25-02-2020, 05:56 PM
(25-02-2020, 03:03 PM)antonis Έγραψε: Η παραπάνω πρόταση για το Α7 έχει ξαναδιατυπωθεί, αρκετές φορές εδώ μέσα. Άλλοτε το στέλνουν από Βασιλίσσης Σοφίας, άλλοτε από Ιπποκράτους, αλλού να στρίβει στη Σόλωνος κλπ, οπότε μάλλον δεν έχει νόημα η επανάληψη όσων έχουν ήδη γραφεί για την ακαταλληλότητα των προτεινόμενων λύσεων. αυτό που θα υπογραμμίσω μόνο είναι ότι η συζήτηση γίνεται μπερδεύοντας την θεωρία με την πράξη. Από τη μια γίνεται λόγος για την αραιή συγκοινωνία της Ιπποκράτους (λες και οι υπόλοιποι δρόμοι καλύπτονται ικανοποιητικά) επειδή στην πράξη τα δρομολόγια δεν τηρούνται, ενώ από την άλλη παρατίθενται στοιχεία για την κίνηση της Αλεξάνδρας βάσει του προγράμματος, το οποίο όμως επίσης δεν τηρείται. Επομένως, ο,τι προστεθεί κάπου θα λείψει από κάπου αλλού. Ειδικά το Α7 μπορεί να κάνει στην πράξη και μισή ώρα να περάσει και να το επιβαρύνεις με επιπλέον χρόνο διαδρομής θα ήταν καταστροφικό, χώρια που το στέλνεις στο στόμα του λύκου (Πανεπιστημίου). Άρα μιλάμε για μια τρύπα στο νερό.
Άλλο να στερήσω από την κάθοδο της Αλεξάνδρας 4 διελεύσεις από τις 16 πραγματικές (τις οποίες ούτως ή άλλως δεν τις έχει ούτε η άνοδος) και άλλο να παραμένει η Ιπποκράτους με 3 12μετρα την ώρα και κάτι μιντι στη χάση και στη φέξη. Και επειδή δεν πρόκειται να ενισχυθεί καμία γραμμή στο ορατό μέλλον, προσπαθούμε να προτείνουμε εφικτές λύσεις.
Όσο για την Πανεπιστημίου, σε εποχή τηλεματικής είναι εύκολο πράγμα να στείλεις τα λεωφορεία από Αλεξάνδρας και Πεδίον Άρεως τις ώρες που έχει πρόβλημα/πορεία/λοιπές καθημερινές ομορφίες. Η χρονική επιβάρυνση 10' είναι κάτι που διευθετείται.
Εναλλακτικά, έχουμε κάποια καλύτερη ιδέα να την υποστηρίξω; Γιατί έτσι όπως είναι η Ιπποκράτους, δεν γίνεται δουλειά.