφισίας, ούτε σε μέγεθος, ούτε σε κόσμο, απλά ένας δρόμος είναι που τον έχουν καταντήσει με μια λωρίδα κυκλοφορίας, που πλέον τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα είχαν περάσει το ύψους της Αραχώβης και από τις 2 μεριές. Αυτά τα λέω για το θέμα του χρόνου διαδρομής και τις δυσμενείς συνέπειες που έχει για τον κύριο όγκο των χρηστών που δεν έχουν άλλο μέσο για να κινηθούν μέχρι το Ψυχικό τουλάχιστον. Κατά τα λοιπά, για τους περισσότερους χρήστες που θα έχουν φτάσει μέχρι εκεί και θέλουν να πάνε προς το κέντρο δεν παίζει ρόλο αν θα περάσει από την Ιπποκράτους ή από την Αλεξάνδρας το λεωφορείο. Κάποιοι θα βολευτούν και κάποιοι θα ξεβολευτούν. Επομένως δεν νομίζω ότι αξίζει το κόπο για 2-3 στάσεις να γίνει τόση φασαρία. Και λέω 2-3 στάσεις γιατί μετά το ύψος της Καλλιδρομίου δεν υπάρχει σοβαρό αντικείμενο λόγω εγγύτητας με το κέντρο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 08-03-2010, 01:25 AM
RE: - από abc - 08-03-2010, 01:45 AM
RE: - από Citaro - 08-03-2010, 11:15 PM
RE: - από abc - 09-03-2010, 12:04 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 - από antonis - 26-02-2020, 03:09 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 72.129 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 657.998 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 65.747 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 206.931 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 374.916 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 388.695 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 83.713 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 64.202 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 94.486 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 180.166 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)