24-02-2020, 04:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-02-2020, 04:36 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(21-02-2020, 11:14 AM)Citaro Έγραψε: . .
Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω κάποιες ανέξοδες και στοχευμένες προτάσεις παρεμβάσεων στην συγκοινωνία, ώστε να αξιοποιηθούν όσο το δυνατό καλύτερα τα ελάχιστα οχήματα που μας έμειναν να κυκλοφορούν :
021 / 046
H γραμμή 021 έχει αποδυναμωθεί πάρα πολύ τα τελευταία έτη. Από τα τρία προβλεπόμενα λεωφορεία σε ώρες αιχμής, συνήθως βγαίνουν τα δύο, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που γύρω στις 12:00 - 14:00 είναι έξω μόνο ένα λεωφορείο.
Από την άλλη, το 046, που περνάει από παραπλήσια διαδρομή μέσα στου Γκύζη και θα μπορούσε να είναι χρήσιμο ως εναλλακτικό του 021, έχει αφετηρία στο "πέρα πουθενά", με συνέπεια να κυκλοφορεί με ελάχιστους επιβάτες και να απαξιώνεται.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση της γραμμής 046 με επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Τζώρτζ, πίσω από αυτή του 021 και διαδρομή ημερήσια : Από Τζώρτζ, κυκλικά αριστερά Πατουσά, ευθεία Μπόταση, Μπουμπουλίνας και συνέχεια ως έχει. Στην επιστροφή από Πλ. Εξαρχείων δεξιά Στουρνάρη, αριστερά Τζώρτζ. Δηλαδή να επανέλθει στη διαδρομή που είχε επί χρόνια και μέχρι το 2005 περίπου. Στη βραδυνή εκδοχή (λόγω Εξαρχείων) προτείνω την διέλευση από Χαρ. Τρικούπη προς Γκύζη, όπως το 021 και από Μομφεράτου κανονικά, ενώ στην επιστροφή από Ραγκαβή, αριστερά Ν. Γύζη και κάθοδος από Ιπποκράτους/Σόλωνος, όπως το 021.
Θα ωφεληθεί πολύ το επιβατικό κοινό από Κάνιγγος, που θα έχει δύο επιλογές προς Γκύζη, επίσης μπορεί να χρησιμεύσει στη στάση Μπόταση ως εναλλακτική του 224 για επιβάτες προς Ευελπίδων και την κάτω πλευρά του λόφου Πολυγώνου.
Στη βραδυνή διαδρομή θα κοπεί το κομμάτι Βαλτινών, το οποίο όμως δεν έχει σπουδαία επιβατική κίνηση και εξυπηρετείται από τη Λεωφ. Αλεξάνδρας. Σε αντιστάθμισμα όμως, θα προστεθεί δρομολόγιο στη Χαρ. Τρικούπη και στην Ιπποκράτους και θα ενισχυθεί το 021.