17-01-2019, 02:40 PM
(16-01-2019, 10:48 PM)NightLine Έγραψε: Μιας και αναφέρθηκε το 15...καλό είναι να μείνει ως έχει, αφού συνδέει το Πολύγωνο με το κέντρο, και γενικά εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του Δήμου Αθηναίων (Πολύγωνο, Κουκάκι, Πετράλωνα, κτλ) αυτό που θέλει τροποποήση είναι το άλλο του Πολυγώνου, δηλαδή το 224.Εκτός από όσα ειπώθηκαν πριν, με τα οποία συμφωνώ απόλυτα, είναι εμφανές ότι ξέρεις κι εσύ ότι αυτό δεν στέκει, απλά θέλεις να καλύψεις κάποιον προσωπικό σκοπό.
Να ξεκινάει από Ακαδημία (δε βλέπω το νόημα Πολύγωνο - Ακαδημία αφού υπάρχει το 15), και να συνέχιζει μέχρι την Μονή Αστερίου στον Υμηττό (μέχρι εκεί φτάνει αμάξι αν θυμάμαι καλά)
Υπήρχε κάτι αντίστοιχο για την Πάρνηθα...οπότε γιατί όχι και για Υμηττό; Έτσι εξυπηρετείτε και η περιοχή της Καισαριανής, αλλά και όσοι θέλουν να πάνε βόλτα στον Υμηττό ενώ δεν έχουν μέσο. Άμα το πας ποδαράτο από το Νεκροταφείο της Καισαριανής που κάνει τέρμα μέχρι τη Μονή Αστερίου είναι 5.5 να πας...και άλλα 5.5 να γυρίσεις. Σύνολο 11..κάτι παραπάνω από Ομόνοια - Πειραιάς με τα πόδια. Μια χαρά χωράει λεωφορείο στον ασφαλτοστρωμένο δρόμο στον Υμηττό.
Αυτοί που δεν έχουν μέσο τι να κάνουν, να πληρώνουν ταξί για να ανέβουν;
ΟΚ, ξέρω ότι θα φάω κράξιμο γιατί θα έχει χαμηλή επιβατικότητα μετά από κάποιο σημείο της Εθνικής Αντιστάσεως και μετά όπου τελειώνουν τα μαγαζιά και θα κάνει τσάμπα χιλιόμετρα...αλλά είναι μια άποψη.
Και ας το πούμε πιο απλά. Έστω ότι η γραμμή 224 σου ανήκει, με τα έξοδα των οχημάτων να βαραινουν την τσέπη σου. Θα έστελνες τα λεωφορεία 11 χιλιόμετρα άδεια να καίνε πετρέλαιο? (τα 11 χιλιόμετρα για τα Euro 2 οχήματα είναι γύρω στα 15 ευρώ) 79 δρομολόγια επί 11χλμ μας κάνει 869 χλμ με τα οχήματα άδεια! Κοντά στα 1000 ευρώ κατανάλωση δηλαδή, για τι επιβατικό κοινό?
Όσο για το κομμάτι του Πολυγωνου, το 224 από πού κι ως που είναι περιττό? Μιλάμε με πληρότητες και γεωγραφικά χαρακτηριστικά ή από τον χάρτη?
Το 15 είναι ένα πρόβλημα. Το κομμάτι των Πετραλωνων είναι εντελώς τοπικού χαρακτήρα, τύπου 057. Δεν έχει σχέση με την πυκνότητα του Πολυγωνου (πόσο μάλλον σαν αποκλειστικό μέσο). Ή θα έπρεπε να μείνει με 2 βαγόνια τύπου "Πετράλωνα - Ακαδημία" για να εκμεταλλευτουμε το σύρμα, αλλιώς θα μπορούσε να είναι η Αφετηρία της γραμμής "202 Στ.Πετραλωνα - Στ.Αγ.Ιωαννη - Υμηττός", του κάτω κομματιού του 856 που πρέπει να σπάσει, με ανταπόκριση στον Νέο Κόσμο με το "245 Στ.Κατεχάκη/Γουδή - Νέος Κόσμος"
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''