Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(01-08-2019, 11:57 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Πρωτίστως μιλάς πολύ "δυνητικά", τι προβλέπεται  και θα έπρεπε να γίνεται. Αυτό είναι ανατροφοδοτικό επιχειρήματα, "αν λειτουργούσαν τα πράγματα ως πρέπει, αν η εναλλάξ δρομολόγηση ήταν 15', τότε η πρότασή σου είναι άστοχη". Χαίρω πολύ. Ακριβώς επειδή υπάρχει ένα πρόβλημα, προτείνονται λύσεις. Δεν κυκλοφορώ κάθε μέρα στο Γουδή, αλλά είναι ηλίου φαεινότερο το πρόβλημα. Και επαναλαμβάνω, δεν είπα ότι είμαι 100% σίγουρος για την πρότασή μου, απλά μου φαίνεται ότι έχει κάποια θετικά που ίσως καλύπτουν και τα αρνητικά.

Επίσης, παίρνεις πράγματα που αναφέρω ως αρνητικά (πχ μείωση των λεωφορείων προς Ευαγγελισμό) και τα χρησιμοποιείς κατά, χωρίς όμως να κάνεις κουβέντα στο ότι δεν ανέφερα να αλλάξει απλά το 815, αλλά παράλληλα θα πρέπει να έρθουν ευρύτερες τροποποιήσεις (τοπικοποίηση 622 & 235). Κι αν το πρόβλημα είναι - που είναι, δεν το αμφισβητώ - η αδυναμία συντονισμού 815 & 622, ποια είναι η λύση; Ποια είναι η πρόταση; Υπάρχει; Γιατί όσο πήζει η Αλεξάνδρας και η Μεσογείων απόγευμα, τόσο πηγμένη είναι και η Βασ.Σοφίας και η Αγίας Γλυκερίας και η Πατησίων και η Πειραιώς. Εκατό ώρες να ξεμπερδέψεις με τη Παπαδιαμαντοπούλου. Εκεί δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα; Λύσε πχ το θέμα με τις λεωφορειολωρίδες και όλα φτιάχνονται, αλλά κάτι τέτοιο θα αφορά όλες τις οδούς που διαθέτουν, αυτά δεν είναι a la carte.

Επίσης δεν νομίζω ότι ούτε είναι αμελητέα τα - πιθανά - οφέλη που ανέφερα, δηλαδή η εξυπηρέτηση μέσω μιας άλλης διαδρομής (μέσω Στ.Αμπελοκήπων) με το 230 προς τα Νοσοκομεία & τις Σχολές, ούτε η ενίσχυση της Αλεξάνδρας, ούτε το "τέλος" της συζήτησης περί εισόδου του Α7 από Ιπποκράτους. Παρεπιπτόντως, μια χαρά θα βοηθηθεί και το 230, που λες ότι σκάει γεμάτο από Ζωγράφου, αφού δεν θα σηκώνει μόνο όλο το βάρος προς Αλεξάνδρας, το ότι έρχεται ήδη γεμάτο από Ζωγράφου είναι απλά μια διαπίστωση, όχι επιχείρημα - πόσο μάλλον για αυτό που θες να υποστηρίξεις. Λες επίσης για την τοπικοποίηση των 235 & 622. Μα έχει προταθεί δεκάδες φορές, ακόμη και με το πώς είναι τώρα η κατάσταση. Δεν υποστήριξα να φύγουν οχήματα των δύο γραμμών για να πάνε στην προτεινόμενη 213, αλλά για να αυξηθεί η συχνότητα με την τρέχουσα δρομολόγηση, δεδομένου ότι με την πρότασή μου θα λείψουν οι διελεύσεις το 815 προς Ευαγγελισμό, κάτι που ίσως και σήμερα θα έπρεπε να γίνει ακόμη και με διατήρηση των σημερινών γραμμών.

Όσο για το κλείσιμο του κέντρου, πολλές φορές κλείνει το Σύνταγμα μέχρι τη Σίνα (που επηρεάζει 622 & 815), δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα να κατεβαίνει το λεωφορείο κανονικά Παν/μίου. Μένω στην περιοχή 11 χρόνια και έχω άψογη εικόνα και καθημερινή τριβή. Έπειτα μη θεωρείς τον κόσμο χαζό. Αν κλείνει όλο το κέντρο, θα είναι προφανώς κοινός τόπος ότι θα στρίβει νωρίτερα για Χαρ.Τρικούπη, γιατί να είναι τόσο δύσκολο; Όπως συμβαίνει με όλες τις γραμμές του κέντρου που επηρεάζονται, το επιβατικό κοινό αφομοιώνει τις τροποποιήσεις που συμβαίνουν. Γιατί να μην διαλέγει αυτό, αν είναι πιο κοντά, από το να τρέχει Ευαγγελισμό; Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Πήγαινε μια μέρα που είναι κλειστό τμήμα ή όλο το κέντρο στη Ναυαρίνου να δεις τι γίνεται από κόσμο περιμένοντας μπας και περάσει κάτι προς Αμπελοκήπους, ότι θα περπατάνε δηλαδή προς Ομόνοια να αλλάζουν 2 γραμμές για να στριμωχτούν Ευαγγελισμό. 

Πάντως, αν αναφέρεσαι στο ότι θα τιναχτεί η δρομολόγηση με κλειστό έστω και τμήμα του κέντρου, ε σε αυτό συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν υπάρχει μαγική λύση.

Η λύση για το Γουδή είναι μία και πολύ απλή. Τοπικό Γουδή - Ακαδημία με 5 - 6 οχήματα ανά 10 - 12', και τα υπόλοιπα 5 (που έχει τυπικά το χειμερινό να πάνε σε ενίσχυση του 036 που τραβάει τα ζόρια στο κομμάτι Κυψέλη - Γαλάτσι). Το 815 βγαίνει στην Πειραιώς με 0-3 άτομα, οπότε δεν υπάρχει νόημα να περνάει κάτι από εκεί. 
Τώρα το να φτιάχνεις ένα μικρό αδερφό του 230 δεν πρόκειται να εξυπηρετήσει κάποιον. Το 230 έχει τον κόσμο του στο Γουδή, αλλά οι περισσότεροι θέλουν να πάνε άμεσα προς τον άξονα Ευαγγελισμός - Σύνταγμα - Ακαδημία που είναι το τοπικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 - από nikos1991 - 02-08-2019, 12:05 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.444 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.528 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.618 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.714 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.391 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.639 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.732 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.322 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)