05-08-2019, 06:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-08-2019, 07:27 PM από Larioupol. Edited 1 time in total.)
Το 142 σαν γραμμή δεν θα ήταν άσχημη αν είχε καλύτερες συχνότητες και ΔΕΝ έστριβε από την λεωφόρο Καλαμακίου αριστερά στην λεωφόρο Ποσειδώνος (όπου ουκ ολίγον φορές έχω δει να ξεκινάει ουρά αυτοκινήτων από το ύψος της 8ης Καλαμακίου!). Όταν διέρχονταν το 141 από την λεωφόρο Αλίμου μάζευε αρκετό κόσμο πάντως (μιας και είχε αξιοπρεπή συχνότητα).
Επειδή ο κύριος λόγος που ''έσπασε'' το 141 σε 2 γραμμές είναι το ζήτημα της λεωφόρου Καλαμακίου, προτείνω να γίνει συνένωση των 2 αυτών γραμμών, αλλά με τροποποίηση της διαδρομής, ώστε να μην χρειάζεται να προσεγγίζει την λεωφορο Ποσειδώνος, με την συχνότητα ανά 15'.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ: 141: ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Διαδρομή προς Στ. Αργυρούπολη: Λεωφόρος Παπαναστασίου, Ελπιδοφόρου, Αγίου Δημητρίου, Αναστάσεως, 25ης Μαρτίου, Αγίου Δημητρίου, Λεωφόρος Καλαμακίου, Νίκης, Γρηγορίου Αυξεντίου, Θουκιδίδου, Επτανήσου, Βαλιανού, Λεωφόρος Αλίμου, Λαμίας, Τιτάνων, Θουκιδίδου, Τήνου, Λεωφ. Βουλιαγμένης, Παράδρομος (ΤΕΡΜΑ)
Διαδρομή προς Στ. Δάφνη: Παράδρομος, Αλεξιουπόλεως, κυκλικά την Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, Αλεξιουπόλεως, Τιτάνων, Λαμίας, Λεωφόρος Αλίμου, Λεωφόρος Ποσειδώνος, Γρηγορίου Αυξεντίου, Θουκιδίδου, Λεωφόρος Καλαμακίου, Λεωφόρος Αγίου Δημητρίου, Χώρος αφετηρίας Στ. Δάφνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)
Πλεονεκτήματα: Άρτια και γρήγορη σύνδεση των 2 πιο κεντρικών οδών του Δήμου Αλίμου (δεν συνυπολογίζω την Λ.Ποσειδώνος και την Λ.Βουλιαγμένης)
Μειονέκτημα: Η κίνηση στην οδό Θουκιδίδου στον Άλιμο μπορεί να έχει προβλήματα, λόγω των παρκαρισμένων αυτοκινήτων (βέβαια, αυτό αντιμετωπίζεται με απαγόρευση στάθμευσης). Πάντως, αν δεν απατώμαι, κάποτε διερχόταν από εκείνη την οδό.
Όσον αφορά για το Β1, άποψή μου είναι να παραμείνει ως έχει (κι ας κάνει τους ''κύκλους'' στην Γλυφάδα). Είναι σημαντική γραμμή μιας και εξυπηρετεί τοπικές συνδέσεις από Γλυφάδα και Αργυρούπολη προς τη Λ. Αλίμου και ,κυρίως, την σύνδεση της Λ.Αλίμου με τον Πειραιά. Αν δεν υπάρχει αυτή η γραμμή, θα χρειάζεται οι χρήστες της γραμμής αυτής να κάνουν από 2 εώς 5(!) μετεπιβιβάσεις (κάτι που σημαίνει και 3πλασιασμός του χρόνου διαδρομής ενός Γλυφαδιώτη αν θέλει να πάει πχ. στο Πανεπιστήμιο Πειραιά)Απλά καλό θα ήταν να παραταθεί η λειτουργία του, έχοντας τελευταίο δρομολόγιο με τακτή διέλευση από Νέο Φάληρο στις 0:00.
Για τους κύκλους στην Άνω Γλυφάδα έχω μια ιδέα, η οποία είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί εφόσον γίνουν μερικές αναδρομήσεις:
Διαδρομή Β1 προς Άνω Γλυφάδα: Από Λ.Κύπρου, αριστερά Αγίου Νεκταρίου (ναι, μπορεί να ανέβει πιστεύω το λεωφορείο την οδό), αριστερά Κωνσταντίνου Αθάνατου, ΤΕΡΜΑ.
Διαδρομή Β1 από Άνω Γλυφάδα: ΤΕΡΜΑ, δεξιά Θήρας, δεξιά Πριγκιποννήσων, δεξιά Αγίου Νεκταρίου, Αριστερά Κωνσταντίνου Αθάνατου, δεξιά Ήβης, αριστερά Λευκωσίας, αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Λεωφόρος Κύπρου, συνέχεια κανονικά
Εναλλακτικά, αν κρίνει κανείς πως δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνει μέχρι Τερψιθέα, μπορεί να γίνει τέρμα στην πλατεία γύρω από τον Άγιο Τρύφωνα.
Επειδή ο κύριος λόγος που ''έσπασε'' το 141 σε 2 γραμμές είναι το ζήτημα της λεωφόρου Καλαμακίου, προτείνω να γίνει συνένωση των 2 αυτών γραμμών, αλλά με τροποποίηση της διαδρομής, ώστε να μην χρειάζεται να προσεγγίζει την λεωφορο Ποσειδώνος, με την συχνότητα ανά 15'.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ: 141: ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Διαδρομή προς Στ. Αργυρούπολη: Λεωφόρος Παπαναστασίου, Ελπιδοφόρου, Αγίου Δημητρίου, Αναστάσεως, 25ης Μαρτίου, Αγίου Δημητρίου, Λεωφόρος Καλαμακίου, Νίκης, Γρηγορίου Αυξεντίου, Θουκιδίδου, Επτανήσου, Βαλιανού, Λεωφόρος Αλίμου, Λαμίας, Τιτάνων, Θουκιδίδου, Τήνου, Λεωφ. Βουλιαγμένης, Παράδρομος (ΤΕΡΜΑ)
Διαδρομή προς Στ. Δάφνη: Παράδρομος, Αλεξιουπόλεως, κυκλικά την Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, Αλεξιουπόλεως, Τιτάνων, Λαμίας, Λεωφόρος Αλίμου, Λεωφόρος Ποσειδώνος, Γρηγορίου Αυξεντίου, Θουκιδίδου, Λεωφόρος Καλαμακίου, Λεωφόρος Αγίου Δημητρίου, Χώρος αφετηρίας Στ. Δάφνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)
Πλεονεκτήματα: Άρτια και γρήγορη σύνδεση των 2 πιο κεντρικών οδών του Δήμου Αλίμου (δεν συνυπολογίζω την Λ.Ποσειδώνος και την Λ.Βουλιαγμένης)
Μειονέκτημα: Η κίνηση στην οδό Θουκιδίδου στον Άλιμο μπορεί να έχει προβλήματα, λόγω των παρκαρισμένων αυτοκινήτων (βέβαια, αυτό αντιμετωπίζεται με απαγόρευση στάθμευσης). Πάντως, αν δεν απατώμαι, κάποτε διερχόταν από εκείνη την οδό.
Όσον αφορά για το Β1, άποψή μου είναι να παραμείνει ως έχει (κι ας κάνει τους ''κύκλους'' στην Γλυφάδα). Είναι σημαντική γραμμή μιας και εξυπηρετεί τοπικές συνδέσεις από Γλυφάδα και Αργυρούπολη προς τη Λ. Αλίμου και ,κυρίως, την σύνδεση της Λ.Αλίμου με τον Πειραιά. Αν δεν υπάρχει αυτή η γραμμή, θα χρειάζεται οι χρήστες της γραμμής αυτής να κάνουν από 2 εώς 5(!) μετεπιβιβάσεις (κάτι που σημαίνει και 3πλασιασμός του χρόνου διαδρομής ενός Γλυφαδιώτη αν θέλει να πάει πχ. στο Πανεπιστήμιο Πειραιά)Απλά καλό θα ήταν να παραταθεί η λειτουργία του, έχοντας τελευταίο δρομολόγιο με τακτή διέλευση από Νέο Φάληρο στις 0:00.
Για τους κύκλους στην Άνω Γλυφάδα έχω μια ιδέα, η οποία είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί εφόσον γίνουν μερικές αναδρομήσεις:
Διαδρομή Β1 προς Άνω Γλυφάδα: Από Λ.Κύπρου, αριστερά Αγίου Νεκταρίου (ναι, μπορεί να ανέβει πιστεύω το λεωφορείο την οδό), αριστερά Κωνσταντίνου Αθάνατου, ΤΕΡΜΑ.
Διαδρομή Β1 από Άνω Γλυφάδα: ΤΕΡΜΑ, δεξιά Θήρας, δεξιά Πριγκιποννήσων, δεξιά Αγίου Νεκταρίου, Αριστερά Κωνσταντίνου Αθάνατου, δεξιά Ήβης, αριστερά Λευκωσίας, αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Λεωφόρος Κύπρου, συνέχεια κανονικά
Εναλλακτικά, αν κρίνει κανείς πως δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνει μέχρι Τερψιθέα, μπορεί να γίνει τέρμα στην πλατεία γύρω από τον Άγιο Τρύφωνα.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !
-
![Chair Chair](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/chair.gif)