08-11-2018, 09:32 PM
Όπως είδες, ανέφερα σαν παράδειγμα το Β18. Βέβαια, όταν μπει μετρό στους 3 σταθμούς Αγιά Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, μια από τις 3 γραμμές της Πέτρου Ράλλη θα πρέπει να μείνει εκεί (δεν υπολογίζω το 838).
Σε αυτό που εναντιώνομαι απόλυτα είναι ότι το Α3 είναι άχρηστο. Θα σου αναφέρω 6 λόγους που το λεωφορείο αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό:
1. Είναι η μοναδική γραμμή που εξυπηρετεί επαρκώς τον οδικό άξονα της Λ. Βουλιαγμένης (το 171 σταματάει Ελληνικό, δεν χρειάζεται βέβαια πιο πάνω, τα 856,227 μπαίνουν Βουλιαγμένης-Ηλιουπολεως από Καφαντάρη και Υμηττού αντίστοιχα)
2. Όσο και να υπάρχει το μετρό έχει μεγάλη εξυπηρέτηση τμηματικα της λεωφόρου, για αυτό μάλιστα μαζεύει αρκετό κόσμο.
3. Επειδή η ΣΤΑΣΥ έχει κάνει την πατάτα της, πολλοί πάνε από σταθμούς όπως ο Άλιμος ή η Ηλιούπολη με λεωφορείο μέχρι Άγιο Δημήτριο, μιας και εκεί έχει πιο συχνά δρομολόγια μετρό (ειδικά από Καραμαλεγκου και Άγιο Βασίλειο)
4. Σε περίπτωση στάσης εργασίας ή απεργίας του μετρό, είναι η μόνη γραμμή που εξυπηρετεί την μετακίνηση προς κέντρο (παρόλο που λίγοι καταφέρνουν να μπουν)
5. Τα τελευταία του δρομολόγια, αν δεν κάνω λάθος, είναι στις 12 το βράδυ από Γλυφάδα και Ακαδημία. Σε περίπτωση που χάσεις το τελευταίο μετρό, έχεις μια ελπίδα να βρεις αυτό το λεωφορείο (μετά από αυτά τα δρομολόγια, λειτουργεί το νυχτερινό 790, με παρόμοια διαδρομή, επεκτειμενο κατά μήκος της γραμμής 2)
6. Πολλοί προτιμούν να κάνουν μικρές αποστάσεις πχ 5 στάσεων με λεωφορείο (αφού οι στάσεις βρίσκονται κοντά σε σχέση με τους σταθμούς μετρό, αυτό το βιώνω και εγώ βέβαια),μιας και είναι και πιο σύντομο.
Θα μπορούσα να επιχειρηματολογησω έτσι και για άλλους οδικούς άξονες, αλλά δεν γνωρίζω αρκετά για αυτούς...
(08-11-2018, 09:08 PM)NightLine Έγραψε: Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;
Α7 και 550 καλύτερα αφήστε τα εκεί που είναι, γιατί πάντα είναι φίσκα...οπότε άμα καταργηθεί έστω το ένα φανταστείτε τι έχει να γίνει. Βέβεαι όταν με το καλό έρθει το μετρό στην Κηφισίας και αλλάξουν τα πράγματα...βλέπουμε.
Σε αυτό που εναντιώνομαι απόλυτα είναι ότι το Α3 είναι άχρηστο. Θα σου αναφέρω 6 λόγους που το λεωφορείο αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό:
1. Είναι η μοναδική γραμμή που εξυπηρετεί επαρκώς τον οδικό άξονα της Λ. Βουλιαγμένης (το 171 σταματάει Ελληνικό, δεν χρειάζεται βέβαια πιο πάνω, τα 856,227 μπαίνουν Βουλιαγμένης-Ηλιουπολεως από Καφαντάρη και Υμηττού αντίστοιχα)
2. Όσο και να υπάρχει το μετρό έχει μεγάλη εξυπηρέτηση τμηματικα της λεωφόρου, για αυτό μάλιστα μαζεύει αρκετό κόσμο.
3. Επειδή η ΣΤΑΣΥ έχει κάνει την πατάτα της, πολλοί πάνε από σταθμούς όπως ο Άλιμος ή η Ηλιούπολη με λεωφορείο μέχρι Άγιο Δημήτριο, μιας και εκεί έχει πιο συχνά δρομολόγια μετρό (ειδικά από Καραμαλεγκου και Άγιο Βασίλειο)
4. Σε περίπτωση στάσης εργασίας ή απεργίας του μετρό, είναι η μόνη γραμμή που εξυπηρετεί την μετακίνηση προς κέντρο (παρόλο που λίγοι καταφέρνουν να μπουν)
5. Τα τελευταία του δρομολόγια, αν δεν κάνω λάθος, είναι στις 12 το βράδυ από Γλυφάδα και Ακαδημία. Σε περίπτωση που χάσεις το τελευταίο μετρό, έχεις μια ελπίδα να βρεις αυτό το λεωφορείο (μετά από αυτά τα δρομολόγια, λειτουργεί το νυχτερινό 790, με παρόμοια διαδρομή, επεκτειμενο κατά μήκος της γραμμής 2)
6. Πολλοί προτιμούν να κάνουν μικρές αποστάσεις πχ 5 στάσεων με λεωφορείο (αφού οι στάσεις βρίσκονται κοντά σε σχέση με τους σταθμούς μετρό, αυτό το βιώνω και εγώ βέβαια),μιας και είναι και πιο σύντομο.
Θα μπορούσα να επιχειρηματολογησω έτσι και για άλλους οδικούς άξονες, αλλά δεν γνωρίζω αρκετά για αυτούς...
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !
-
