29-04-2019, 12:04 PM
(13-11-2013, 03:12 AM)ns_ Έγραψε: Σωστός. Προ Μετρό, το 218 ανέβαινε τη Μεγάλου Αλεξάνδρου, έστριβε δεξιά Αγίας Βαρβάρας, αριστερά Ελ. Βενιζέλου, για να να βγει στην Εθνάρχου Μακαρίου λίγο πριν από την Τσαλαγανίδου, και μετά να στρίψει δεξιά στη Μπουμπουλίνας για να πάρει τη γνωστή πορεία του προς τα σχολεία του Αγίου Γεωργίου...
Επανέρχομαι με την πρότασή μου για ένα νέο 228, ελαφρώς τροποποιημένη, και ελπίζω βελτιωμένη...
Η γραμμή θα είναι:
228 ΣΤ. ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ
και θα έχει σχήμα "πετάλου"
Έχουμε και λέμε: αφετηρία έξω από το Μετρό του Ν. Κόσμου και 1η στάση ΙΚΑ (πολύ σημαντική για τα φτωχότερα και πιο ηλικιωμένα άτομα των περιοχών Δάφνης / Φάρου, που υπάγονται σ' αυτό και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του.
Μετά στροφή αριστερά Μπακνανά, και κάνει τις 3 στάσεις του 137 (3η και 4η Μπακνανά, Προσκόπων - επί της Ακροπόλεως, Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως)
Δείτε το ευτράπελο που συμβαίνει τώρα: έστω κάτοικος (Άνω Δάφνης) που μένει στη Ακροπόλεως και θέλει να κατέβει στη στάση Προσκόπων. Με την τωρινή κατάσταση, θα αναγκαστεί να κατέβει στο σταθμό Συγγρού-Φιξ του Μετρό, να πάρει το 137 και να κάνει, προσέξτε πόσες στάσεις: Φιξ, Ολυμπιακή, Γέφυρα, Πάντειος, Αγ. Σώστης, Εφέσου, Δοϊράνης (!), Ευρυδάμαντος, Πύρρας, 1η και 2η Μπακνανά, δηλ. 11+1=12 στάσεις για να φτάσει στο Σκλαβενίτη, τη στιγμή που από τον Στ. Ν. Κόσμου είναι μόλις 2 στάσεις από εκεί! Ταξίδι 10 στάσεων τσάμπα και βερεσέ! Δηλ. ο κάτοικος της Ακροπόλεως του παραδείγματος μας, αντί για 4 στάσεις με την πρότασή μας από Ν. Κόσμο, τώρα κάνει... 14 (!) από Συγγρού-Φιξ.
Μετά, το λεωφορείο αφού βγει από την Πλατεία Φάρου θα κάνει στάση στη Σάμου (νέα) και θα στρίψει στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου ("τέρμα Δάφνης") αριστερά και θα διατρέξει την Εθνάρχου Μακαρίου και την Γραβιάς κάνοντας την κλασσική διαδρομή του 228 μέχρι τη Βουλιαγμένης. Θα περάσει απέναντι στη Χίου, αλλά για να μη κάνει κύκλο, καθώς στόχος είναι ο Σταθμός του Αγ. Ιωάννη, και όχι η Ηλιουπόλεως για να βγει κέντρο όπως παλιά, θα στρίψει αριστερά στην Αρτέμωνος, όπου αφού κάνει τις δύο στάσεις Ορφέα και Χρυσίππου θα στρίψει αριστερά στην Αίνου (είναι ο δρόμος μόλις πριν την Καφαντάρη) και θα βγει στην Βουλιαγμένης ακριβώς στον Άγιο Ιωάννη όπου θα κάνει τέρμα.
Από εκεί είναι πιο απλό: Λ. Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Μπακνανά - Ηλία Ηλιού (αναστρεφοντας από Κριτίου αριστερά και Ζυγουρη πάλι αριστερα για να βγει στην αφετηρία του στο Στ. Ν. Κόσμου).
Συχνότητα 15'.
Έτσι θα ενδυναμωθουν οι σταθμοί ν. Κόσμου (δεν έχει καμία μετεπιβίβαση σε μέσα Ο.ΣΥ!) και Αγ. Ιωάννη ως σταθμοί μετεπιβίβασης και θα ανακουφισθούν η περιοχή Άνω Δάφνης και όμορες, που μετά το κόψιμο του 228 και την αστοχία στο σχεδιασμό του 202, πάσχουν συγκοινωνιακά.
Μπορεί να έχουν περάσει άπειρα χρόνια από τοτε, αλλά αναφέρω πληροφοριακά πως δεν υπάρχει φανάρι για να στρίψεις από την Ηλία Ηλίου προς την Μπακνανα. Η κίνηση μπορεί να γίνει από Πλατεία Μάχης Αναλατου-Σουλιωτων-Μπακνανα
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -