18-01-2019, 08:47 PM
(18-01-2019, 06:09 PM)NightLine Έγραψε: Φυσικά και έχω περπατήσει το Πολύγωνο, και είναι μια περιοχή που έχει περισσότερο σκαλάκια παρά δρόμους. Το ίδιο ισχύει και για Γκύζη βέβαια. Εκτός από Μητροπέτροβα και Βριλησσού, δεν υπάρχει άλλος κεντρικός δρόμος.
Επειδή ακριβώς δεν είναι καθόλου εύκολη η πρόσβαση, δε μπορείς να στερείς από κάποιον τη συγκοινωνία για να εξυπηρετήσεις μία άλλη περιοχή με αδιάφορη επιβατική κίνηση. Άνοιξε λίγο την εφαρμογή της τηλεματικής, χάζεψε λίγο τους χάρτες των γραμμών και σκέψου πως τόσο εύκολα θα εξαφανίζονταν ένα μεγάλο πλήθος γραμμών, επειδή κάποιες άλλες περνάνε σε κοντινό δρόμο. Κάνε τη σύγκριση ύστερα και στο google earth και δες σε τι υψόμετρο βρίσκεται ο ένας δρόμος και σε τι ο παραδιπλανός και θα σταματήσεις ο ίδιος τις σκέψεις αυτές.
(18-01-2019, 06:09 PM)NightLine Έγραψε: Φυσικά έχω δει και τη μπάρα στο πυροφυλάκιο, όταν περνάς τη γέφυρα, απλά θεώρησα ότι θα μπορούσε να γίνει εξαίρεση για τα λεωφορεία.
Τα λεωφορεία δεν εξαιρούνται τέτοιων απαγορεύσεων. Όταν υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς, στο δάσος δεν εισέρχεται κανείς! Και οι μέρες αυτές σ' ένα φυσιολογικό καλοκαίρι, δεν είναι και λίγες.
(18-01-2019, 06:09 PM)NightLine Έγραψε: Και δεν είναι μόνο οι φυσιολάτρες που έχουν δουλειά στον Υμηττό...μπορεί κάποιος να γουστάρει να δει τις κεραίες από κοντά, μπορεί ο άλλος να θέλει να επισκεφτεί το Βοτανικό κήπο, μπορεί άλλος να θέλει να κάνει φωτογραφίσεις...
Και ούτε ο άλλος θα πρέπει να σηκωθεί από τα χαράματα, για να προλάβει να φάει ένα γερό πρωινό για να έχει δυνάμεις να ανέβει πάνω χωρίς να τα φτύσει, αλλά και μετά να κατέβει, πριν δύσει ο ήλιος (δεν υπάρχει φωτισμός εκεί, όποτε το να κατέβεις είναι κομματάκι δύσκολο)
Και η περιοχή των κεραιών δεν είναι για απεριόριστη πρόσβαση. Πέραν του εξοπλισμού μετάδοσης τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος που χρήζει προστασίας, υπάρχει και στρατιωτική εγκατάσταση.
Αν πάντως κρίνεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τη διαδρομή αυτή κι επειδή δε ζούμε στο survivor, μπορείς για αρχή να απευθυνθείς στον Δήμο Καισαριανής που πραγματοποιεί δρομολόγιο δημοτικής συγκοινωνίας αντίστοιχο με το 224 έως τον Ευαγγελισμό και να του προτείνεις να αναλάβει το δημοτικό λεωφορείο την εξυπηρέτηση της περιοχής. Ευκαιρία να βγουν και στη σέντρα κάποιοι τώρα που έρχεται η ώρα να ζητήσουν την ψήφο των δημοτών τους.
(18-01-2019, 06:09 PM)NightLine Έγραψε: Τώρα για το οικονομικό... χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 861. Έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για να βγω Αγία Σωτήρα, και από την Μάνδρα και μετά, είχε μέσα το πολύ δύο - τρεις επιβάτες μαζί με μένα.
Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ την ανάγκη ύπαρξης του 861 και ειδικά όταν υπάρχει δρομολόγιο του ΚΤΕΛ που εξυπηρετεί το σύνολο της περιοχής και όχι απλά ένα μέρος της, θα σου επισημάνω ότι μπερδεύεις περιοχές και γραμμές. Γιατί το 861 υπάρχει για να εξυπηρετεί τους οικισμούς Παλαιοκούντουρα και Πανόραμα (ΤΙΤΑΝ) και στην έξοδο του τελευταίου τερματίζει.
Αντίθετα, η επέκταση του 224 που προτείνεις είναι σε ακατοίκητη περιοχή (τα τελευταία σπίτια της Καισαριανής είναι στον Βλητικό Σταθμό, πίσω από το Νεκροταφείο και πάνω από το το γήπεδο του Εθνικού Αστέρα, όπου και ουσιαστικά τερματίζει το λεωφορείο). Η υπόλοιπη προτεινόμενη διαδρομή είναι σε δασική έκταση, με καμία δραστηριότητα πέραν του πυροφυλακίου, του αναψυκτηρίου της Καλοπούλας και των εκκλησιών.
(18-01-2019, 06:09 PM)NightLine Έγραψε: Καλά είχε πει κάποιος για βύσμα, δε θυμάμαι ποιος... αλλά τι να πω, μπορεί εμένα να μου φαίνεται φυσιολογικό να υπάρχει γραμμή που να συνδέει την Αθήνα με τον Υμηττό που είναι το κοντινότερο βουνό στο κέντρο της Αθήνας... δεν είπαμε να υπάρχει γραμμή που να συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τον Κιθαιρώνα. Αυτό θα ήταν πολύ εξτρίμ.
Η -ατυχής κατ' εμέ- αναφορά για "βύσμα" έγινε με αφορμή τη συζήτηση για τα σχολικά, τα οποία όμως δρομολογούνται για 2-3 το πολύ δρομολόγια ημερησίως, μόνο για τους χειμερινούς μήνες και μάλιστα σε περιοχές που δεν υφίσταται δρομολόγιο δημοτικής συγκοινωνίας (εξαιρώ την Ηλιούπολη). Δεν απασχολούν επιπλέον όχημα, ούτε δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα στα δρομολόγια κάποιας γραμμής. Αποσπάται ένα όχημα για περίπου 45-60', κάνει μια διαδρομή και επανέρχεται στη γραμμή απ' όπου ξεκίνησε.