18-01-2019, 08:50 PM
(18-01-2019, 06:09 PM)NightLine Έγραψε: Φυσικά και έχω περπατήσει το Πολύγωνο, και είναι μια περιοχή που έχει περισσότερο σκαλάκια παρά δρόμους. Το ίδιο ισχύει και για Γκύζη βέβαια. Εκτός από Μητροπέτροβα και Βριλησσού, δεν υπάρχει άλλος κεντρικός δρόμος.Πάμε πάλι από την αρχή..
Φυσικά έχω δει και τη μπάρα στο πυροφυλάκιο, όταν περνάς τη γέφυρα, απλά θεώρησα ότι θα μπορούσε να γίνει εξαίρεση για τα λεωφορεία.
Και την Μόνη Αστεριού την ανέφερα, γιατί απ' όσο θυμάμαι μέχρι εκεί φτάνει αμάξι, μπορεί να κάνω και λάθος. Καμία σχέση με εκκλησιαστικούς λόγους.
Και δεν είναι μόνο οι φυσιολάτρες που έχουν δουλειά στον Υμηττό...μπορεί κάποιος να γουστάρει να δει τις κεραίες από κοντά, μπορεί ο άλλος να θέλει να επισκεφτεί το Βοτανικό κήπο, μπορεί άλλος να θέλει να κάνει φωτογραφίσεις...
Και ούτε ο άλλος θα πρέπει να σηκωθεί από τα χαράματα, για να προλάβει να φάει ένα γερό πρωινό για να έχει δυνάμεις να ανέβει πάνω χωρίς να τα φτύσει, αλλά και μετά να κατέβει, πριν δύσει ο ήλιος (δεν υπάρχει φωτισμός εκεί, όποτε το να κατέβεις είναι κομματάκι δύσκολο)
Τώρα για το οικονομικό... χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 861. Έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για να βγω Αγία Σωτήρα, και από την Μάνδρα και μετά, είχε μέσα το πολύ δύο - τρεις επιβάτες μαζί με μένα.
Καλά είχε πει κάποιος για βύσμα, δε θυμάμαι ποιος... αλλά τι να πω, μπορεί εμένα να μου φαίνεται φυσιολογικό να υπάρχει γραμμή που να συνδέει την Αθήνα με τον Υμηττό που είναι το κοντινότερο βουνό στο κέντρο της Αθήνας... δεν είπαμε να υπάρχει γραμμή που να συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τον Κιθαιρώνα. Αυτό θα ήταν πολύ εξτρίμ.
Στα 8λεπτα δρομολόγια της Καισαριανής, θα έστελνες κάθε 8 λεπτά λεωφορείο από τις 0500 μέχρι και μετά τις 12 στα βουνά για αυτούς που ΜΠΟΡΕΙ να κάνουν πεζοπορία με τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ? Και δεν απάντησες στην ερώτησή μου, αν ήταν δική σου η γραμμή αν θα το έκανες.. Βγάλε και την δρομολόγηση, που θα ήθελες, αλλά 5 λεωφορεία για αυτό το κομμάτι (εκτός κι αν τα έκοβες από το Πολυγωνο!).
Δεν υπάρχει καμία επιβατική ζήτηση για αυτή την επέκταση, αν σκεφτείς βασικές γραμμές που υπολειτουργούν και συνδέσεις που δεν υπάρχουν λόγω των ελλειψεων! Η λογική αυτή είναι του 1995 να συνδεσουμε την Αθήνα με κάθε μέρος του λεκανοπεδιου! Να στείλουμε και στο "Σπίτι του Βόλεϊ" στην Παιανία απευθείας και στον ΟΔΔΥ για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα ΙΧ κτλ κτλ..
Το 861 μια που το εθιξες (δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ποιανου ρουσφέτι είναι), αν και έχει αμφισβητηθεί ακόμα και η αναγκαιότητα ύπαρξης του (που εγώ διαφωνώ βέβαια), θα έπρεπε σίγουρα να λειτουργεί σαν το 535Α, κι αυτό γιατί πάνε σε οικισμούς. Η επέκταση που προτείνεις εσύ είναι στα βουνά, δεν έχει καμία σχέση.
Νομίζω πως αν σκεφτείς λογικά και με όσα σου έχουμε πει, και όχι με βάση αυτό που σου φαίνεται σωστό, θα καταλάβεις.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''