Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
(24-02-2020, 04:08 PM)Citaro Έγραψε:  
Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω κάποιες ανέξοδες και στοχευμένες προτάσεις παρεμβάσεων στην συγκοινωνία, ώστε να αξιοποιηθούν όσο το δυνατό καλύτερα τα ελάχιστα οχήματα που μας έμειναν να κυκλοφορούν :

021 / 046
H γραμμή 021 έχει αποδυναμωθεί πάρα πολύ τα τελευταία έτη. Από τα τρία προβλεπόμενα λεωφορεία σε ώρες αιχμής, συνήθως βγαίνουν τα δύο, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που γύρω στις 12:00 - 14:00 είναι έξω μόνο ένα λεωφορείο.

Από την άλλη, το 046, που περνάει από παραπλήσια διαδρομή μέσα στου Γκύζη και θα μπορούσε να είναι χρήσιμο ως εναλλακτικό του 021, έχει αφετηρία στο "πέρα πουθενά", με συνέπεια να κυκλοφορεί με ελάχιστους επιβάτες και να απαξιώνεται.

ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση της γραμμής 046
με επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Τζώρτζ, πίσω από αυτή του 021 και διαδρομή ημερήσια : Από Τζώρτζ, κυκλικά αριστερά Πατουσά, ευθεία Μπόταση, Μπουμπουλίνας και συνέχεια ως έχει. Στην επιστροφή από Πλ. Εξαρχείων δεξιά Στουρνάρη, αριστερά Τζώρτζ.  Δηλαδή να επανέλθει στη διαδρομή που είχε επί χρόνια και μέχρι το 2005 περίπου.  Στη βραδυνή εκδοχή (λόγω Εξαρχείων) προτείνω την διέλευση από Χαρ. Τρικούπη προς Γκύζη, όπως το 021 και από Μομφεράτου κανονικά, ενώ στην επιστροφή από Ραγκαβή, αριστερά Ν. Γύζη και κάθοδος από Ιπποκράτους/Σόλωνος, όπως το 021.
Θα ωφεληθεί πολύ το επιβατικό κοινό από Κάνιγγος, που θα έχει δύο επιλογές προς Γκύζη, επίσης μπορεί να χρησιμεύσει στη στάση Μπόταση ως εναλλακτική του 224 για επιβάτες προς Ευελπίδων και την κάτω πλευρά του λόφου Πολυγώνου.
Στη βραδυνή διαδρομή θα κοπεί το κομμάτι Βαλτινών, το οποίο όμως δεν έχει σπουδαία επιβατική κίνηση και εξυπηρετείται από τη Λεωφ. Αλεξάνδρας.  Σε αντιστάθμισμα όμως, θα προστεθεί δρομολόγιο στη Χαρ. Τρικούπη και στην Ιπποκράτους και θα ενισχυθεί το 021.

Μιας και χρησιμοποιώ το 046 αρκετές φορές την εβδομάδα μεταξύ 1000-1330, μπορώ να πω πως μόνο με ελάχιστους επιβάτες δεν πάει. Ειδικά με το που μπει Βαλτινών γεμίζει με γριές και καρότσια. Αδειάζει τους πάντες Πανόρμου και έπειτα συνεχίζει για Κατεχάκη άδειο.

Τεχνικά, η επαναφορά από Τζωρτζ και Πατουσά υπό τις σημερινές συνθήκες είναι αδύνατη. Με τα παρκαρισμένα του παρακείμενου υπουργείου, ακόμα και το μίντι δεν περνάει. Προσωπικά, θεωρώ ότι αυτού η ΑΦ μπορεί να πάει Μάρνη, ώστε να "κατεβάζει" το κοινό μέχρι το Πολυτεχνείο (Πατησίων-Στουρνάρη-Μάρνη). 

Μια πρόταση τροποποίησης διαδρομής η οποία θα είχε νόημα κατά τη γνώμη μου, είναι η εξής: 
Από Μάρνη προς Ελληνορώσων: από ΑΦ Μάρνη, αριστερά Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου, αριστερά Μπουμπουλίνας, αριστερά Αλεξάνδρας, δεξιά Μαυρομματαίων, δεξιά Ευελπίδων, δεξιά Μουστοξύδη, αριστερά Βαλτινών και έπειτα κανονικά.
Από Ελληνορώσων προς Μάρνη: από Βαλτινών, δεξιά Μουστοξύδη, αριστερά Ευελπίδων, αριστερά Πατησίων (ναι, ξέρω, το φανάρι εκεί είναι της υπομονής...), δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Γ' Σεπτεμβρίου, δεξιά Μάρνη όπου και ΑΦ.

Έτσι επιτυγχάνεται: (α) αποσυμφόρηση του 224 από Μπουμπουλίνας έως Δικαστήρια Ευελπίδων, όπου ειδικά κατά τις 0815-0830 γίνεται της ανωμαλίας, (β) η απευθείας σύνδεση Πρωτοδικείου (Ευελπίδων), Ειρηνοδικείου-Αρχείου-Εφετείου-Αρείου Πάγου (Αλεξάνδρας & Λουκάρεως), Διοικητικών Δικαστηρίων (Ριανκούρ) και Υπουργείου Δικαιοσύνης (πάροδος Μεσογείων) με μία λεωφορειακή γραμμή (αυτό ως απάντηση σε ΔΣΑ και ΕΑΝΔΑ που ζητούν μανιωδώς -εδώ γελάμε- την επαναφορά του 070).

(24-02-2020, 04:34 PM)Citaro Έγραψε: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ

Το βάζω εδώ γιατί ανήκει στον τομέα "0".  Ενώ στην άνοδο από Χαρ. Τρικούπη υπάρχουν τα αρθρωτά λεωφορεία του Α7, τα οποία διέρχονται περίπου ανά 15' , στην κάθοδο υπάρχουν μόνο midi (αν εξαιρέσει κανείς το 813 που έχει μείνει με 25λεπτα και το "φορτώνουν" με τους πρόσφυγες που βολτάρουν Βοτανικό - Εξάρχεια για τα δωρεάν κρουασάν του Mr. EasyJet) .

Aποτέλεσμα είναι η εξαιρετικά κακή εξυπηρέτηση του βασικού αυτού άξονα. 

ΠΡΟΤΑΣΗ
Διέλευση του Α7 στην κάθοδο από Ιπποκράτους. Τροποποίηση διαδρομής από Αλεξάνδρας, αριστερά Ιπποκράτους, ευθεία προς Πανεπιστημίου και στη συνέχεια 3ης Σεπτεμβρίου προς Μάρνη (η αφετηρία να πάει εκεί που είναι σήμερα το Β12). Στάσεις όπως αυτές του 813, με προσθήκη μιας στάσης στην Ιπποκράτους 7 (στη στάση του τρόλλεϋ 6 του Κόκκινου Μύλου) .

Η χρονική επιβάρυνση της διαδρομής καθόδου θα είναι 10'. Το όφελος όμως για την Ιπποκράτους θα είναι πολύ μεγάλο, αφού θα αποσυμφορήσει τα midi και θα προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα λόγω αρθρωτών.

Στα μειονεκτήματα είναι η αραίωση της συγκοινωνίας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, όμως ακόμη κι έτσι, παραμένουν σε ώρες αιχμής 5 οχήματα του Β5, 4 οχήματα του 14 και 3-4 οχήματα Χαλανδρίου, άρα διέλευση κατά μ.ο. ανά 5λεπτο.

Ναι σε όλα. Έχει τύχει να κατέβω στην Καλλιδρομίου (αντί στην Ακαδημία) επειδή δεν άντεχα τη βρώμα και το στίβαγμα στο 813 από τους "πρόσφυγες" που σουλατσάρουν με 6 καρότσια και 23 παιδάκια να τρέχουν πάνω-κάτω και να τρώνε σφολιατοειδή μέσα στο λεωφορείο. Βέβαια, επειδή οι νταλίκες θα κάνουν άσκοπο κύκλο μέχρι τη Μάρνη, θα μπορούσαν να τερματίζουν παράδρομο Ακαδημίας (όπισθεν Βιβλιοθήκης ή Ακαδημίας Αθηνών), υπό τον όρο όμως ότι θα απομακρυνθεί το δημοτικό πάρκινγκ.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 08-03-2010, 01:25 AM
RE: - από abc - 08-03-2010, 01:45 AM
RE: - από Citaro - 08-03-2010, 11:15 PM
RE: - από abc - 09-03-2010, 12:04 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 - από N1Ellinikou - 25-02-2020, 01:38 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.959 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.265 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.737 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.942 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.880 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.779 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 394.069 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.992 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.493 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.670 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)