Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
ΤΡΟΛΛΕΫ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

Μετά την ίδρυση της γραμμής 19Β και την κατ' ουσίαν παραδοχή ότι η γραμμή προς Στ. Χαλανδρίου δεν έπρεπε να υπάρχει, έχει διαμορφωθεί η εξής στρεβλή εικόνα των γραμμών 18/19 :

Προγραμματισμένα οχήματα 7 τις καθημερινές, 4 το Σάββατο, 3 τις Κυριακές. Λόγω όμως του διαφορετικού μήκους της κάθε γραμμής, τα δρομολόγια στην επιστροφή από Χαλάνδρι μπερδεύονται και αλληλοεπικαλύπτονται, αφήνοντας μεγάλα κενά.

ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τα ως άνω δεδομένα, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την ύπαρξη της γραμμής 10 που αρκεί απόλυτα για την χαμηλή επιβατική κίνηση στον άξονα Φάρος Ψυχικού - Εθν. Αντιστάσεως, προτείνω :

- Κατάργηση γραμμών 18 και 19.
- Μετονομασία της γραμμής 19Β σε "19 ΜΟΥΣΕΙΟ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΙΔΕΡΑ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ" και διατήρηση της κυκλικής διαδρομής, όπως είναι σήμερα. Κατάργηση της αφετηρίας στην οδό Κολοκοτρώνη και μετατόπιση, στο σημείο εκείνο, της αφετηρίας του "10".  
- Δημιουργία τοπικής γραμμής "18 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (κυκλική)" με ένα όχημα που θα εξυπηρετεί τοπικά το κομμάτι που αφήνει το παλιό "19". Εναλλακτικά, πλήρης κατάρηγηση και αποξήλωση του δικτύου, καθώς ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα και η κίνηση σηκώνεται από τα τοπικά Πεντέλης.

Με την πρόταση αυτή :
- δημιουργείται μια αξιόπιστη γραμμή με συχνότητα 15-20' που θα αναλάβει τη συνεξυπηρέτηση της Κηφισίας μέχρι τα Σίδερα Χαλανδρίου. 
- δίνεται τέλος στην ακανόνιστη διέλευση στην κάθοδο, όπου μένουν κενά 40 λεπτών και μετά εμφανίζονται και τα τρία τρόλλεϋ μαζί. 
- δίνεται διέξοδος από την Πλ. Χαλανδρίου για μετεπιβίβαση προς Μαρούσι και άνοδο Κηφισίας, κάτι που σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ανταπόκριση 421/Κηφισίας θέλει πάρα πολύ περπάτημα σε επικίνδυνα έως ανύπαρκτα πεζοδρόμια. Με την σταθερή διέλευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, η ανταπόκριση Χαλάνδρι/άνοδος Κηφισίας μπορεί να γίνει εύκολα και με ασφάλεια στη στάση "Σίδερα (άνοδος) - Περίπτερο (κάθοδος)" με σύνδεση από την υπόγεια πεζοδιάβαση.  Η δυνατότητα αυτή υπάρχει θεωρητικά και σήμερα, αλλά ακυρώνεται από την πολύ κακή συχνότητα διέλευσης του 19/19Β.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ - από Citaro - 24-02-2020, 05:34 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 219.435 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.779 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.840 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 76.122 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 691.627 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 69.020 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 394.752 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 175.226 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 89.129 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.596 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)