08-11-2018, 09:08 PM
Άρα βλέπω Α5 και Β5 να παίρνουν πόδι. Τώρα και μεταξύ μας, Α5 και Β5 είναι ολίγον τι άχρηστες...το μετρό έχει 4 σταθμούς που διέρχονται από τη Μεσογείων (Κατεχάκη έως Νομισματοκοπείο....και κομμάτι του Α5 συμπληρώνουν τα 304, 305 και 314 ειδικά το τελευταίο. Όσο για το Β5, η Αλεξάνδρας έχει ουκ ολίγες γραμμές, και υπάρχουν και τα τοπικά της Αγίας Παρασκευής. Ξέρω μερικοί θα μου πείτε "Καλά εσύ δεν ήθελες γραμμή Πειραιάς - Κρυονέρι;"...ναι αλλά άλλο η Εθνική, και άλλο η Μεσογείων, που δόξα τω Θεώ έχει μετρό, και έχει και τα τοπικά που εξυπηρετούν τις περιοχές γύρω από αυτή.
Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;
Α7 και 550 καλύτερα αφήστε τα εκεί που είναι, γιατί πάντα είναι φίσκα...οπότε άμα καταργηθεί έστω το ένα φανταστείτε τι έχει να γίνει. Βέβεαι όταν με το καλό έρθει το μετρό στην Κηφισίας και αλλάξουν τα πράγματα...βλέπουμε.
Γιατί το Β18 και όχι το 21; Το Β18 που φτάνει μέχρι Πέραμα θαρρώ είναι πιο χρήσιμο από το 21 που φτάνει μέχρι Νίκαια (ούτε καν Κερατσίνι) και μετά πίσω. Το πρόβλημα θα λυθεί από εκείνη την μεριά, άμα κάνουν και τα δύο 18αρια πάντα αρθρωτά, όπως είναι και με τα 10αρια που είναι πάντα τέτοιου στυλ. Όχι ότι δε θα γεμίζουν, αλλά θα βελτιωθεί η κατάσταση. Αν και έχω ένα προαίσθημα, ότι τώρα που το μετρό θα μπει Νίκαια και Κορυδαλλό, θα φύγουν οι κορμοί, και θα αντικατασταθούν από τοπικές του στυλ "Σταθμός Κορυδαλλού - Πέραμα" και "Σταθμός Νίκαιας - Πέραμα".
Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;
Α7 και 550 καλύτερα αφήστε τα εκεί που είναι, γιατί πάντα είναι φίσκα...οπότε άμα καταργηθεί έστω το ένα φανταστείτε τι έχει να γίνει. Βέβεαι όταν με το καλό έρθει το μετρό στην Κηφισίας και αλλάξουν τα πράγματα...βλέπουμε.
(07-11-2018, 11:39 PM)Larioupol Έγραψε: Δεν είναι κακό να γίνει ένας επανασχεδιασμός ώστε να υπάρχουν καλές συχνότητες. Ήμουν Σήμερα το Πρωί στην Πέτρου Ράλλη και περίμενα ένα από τα λεωφορεία για Ομόνοια. Ήρθε το Β18 σε 2 λεπτά ,που ήταν γεμάτο το Ιρις, οπότε μπήκα στο 21 που ήρθε μετά από 3 λεπτά. Αν δεν μπορούσα να μπω ούτε σε αυτό, το επόμενο λεωφορείο θα ερχόταν σε 25(!) λεπτα (μιλάμε για ώρες υπεραιχμης)!! Αν είναι να κόψουν πχ ένα Β18 και τα άλλα λεωφορεία να έχουν το πολύ 10 λεπτές χρονοαποστασεις, σίγουρα θα είναι καλύτερα. Δεν μπορείς να φέρνεις στην Κηφισίας ένα 550 μετά από 1 λεπτό το Α7 και μετά από 2 λεπτά το 10 η ξέρω γω τι και μετά να έρχονται μετά από 20 λεπτά...βεβαια πρέπει να γίνει ανασχεδιασμός δρομολογίων και στο Μετρό, αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτο
Γιατί το Β18 και όχι το 21; Το Β18 που φτάνει μέχρι Πέραμα θαρρώ είναι πιο χρήσιμο από το 21 που φτάνει μέχρι Νίκαια (ούτε καν Κερατσίνι) και μετά πίσω. Το πρόβλημα θα λυθεί από εκείνη την μεριά, άμα κάνουν και τα δύο 18αρια πάντα αρθρωτά, όπως είναι και με τα 10αρια που είναι πάντα τέτοιου στυλ. Όχι ότι δε θα γεμίζουν, αλλά θα βελτιωθεί η κατάσταση. Αν και έχω ένα προαίσθημα, ότι τώρα που το μετρό θα μπει Νίκαια και Κορυδαλλό, θα φύγουν οι κορμοί, και θα αντικατασταθούν από τοπικές του στυλ "Σταθμός Κορυδαλλού - Πέραμα" και "Σταθμός Νίκαιας - Πέραμα".