26-02-2020, 01:06 AM
(25-02-2020, 03:03 PM)antonis Έγραψε: Η παραπάνω πρόταση για το Α7 έχει ξαναδιατυπωθεί, αρκετές φορές εδώ μέσα. Άλλοτε το στέλνουν από Βασιλίσσης Σοφίας, άλλοτε από Ιπποκράτους, αλλού να στρίβει στη Σόλωνος κλπ, οπότε μάλλον δεν έχει νόημα η επανάληψη όσων έχουν ήδη γραφεί για την ακαταλληλότητα των προτεινόμενων λύσεων. αυτό που θα υπογραμμίσω μόνο είναι ότι η συζήτηση γίνεται μπερδεύοντας την θεωρία με την πράξη. Από τη μια γίνεται λόγος για την αραιή συγκοινωνία της Ιπποκράτους (λες και οι υπόλοιποι δρόμοι καλύπτονται ικανοποιητικά) επειδή στην πράξη τα δρομολόγια δεν τηρούνται, ενώ από την άλλη παρατίθενται στοιχεία για την κίνηση της Αλεξάνδρας βάσει του προγράμματος, το οποίο όμως επίσης δεν τηρείται. Επομένως, ο,τι προστεθεί κάπου θα λείψει από κάπου αλλού. Ειδικά το Α7 μπορεί να κάνει στην πράξη και μισή ώρα να περάσει και να το επιβαρύνεις με επιπλέον χρόνο διαδρομής θα ήταν καταστροφικό, χώρια που το στέλνεις στο στόμα του λύκου (Πανεπιστημίου). Άρα μιλάμε για μια τρύπα στο νερό.
Είναι αλήθεια, το Α7 μας έχει απασχολήσει λίγο πολύ όλους μας εδώ μέσα. Για να έχει τέτοιο... "σουξέ" στο forum, σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά και ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Θα σε ρωτούσα τι θα αντιπρότεινες εσύ, ωστόσο απαντάς στο επόμενό σου post:
(26-02-2020, 12:40 AM)antonis Έγραψε: Δεν διευθετείται γιατί σε ώρες αιχμής τα λεωφορεία χάνονται μέσα στην κίνηση. Αν τους ρίξεις και άλλα 10 λεπτά (τουλάχιστον) τότε τινάζεται όλο το πρόγραμμα και τα 30λεπτα θα γίνουν 40λεπτα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια λύση για την Ιπποκράτους, εκτός αν θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να περάσει από εκεί το 046, αλλά ασφαλώς δεν είναι σωστό να χαλάσουμε και ο,τι απέμεινε. Στο κάτω-κάτω το Α7 είναι μια γραμμή κορμός που δουλειά του είναι να σκουπίζει τις περιοχές πέριξ των λεωφόρων Κηφισίας και Βασιλίσσης Σοφίας κυρίως και να τροφοδοτεί τις τοπικές γραμμές σε Μαρούσι-Κηφισιά και όχι να κάνει συγκοινωνία στο κέντρο για τον άλλο που θέλει να πάει 2 στάσεις. Θα μου πεις γιατί τότε ανεβαίνει την Χ. Τρικούπη και όχι την Αλεξάνδρας για να πάει και πιο γρήγορα; Ε, τι να κάνουμε, δεκαετίες ολόκληρες περνάει από εκεί και έχει καθιερωθεί και είναι δύσκολο να ληφθεί απόφαση αλλαγής.
Το "ολόκληρες δεκαετίες περνά από εκέι και έχει καθιερωθεί" δεν μου λέει κάτι προσωπικά ως χρήστη και φίλο των ΜΜΜ. Με αυτήν την νοοτροπία, όπου το πρόβλημα γίνεται έθιμο, δεν πρόκειται να υπάρξει κάποια προοπτική αλλαγής ή ανάπτυξης...