17-01-2019, 01:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-01-2019, 01:49 PM από Achilleas-Lykavittos. Edited 1 time in total.)
(17-01-2019, 01:48 AM)NightLine Έγραψε: Μιας και αναφέρθηκε το 15...καλό είναι να μείνει ως έχει, αφού συνδέει το Πολύγωνο με το κέντρο, και γενικά εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του Δήμου Αθηναίων (Πολύγωνο, Κουκάκι, Πετράλωνα, κτλ) αυτό που θέλει τροποποήση είναι το άλλο του Πολυγώνου, δηλαδή το 224.
Ο marios.ilioupoli και ο nikos1991 εξήγησαν πολύ σωστά γιατί δεν χρειάζεται να γίνει αυτό που λες για το 224 για το Πολύγωνο. Προσθετικά μόνο θα πω και τα εξής: πρώτον, χωρίς πύκνωση ενός εκ των δύο, αν πούμε πως καταργείται το 15 ή το 224, δεν μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες του Πολυγώνου και κυρίως το βάρος της κίνησης από/προς τα Δικαστήρια. Που όπως αναφέρθηκε δεν υπάρχει λόγος, αφού με δύο διακεντρικές το Πολύγωνο συνδέεται με το κέντρο με δύο τρόπους, που στην τελική δεν έχει άλλη πρόσβαση (το 140 είναι το 140).
Δεύτερον, αυτή τη ρημάδα τη Σόλωνος και την Ευελπίδων τι θα την κάνουμε; Το 224 είναι το μόνο που τη διατρέχει ολόκληρη και δεν είναι κάποιος τυχαίος δρόμος, όχι μόνο των σημείων ενδιαφέροντος και της αγοράς της, αλλά και γιατί μαζί με την Πανεπιστημίου είναι αυτές που "κατεβαίνουν", αποτελεί σαν εναλλακτική της. Το 060 προφανώς δεν το πολυμετρώ, αφού τις Κυριακές δεν λειτουργεί καν. Παραπλήσια και η Ευελπίδων, δεν υπάρχει γραμμή να τη διατρέχει και προφανώς μαζεύουν μαζί με το 15 κόσμο για τα Δικαστήρια από διάφορες προελεύσεις. Χώρια που γνωρίζω πολύ κόσμο που πηγαίνει στην ΓΥΣ για υποθέσεις του και είναι παράλογο να μην υπάρχει γραμμή εκεί και να περπατά ο άλλος από τη Βικτώρια. Αντίστοιχα η 15 είναι η μόνη που από Πατησίων, από τις Ομόνοια προερχόμενες γραμμές, που στρίβει στην Αλεξάνδρας, έστω κι αν φτάνει μέχρι το ύψος της Μουστοξύδη, εύκολα κάποιος από εκεί μετεπιβιβάζεται σε άλλη γραμμής της Αλεξάνδρας.
Τρίτον, το Πολύγωνο, έτσι πως είναι σφηνωμένο μορφολογικά και ρυμοτομικά, δεν συνδέεται άμεσα με τις περιοχές που οι κάτοικοι έχουν τα περισσότερα πάρε-δώσε (Αμπελόκηποι, Γκύζη) και ως εκ τούτου δεν έχουν και πρόσβαση στους κοντινότερους σταθμούς Μετρό (Πανόρμου, Αμπελόκηποι), παρά έμμεσα με τη Βικτώρια και μετά με Ομόνοια/Πανεπιστήμιο. Νομίζω πως δεν θα ήταν επωφελές για την περιοχή να αλλάξει κάτι. Ακόμη κι αν επιβεβαιωθούν κάποιες φήμες, όπως ανέφερε ο N1Ellinikou σε άλλο νήμα, περί περικοπής του 15 στο κέντρο και ανάληψης του τμήματος των Πετραλώνων από το 12, για το Πολύγωνο δεν θα αλλάξει κάτι.