08-11-2018, 09:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-11-2018, 09:54 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(08-11-2018, 09:08 PM)NightLine Έγραψε: [...]
Τώρα και μεταξύ μας, Α5 και Β5 είναι ολίγον τι άχρηστες...το μετρό έχει 4 σταθμούς που διέρχονται από τη Μεσογείων (Κατεχάκη έως Νομισματοκοπείο....και κομμάτι του Α5 συμπληρώνουν τα 304, 305 και 314 ειδικά το τελευταίο. Όσο για το Β5, η Αλεξάνδρας έχει ουκ ολίγες γραμμές, και υπάρχουν και τα τοπικά της Αγίας Παρασκευής. Ξέρω μερικοί θα μου πείτε "Καλά εσύ δεν ήθελες γραμμή Πειραιάς - Κρυονέρι;"...ναι αλλά άλλο η Εθνική, και άλλο η Μεσογείων, που δόξα τω Θεώ έχει μετρό, και έχει και τα τοπικά που εξυπηρετούν τις περιοχές γύρω από αυτή.
Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;
[...]
Γιατί το Β18 και όχι το 21; Το Β18 που φτάνει μέχρι Πέραμα θαρρώ είναι πιο χρήσιμο από το 21 που φτάνει μέχρι Νίκαια (ούτε καν Κερατσίνι) και μετά πίσω. Το πρόβλημα θα λυθεί από εκείνη την μεριά, άμα κάνουν και τα δύο 18αρια πάντα αρθρωτά, όπως είναι και με τα 10αρια που είναι πάντα τέτοιου στυλ. Όχι ότι δε θα γεμίζουν, αλλά θα βελτιωθεί η κατάσταση. Αν και έχω ένα προαίσθημα, ότι τώρα που το μετρό θα μπει Νίκαια και Κορυδαλλό, θα φύγουν οι κορμοί, και θα αντικατασταθούν από τοπικές του στυλ "Σταθμός Κορυδαλλού - Πέραμα" και "Σταθμός Νίκαιας - Πέραμα".
Δε θα σχολιάσω αυτά που διαβάζω, μιας και αυτά προδίδουν πως είτε είσαι κάτω των 18 ετών (κι εγώ όταν ήμουν πιτσιρίκι έλεγα κουλά, τα οποία τα διαβάζω σήμερα και αναρωτιέμαι πως τα έγραφα τότε), είτε δεν έχεις κυκλοφορήσει αρκετά στην Αθήνα με τα λεωφορεία σε ώρες αιχμής και μη. Για την ώρα θα σε συμβούλευα να κάνεις μια αυτοψία στις ως άνωθεν γραμμές σε διάφορες ώρες της ημέρας για να δεις "τι καπνό φουμάρουν". Πιστεύω πως μια αυτοψία θα είναι αρκετή να σε κάνει να αλλάξεις γνώμη.