12-10-2019, 08:35 PM
(12-10-2019, 07:52 PM)Larioupol Έγραψε: Η διαφορά είναι οτι το Ντραφι και το Πανόραμα Παλλήνης εχουν ΔΡΟΜΟΥΣ. Στον Οικισμό Παπανδρέου, με εξαίρεση την οδο Ελληνικού και (ελάχιστα) την οδό Ηπείρου, οι δρόμοι δεν διαφέρουν σε τίποτα απο κατεστραμμένες επαρχιακές οδούς, οι οποίες αμφιβάλλω αν χωρούν αυτοκίνητο. Μια αυτοψία στο Google street view αρκει.
ΥΓ. Επειδή ειδα την περιοχή από το Street View, μενει κανενας εκει? Σαν να ειναι εγκαταλελειμένα ολα τα κτίρια εκεί
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος προτείνει εξυπηρέτηση λεωφορείου σε οριακά κατοικημένες ή και εντελώς ακατοίκητες περιοχές. Ακόμα θυμάμαι που είχε προτείνει το 224 να κοπεί από το Πολύγωνο (!) και μετά την Καισαριανή να ανεβαίνει τον Υμηττό μέχρι τη Μονή Αστερίου (!!!). Δηλαδή ενώ οι άνθρωποι που μένουν όντως μέσα στην Αθήνα στοιβάζονται, θα στέλνουν τα λεωφορεία να κάνουν βόλτες στα βουνά και στα λαγκάδια.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;