02-08-2019, 08:06 AM
(02-08-2019, 12:42 AM)nikos1991 Έγραψε: Βγαίνω λίγο off topic, αλλά έχει ενδιαφέρον, οπότε το συνεχίζουμε
Το τραμ Στ. Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή - Πολυτεχνιούπολη - Πανεπιστημιούπολη - Στ. Καισαριανή ακούγεται λίγο παράξενο άλλα έχει πάρα πολύ νόημα. Είχε σχεδιαστεί για να ενώνει οριζόντια την Αλεξάνδρας (η οποία από μόνη της έχει αποδεδειγμένη ζήτηση) με τους σταθμούς της γραμμής 2 (Στ Λαρίσης), 1 (Στ. Βικτώρια), 4 (Στ. Αλεξάνδρας) 3 (Στ. Αμπελόκηποι), τα νοσοκομεία στο Γουδή και τροφοδότηση με ΜΣΤ των 2 University Campus της Αθήνας και κατάληξη στην Πλ. Αγ. Νικολάου στα σύνορα Αθήνας - Καισαριανής (Γραμμή 4 Στ. Καισαριανή). Είναι ένας άξονας ο οποίος δεν θα έχει επιβάτες από Στ. Λαρίσης για Καισαριανή, αλλά έχει μεγάλο όγκο τοπικών μετακινήσεων, οι οποίες δεν είναι οικονομικά αποδοτικές να γίνονται με λεωφορεία (ιδιαίτερα στη Λ. Αλεξάνδρας). Αν γινόταν θα λειτουργούσε κάτι σαν επιφανειακή συνδετήρια γραμμή μετρό, με τις γύρω κοντινές περιοχές.
Ακριβώς όπως το είπες, έγραψες ό,τι θα έγραφα κι εγώ επ' αυτού (αλλά δεν το έκανα για να μην μεγαλώσω την προηγούμενη απάντηση). Δεν έχει αναδειχθεί η δυναμική αυτού του άξονα. Άρα πολλές φορές θα πρέπει σαν συγκοινωνία να δημιουργήσεις τη σύνδεση για να ακολουθήσει ο κόσμος, εξ ου και η πρόταση που έκανα. Ως προς τη γραμμή του τραμ πιθανότατα θα αποτελούσε την πιο πετυχημένη γραμμή από επιβατική κίνηση, με τόσες ανταποκρίσεις και συνδέσεις. Και προφανώς αν γίνει κάτι τέτοιο, αν υλοποιηθεί, πολλά από αυτά που συζητάμε να είναι περιττά.