24-02-2020, 05:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-02-2020, 05:37 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
ΤΡΟΛΛΕΫ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μετά την ίδρυση της γραμμής 19Β και την κατ' ουσίαν παραδοχή ότι η γραμμή προς Στ. Χαλανδρίου δεν έπρεπε να υπάρχει, έχει διαμορφωθεί η εξής στρεβλή εικόνα των γραμμών 18/19 :
Προγραμματισμένα οχήματα 7 τις καθημερινές, 4 το Σάββατο, 3 τις Κυριακές. Λόγω όμως του διαφορετικού μήκους της κάθε γραμμής, τα δρομολόγια στην επιστροφή από Χαλάνδρι μπερδεύονται και αλληλοεπικαλύπτονται, αφήνοντας μεγάλα κενά.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τα ως άνω δεδομένα, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την ύπαρξη της γραμμής 10 που αρκεί απόλυτα για την χαμηλή επιβατική κίνηση στον άξονα Φάρος Ψυχικού - Εθν. Αντιστάσεως, προτείνω :
- Κατάργηση γραμμών 18 και 19.
- Μετονομασία της γραμμής 19Β σε "19 ΜΟΥΣΕΙΟ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΙΔΕΡΑ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ" και διατήρηση της κυκλικής διαδρομής, όπως είναι σήμερα. Κατάργηση της αφετηρίας στην οδό Κολοκοτρώνη και μετατόπιση, στο σημείο εκείνο, της αφετηρίας του "10".
- Δημιουργία τοπικής γραμμής "18 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (κυκλική)" με ένα όχημα που θα εξυπηρετεί τοπικά το κομμάτι που αφήνει το παλιό "19". Εναλλακτικά, πλήρης κατάρηγηση και αποξήλωση του δικτύου, καθώς ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα και η κίνηση σηκώνεται από τα τοπικά Πεντέλης.
Με την πρόταση αυτή :
- δημιουργείται μια αξιόπιστη γραμμή με συχνότητα 15-20' που θα αναλάβει τη συνεξυπηρέτηση της Κηφισίας μέχρι τα Σίδερα Χαλανδρίου.
- δίνεται τέλος στην ακανόνιστη διέλευση στην κάθοδο, όπου μένουν κενά 40 λεπτών και μετά εμφανίζονται και τα τρία τρόλλεϋ μαζί.
- δίνεται διέξοδος από την Πλ. Χαλανδρίου για μετεπιβίβαση προς Μαρούσι και άνοδο Κηφισίας, κάτι που σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ανταπόκριση 421/Κηφισίας θέλει πάρα πολύ περπάτημα σε επικίνδυνα έως ανύπαρκτα πεζοδρόμια. Με την σταθερή διέλευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, η ανταπόκριση Χαλάνδρι/άνοδος Κηφισίας μπορεί να γίνει εύκολα και με ασφάλεια στη στάση "Σίδερα (άνοδος) - Περίπτερο (κάθοδος)" με σύνδεση από την υπόγεια πεζοδιάβαση. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει θεωρητικά και σήμερα, αλλά ακυρώνεται από την πολύ κακή συχνότητα διέλευσης του 19/19Β.
Μετά την ίδρυση της γραμμής 19Β και την κατ' ουσίαν παραδοχή ότι η γραμμή προς Στ. Χαλανδρίου δεν έπρεπε να υπάρχει, έχει διαμορφωθεί η εξής στρεβλή εικόνα των γραμμών 18/19 :
Προγραμματισμένα οχήματα 7 τις καθημερινές, 4 το Σάββατο, 3 τις Κυριακές. Λόγω όμως του διαφορετικού μήκους της κάθε γραμμής, τα δρομολόγια στην επιστροφή από Χαλάνδρι μπερδεύονται και αλληλοεπικαλύπτονται, αφήνοντας μεγάλα κενά.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τα ως άνω δεδομένα, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την ύπαρξη της γραμμής 10 που αρκεί απόλυτα για την χαμηλή επιβατική κίνηση στον άξονα Φάρος Ψυχικού - Εθν. Αντιστάσεως, προτείνω :
- Κατάργηση γραμμών 18 και 19.
- Μετονομασία της γραμμής 19Β σε "19 ΜΟΥΣΕΙΟ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΙΔΕΡΑ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ" και διατήρηση της κυκλικής διαδρομής, όπως είναι σήμερα. Κατάργηση της αφετηρίας στην οδό Κολοκοτρώνη και μετατόπιση, στο σημείο εκείνο, της αφετηρίας του "10".
- Δημιουργία τοπικής γραμμής "18 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (κυκλική)" με ένα όχημα που θα εξυπηρετεί τοπικά το κομμάτι που αφήνει το παλιό "19". Εναλλακτικά, πλήρης κατάρηγηση και αποξήλωση του δικτύου, καθώς ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα και η κίνηση σηκώνεται από τα τοπικά Πεντέλης.
Με την πρόταση αυτή :
- δημιουργείται μια αξιόπιστη γραμμή με συχνότητα 15-20' που θα αναλάβει τη συνεξυπηρέτηση της Κηφισίας μέχρι τα Σίδερα Χαλανδρίου.
- δίνεται τέλος στην ακανόνιστη διέλευση στην κάθοδο, όπου μένουν κενά 40 λεπτών και μετά εμφανίζονται και τα τρία τρόλλεϋ μαζί.
- δίνεται διέξοδος από την Πλ. Χαλανδρίου για μετεπιβίβαση προς Μαρούσι και άνοδο Κηφισίας, κάτι που σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ανταπόκριση 421/Κηφισίας θέλει πάρα πολύ περπάτημα σε επικίνδυνα έως ανύπαρκτα πεζοδρόμια. Με την σταθερή διέλευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, η ανταπόκριση Χαλάνδρι/άνοδος Κηφισίας μπορεί να γίνει εύκολα και με ασφάλεια στη στάση "Σίδερα (άνοδος) - Περίπτερο (κάθοδος)" με σύνδεση από την υπόγεια πεζοδιάβαση. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει θεωρητικά και σήμερα, αλλά ακυρώνεται από την πολύ κακή συχνότητα διέλευσης του 19/19Β.