04-09-2018, 08:14 PM
(04-09-2018, 06:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).
Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.
Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.
(04-09-2018, 06:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).
Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.
Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.
8
Αυτό ακριβώς ανέφερα και εγώ για το 140. Έχει μεγάλη πληρότητα, όμως τα βράδια τα δρομολόγια τελειώνουν αρκετά νωρίτερα. Εκτός βέβαια αν καθιερωθεί σαν προσωρινή αφετηρία ο Σταθμός Κατεχακη, ώστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 ή ακόμα και 3 λεωφορεία μέχρι τις 12 το βράδυ, ειδικά από τις περιοχές που διέρχεται.
Για να μην παίζουμε την κολοκυθιά, το 201 ξεκινάει από Άγιο Δημήτριο την ώρα Χ, με 5 λεπτά αργότερα να κατευθύνεται στον Άγιο Δημήτριο ένα άλλο λεωφορείο. Η διαδικασία θα είναι η ίδια όταν επιστρέψει το λεωφορείο, κάνοντας την συχνότητα του χωρίς λόγο στα 45+ λεπτά, λόγω των τεράστιων διαλειμματων των οδηγων. Τα Σαββατοκύριακα ειδικά, το 201 μένει με πολύ συχνά με 1 δρομολόγια, κάνοντας την συχνότητα του ανά 60 λεπτά, στην μικρότερη περίπτωση. Επειδή έχω επιβιβαστει πολλές φορές σε αυτό επειδή το 164 δεν ερχόταν ή το είχα μόλις χάσει, μόλις 2 φορές έκανε στάση επί της Ηρως Κωνσταντοπούλου και μόλις 1 στο ΙΚΑ. Ειδικά η πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού δεν χρειάζεται πάνω Από 1 λεωφορειακή γραμμή. Συμφωνώ βέβαια ότι πολλοί προτιμούν το 201 για στάσεις επί της Ηρώων Πολυτεχνείου, μόνο και μόνο αν φτάνουν στον Άγιο Δημήτριο λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει από την Αφετηρία, καθώς επίσης είναι πιο σύντομη διαδρομή και με λιγότερο όχλο. Όμως στην πραγματικότητα, είναι μια γραμμή που σε σημεία που θα έπρεπε να μαζευει επιβάτες δεν το κάνει. Οπότε, χρειάζεται κατάργηση. Αλλά μετά σίγουρα θα υπάρχει παράπονο από τον 1 επιβάτη που θα το έπαιρνε από την Αργυρουπολεως για να πάει στο μετρό. Και τα 2 αυτά οχήματα, θα μπορούσαν να πάνε σε άλλες γραμμές (140,237) για να έχουν καλύτερες συχνότητες (βέβαια σήμερα είδα 237 ανά 7-10' κοντά στις 4 το απόγευμα)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -