16-01-2019, 11:41 PM
(16-01-2019, 10:48 PM)NightLine Έγραψε: Μιας και αναφέρθηκε το 15...καλό είναι να μείνει ως έχει, αφού συνδέει το Πολύγωνο με το κέντρο, και γενικά εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του Δήμου Αθηναίων (Πολύγωνο, Κουκάκι, Πετράλωνα, κτλ) αυτό που θέλει τροποποήση είναι το άλλο του Πολυγώνου, δηλαδή το 224.
Να ξεκινάει από Ακαδημία (δε βλέπω το νόημα Πολύγωνο - Ακαδημία αφού υπάρχει το 15), και να συνέχιζει μέχρι την Μονή Αστερίου στον Υμηττό (μέχρι εκεί φτάνει αμάξι αν θυμάμαι καλά)
Υπήρχε κάτι αντίστοιχο για την Πάρνηθα...οπότε γιατί όχι και για Υμηττό; Έτσι εξυπηρετείτε και η περιοχή της Καισαριανής, αλλά και όσοι θέλουν να πάνε βόλτα στον Υμηττό ενώ δεν έχουν μέσο. Άμα το πας ποδαράτο από το Νεκροταφείο της Καισαριανής που κάνει τέρμα μέχρι τη Μονή Αστερίου είναι 5.5 να πας...και άλλα 5.5 να γυρίσεις. Σύνολο 11..κάτι παραπάνω από Ομόνοια - Πειραιάς με τα πόδια. Μια χαρά χωράει λεωφορείο στον ασφαλτοστρωμένο δρόμο στον Υμηττό.
Αυτοί που δεν έχουν μέσο τι να κάνουν, να πληρώνουν ταξί για να ανέβουν;
ΟΚ, ξέρω ότι θα φάω κράξιμο γιατί θα έχει χαμηλή επιβατικότητα μετά από κάποιο σημείο της Εθνικής Αντιστάσεως και μετά όπου τελειώνουν τα μαγαζιά και θα κάνει τσάμπα χιλιόμετρα...αλλά είναι μια άποψη.
Το σπίτι του Θεού δεν είναι μια συγκεκριμένη εκκλησία, αλλά όλες οι εκκλησίες και όλα τα μέρη στα οποία προσεύχεται κάθε άνθρωπος. Αν κάποιος δεν βολεύεται με τις χιλιάδες εκκλησίες που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ και θέλει να πάει στη Μονή Αστερίου, να πληρώσει ταξί. Άλλωστε δεν είναι ούτε δηψίφιος ο δυνητικός αριθμός επιβατών για όλη την ημέρα.
Το 15 δεν επαρκεί για να καλύψει το Πολύγωνο και θα πρέπει είτε να υπάρχουν και οι 2 γραμμές, είτε να διπλασιάσεις τα οχήματα του 15 πριν κόψεις το 224. Και επειδή βολεύει περισσότερο να έχεις 2 διακεντρικές με μισή συχνότητα από 1 με καλύτερη συχνότητα (εξυπηρετεί περισσότερες περιοχές) καλό είναι να μείνει ως έχει.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608