04-09-2018, 09:38 AM
(03-09-2018, 11:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 237 σαν γραμμή έχει καθιερωθεί πολλά χρόνια τώρα σαν γραμμή που εξυπηρετεί τη σύνδεση των περιοχών των Αστυνομικών, του Δημαρχείου, της Κεντρικής Πλατείας, το Νησάκι, τα Κανάρια παλιότερα με το Κέντρο της Αθήνας και κατά την τελευταία 7ετία με το Μετρό της Δάφνης. Δεν υπάρχει κανένα κέρδος στη μεταβολή αυτή, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν και το 140 και το 201 για διαδημοτικές μετακινήσεις σε αυτές τις περιοχές.
Η σύνδεση τουλάχιστον μεταξύ της Κεντρικής Πλατείας της Ηλιούπολης και της Κεντρικής Πλατείας της Αργυρούπολης επιτυγχάνεται με το 201. Η δε σύνδεση με τη Δάφνη δε νομίζω ότι θα βοηθήσει σε κάτι! Ελάχιστοι είναι οι επιβάτες που θα φύγουν από τη Δάφνη για να πάνε στην Αργυρούπολη να πιούνε τον καφέ τους ή το ποτό τους. Ακόμα και διοικητικά μιλάμε για περιοχές που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!
Για το θέμα τη Σοφ. Βενιζέλου, τη γνώμη μου την είπα και στον @Kostas18. Αυτή την περίοδο και με την εικόνα που παρουσιάζει η ΟΣΥ, είναι στο χέρι του Δήμου να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή.
Για την Ηρ. Κωνσταντοπούλου, το ότι πηγαίνει non-stop είναι αναμενόμενο. Δύσκολα ένας επιβάτης θα κατέβει στον Άγιο Δημήτριο και θα κάτσε να περιμένει το 201 για να πάει σπίτι του. Θα προτιμήσει να κατέβει στην Ηλιούπολη και να περπατήσει. Ο κύκλος αυτός εξυπηρετεί περισσότερο μετακινήσεις προς το πρώην ΙΚΑ (νυν ΠΕΔΥ/ΤΟΜΥ) και σε λίγους μήνες θα εξυπηρετεί και το νέο κτήριο της ΔΟΥ Ηλιούπολης (επί της Μαρ. Αντύπα, πρώην ΟΠΕ).
Για την Κεντρική Πλατεία (Εθν. Αντιστάσεως) και εκεί είναι στο χέρι του Δήμου. Δημοτική Αστυνομία υπάρχει, μηχανές ΔΙΑΣ σταθμεύουν επίσης στην πλατεία, οπότε ας φροντίσουν όλοι να εμπεδώσει και ο τελευταίος κάτοικος ή περαστικός ότι στην πλατεία πρέπει να υπάρχει ανεμπόδιστη διέλευση ΙΧ, λεωφορείων και κάθε είδους οχήματος.
Επειδή δεν το έθεσα σωστά. Προτείνω την κατάργηση του 201, που πηγαινοέρχεται άδειο, λόγω των ακανονιστων συχνοτητων του. Λόγω αυτού, πολλοί αν είναι να πάνε από Ηλιούπολη προς Αργυρούπολη, προτιμούν να κατέβουν αρκετά μέτρα πιο κάτω, για να επιβιβαστούν στα συχνότερα 140,164. Αν υπάρχει γραμμή από την Αργυρούπολη με πιο συχνά δρομολόγια, θα προτιμηθει σε αντίθεση με το 140, ειδικά τα βράδια που το τελευταίο δρομολόγιο του 140 είναι στις 22:00 από Γλυφάδα (περίπου 22:30 στην Αργυρούπολη). Ειδικά τα βραδινα δρομολόγια του 140 είναι παραφορτωμένα σε αριθμό επιβατών (στα όρια του αδιαχωρητου), άρα αν υπήρχε γραμμή που να συνδέει επίσης Πλατεία Κανάρια, Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, Πλατεία Αργυρούπολης (η δική μου πρόταση για το 237), θα ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικη σύνδεση, πρωτίστως τις ώρες αιχμής και τα βράδια.
Και επειδή έχει καθιερωθεί, δεν σημαίνει πως δεν θα είναι αποδεκτή μια γραμμή με πολύ καλές συχνότητες και μικρότερο χρόνο άφιξης προς τους σταθμούς Μετρό, χωρίς να πηγαίνει μέσα από όλη την Ηλιούπολη.
Όσο για το ΙΚΑ/ΠΕΔΥ, εξυπηρετείται κατάλληλα με το 140, σχεδόν σε όλον τον άξονα της Ηλιούπολης (αφήνοντας εκτός Άνω Ηλιούπολη, Αστυνομικά) ακόμα και το νέο κτήριο του ΔΟΥ. Οπότε, με κατάργηση του 201 εξοικονομουνται 2 λεωφορεία που μπορούν να πάνε για να σχηματιστεί η νέα γραμμή που προανεφερα, και να προστεθούν 2-3 λεωφορεία στο 237, ώστε να έχει αξιοπρεπείς συχνότητες
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -