18-01-2019, 06:09 PM
Φυσικά και έχω περπατήσει το Πολύγωνο, και είναι μια περιοχή που έχει περισσότερο σκαλάκια παρά δρόμους. Το ίδιο ισχύει και για Γκύζη βέβαια. Εκτός από Μητροπέτροβα και Βριλησσού, δεν υπάρχει άλλος κεντρικός δρόμος.
Φυσικά έχω δει και τη μπάρα στο πυροφυλάκιο, όταν περνάς τη γέφυρα, απλά θεώρησα ότι θα μπορούσε να γίνει εξαίρεση για τα λεωφορεία.
Και την Μόνη Αστεριού την ανέφερα, γιατί απ' όσο θυμάμαι μέχρι εκεί φτάνει αμάξι, μπορεί να κάνω και λάθος. Καμία σχέση με εκκλησιαστικούς λόγους.
Και δεν είναι μόνο οι φυσιολάτρες που έχουν δουλειά στον Υμηττό...μπορεί κάποιος να γουστάρει να δει τις κεραίες από κοντά, μπορεί ο άλλος να θέλει να επισκεφτεί το Βοτανικό κήπο, μπορεί άλλος να θέλει να κάνει φωτογραφίσεις...
Και ούτε ο άλλος θα πρέπει να σηκωθεί από τα χαράματα, για να προλάβει να φάει ένα γερό πρωινό για να έχει δυνάμεις να ανέβει πάνω χωρίς να τα φτύσει, αλλά και μετά να κατέβει, πριν δύσει ο ήλιος (δεν υπάρχει φωτισμός εκεί, όποτε το να κατέβεις είναι κομματάκι δύσκολο)
Τώρα για το οικονομικό... χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 861. Έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για να βγω Αγία Σωτήρα, και από την Μάνδρα και μετά, είχε μέσα το πολύ δύο - τρεις επιβάτες μαζί με μένα.
Καλά είχε πει κάποιος για βύσμα, δε θυμάμαι ποιος... αλλά τι να πω, μπορεί εμένα να μου φαίνεται φυσιολογικό να υπάρχει γραμμή που να συνδέει την Αθήνα με τον Υμηττό που είναι το κοντινότερο βουνό στο κέντρο της Αθήνας... δεν είπαμε να υπάρχει γραμμή που να συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τον Κιθαιρώνα. Αυτό θα ήταν πολύ εξτρίμ.
Φυσικά έχω δει και τη μπάρα στο πυροφυλάκιο, όταν περνάς τη γέφυρα, απλά θεώρησα ότι θα μπορούσε να γίνει εξαίρεση για τα λεωφορεία.
Και την Μόνη Αστεριού την ανέφερα, γιατί απ' όσο θυμάμαι μέχρι εκεί φτάνει αμάξι, μπορεί να κάνω και λάθος. Καμία σχέση με εκκλησιαστικούς λόγους.
Και δεν είναι μόνο οι φυσιολάτρες που έχουν δουλειά στον Υμηττό...μπορεί κάποιος να γουστάρει να δει τις κεραίες από κοντά, μπορεί ο άλλος να θέλει να επισκεφτεί το Βοτανικό κήπο, μπορεί άλλος να θέλει να κάνει φωτογραφίσεις...
Και ούτε ο άλλος θα πρέπει να σηκωθεί από τα χαράματα, για να προλάβει να φάει ένα γερό πρωινό για να έχει δυνάμεις να ανέβει πάνω χωρίς να τα φτύσει, αλλά και μετά να κατέβει, πριν δύσει ο ήλιος (δεν υπάρχει φωτισμός εκεί, όποτε το να κατέβεις είναι κομματάκι δύσκολο)
Τώρα για το οικονομικό... χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 861. Έχει τύχει να το πάρω μερικές φορές για να βγω Αγία Σωτήρα, και από την Μάνδρα και μετά, είχε μέσα το πολύ δύο - τρεις επιβάτες μαζί με μένα.
Καλά είχε πει κάποιος για βύσμα, δε θυμάμαι ποιος... αλλά τι να πω, μπορεί εμένα να μου φαίνεται φυσιολογικό να υπάρχει γραμμή που να συνδέει την Αθήνα με τον Υμηττό που είναι το κοντινότερο βουνό στο κέντρο της Αθήνας... δεν είπαμε να υπάρχει γραμμή που να συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τον Κιθαιρώνα. Αυτό θα ήταν πολύ εξτρίμ.