24-02-2020, 04:34 PM
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ
Το βάζω εδώ γιατί ανήκει στον τομέα "0". Ενώ στην άνοδο από Χαρ. Τρικούπη υπάρχουν τα αρθρωτά λεωφορεία του Α7, τα οποία διέρχονται περίπου ανά 15' , στην κάθοδο υπάρχουν μόνο midi (αν εξαιρέσει κανείς το 813 που έχει μείνει με 25λεπτα και το "φορτώνουν" με τους πρόσφυγες που βολτάρουν Βοτανικό - Εξάρχεια για τα δωρεάν κρουασάν του Mr. EasyJet) .
Aποτέλεσμα είναι η εξαιρετικά κακή εξυπηρέτηση του βασικού αυτού άξονα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Διέλευση του Α7 στην κάθοδο από Ιπποκράτους. Τροποποίηση διαδρομής από Αλεξάνδρας, αριστερά Ιπποκράτους, ευθεία προς Πανεπιστημίου και στη συνέχεια 3ης Σεπτεμβρίου προς Μάρνη (η αφετηρία να πάει εκεί που είναι σήμερα το Β12). Στάσεις όπως αυτές του 813, με προσθήκη μιας στάσης στην Ιπποκράτους 7 (στη στάση του τρόλλεϋ 6 του Κόκκινου Μύλου) .
Η χρονική επιβάρυνση της διαδρομής καθόδου θα είναι 10'. Το όφελος όμως για την Ιπποκράτους θα είναι πολύ μεγάλο, αφού θα αποσυμφορήσει τα midi και θα προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα λόγω αρθρωτών.
Στα μειονεκτήματα είναι η αραίωση της συγκοινωνίας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, όμως ακόμη κι έτσι, παραμένουν σε ώρες αιχμής 5 οχήματα του Β5, 4 οχήματα του 14 και 3-4 οχήματα Χαλανδρίου, άρα διέλευση κατά μ.ο. ανά 5λεπτο.
Το βάζω εδώ γιατί ανήκει στον τομέα "0". Ενώ στην άνοδο από Χαρ. Τρικούπη υπάρχουν τα αρθρωτά λεωφορεία του Α7, τα οποία διέρχονται περίπου ανά 15' , στην κάθοδο υπάρχουν μόνο midi (αν εξαιρέσει κανείς το 813 που έχει μείνει με 25λεπτα και το "φορτώνουν" με τους πρόσφυγες που βολτάρουν Βοτανικό - Εξάρχεια για τα δωρεάν κρουασάν του Mr. EasyJet) .
Aποτέλεσμα είναι η εξαιρετικά κακή εξυπηρέτηση του βασικού αυτού άξονα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Διέλευση του Α7 στην κάθοδο από Ιπποκράτους. Τροποποίηση διαδρομής από Αλεξάνδρας, αριστερά Ιπποκράτους, ευθεία προς Πανεπιστημίου και στη συνέχεια 3ης Σεπτεμβρίου προς Μάρνη (η αφετηρία να πάει εκεί που είναι σήμερα το Β12). Στάσεις όπως αυτές του 813, με προσθήκη μιας στάσης στην Ιπποκράτους 7 (στη στάση του τρόλλεϋ 6 του Κόκκινου Μύλου) .
Η χρονική επιβάρυνση της διαδρομής καθόδου θα είναι 10'. Το όφελος όμως για την Ιπποκράτους θα είναι πολύ μεγάλο, αφού θα αποσυμφορήσει τα midi και θα προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα λόγω αρθρωτών.
Στα μειονεκτήματα είναι η αραίωση της συγκοινωνίας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, όμως ακόμη κι έτσι, παραμένουν σε ώρες αιχμής 5 οχήματα του Β5, 4 οχήματα του 14 και 3-4 οχήματα Χαλανδρίου, άρα διέλευση κατά μ.ο. ανά 5λεπτο.