03-09-2018, 01:03 PM
(03-09-2018, 11:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 237 σαν γραμμή έχει καθιερωθεί πολλά χρόνια τώρα σαν γραμμή που εξυπηρετεί τη σύνδεση των περιοχών των Αστυνομικών, του Δημαρχείου, της Κεντρικής Πλατείας, το Νησάκι, τα Κανάρια παλιότερα με το Κέντρο της Αθήνας και κατά την τελευταία 7ετία με το Μετρό της Δάφνης. Δεν υπάρχει κανένα κέρδος στη μεταβολή αυτή, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν και το 140 και το 201 για διαδημοτικές μετακινήσεις σε αυτές τις περιοχές.Καλημέρα –
Η σύνδεση τουλάχιστον μεταξύ της Κεντρικής Πλατείας της Ηλιούπολης και της Κεντρικής Πλατείας της Αργυρούπολης επιτυγχάνεται με το 201. Η δε σύνδεση με τη Δάφνη δε νομίζω ότι θα βοηθήσει σε κάτι! Ελάχιστοι είναι οι επιβάτες που θα φύγουν από τη Δάφνη για να πάνε στην Αργυρούπολη να πιούνε τον καφέ τους ή το ποτό τους. Ακόμα και διοικητικά μιλάμε για περιοχές που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!
Για το θέμα τη Σοφ. Βενιζέλου, τη γνώμη μου την είπα και στον @Kostas18. Αυτή την περίοδο και με την εικόνα που παρουσιάζει η ΟΣΥ, είναι στο χέρι του Δήμου να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή.
Για την Ηρ. Κωνσταντοπούλου, το ότι πηγαίνει non-stop είναι αναμενόμενο. Δύσκολα ένας επιβάτης θα κατέβει στον Άγιο Δημήτριο και θα κάτσε να περιμένει το 201 για να πάει σπίτι του. Θα προτιμήσει να κατέβει στην Ηλιούπολη και να περπατήσει. Ο κύκλος αυτός εξυπηρετεί περισσότερο μετακινήσεις προς το πρώην ΙΚΑ (νυν ΠΕΔΥ/ΤΟΜΥ) και σε λίγους μήνες θα εξυπηρετεί και το νέο κτήριο της ΔΟΥ Ηλιούπολης (επί της Μαρ. Αντύπα, πρώην ΟΠΕ).
Για την Κεντρική Πλατεία (Εθν. Αντιστάσεως) και εκεί είναι στο χέρι του Δήμου. Δημοτική Αστυνομία υπάρχει, μηχανές ΔΙΑΣ σταθμεύουν επίσης στην πλατεία, οπότε ας φροντίσουν όλοι να εμπεδώσει και ο τελευταίος κάτοικος ή περαστικός ότι στην πλατεία πρέπει να υπάρχει ανεμπόδιστη διέλευση ΙΧ, λεωφορείων και κάθε είδους οχήματος.
- Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις και ελπίζω να τις διαβάζουν και κάποιοι αρμόδιοι.
Μέσα σε αυτό το πνεύμα από καιρό ήθελα να επισημάνω ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που δημιουργείται όταν βρίσκεται σε εξέλιξη απεργία στο μετρό. Ειδικά στις περιοχές μας στα νότια προάστια ( Γλυφάδα , Αργυρούπολη , Ηλιούπολη, Αγ. Δημήτριος, Δάφνη ,κά..) . Όπως γνωρίζουν όσοι κατοικούν στις περιοχές αυτές , το μοναδικό λεωφορείο που τις συνδέει με την Αθήνα είναι το "Α3" που μετά και το κλείσιμο του αμ. Ελληνικού ανήκει ολόκληρο στο αμ. Αγ. Δημητρίου με 12 άμετρα ( Ν1). Κατά τις ημέρες που υπάρχει απεργία στο μετρό, οι επιβάτες συνωστίζονται στις στάσεις του κλειστού μετρό ( που συνεχίζουν να τους αφήνουν τα λεωφορεία τους εκεί – είναι σκέτη κοροϊδία αυτό το φαινόμενο), περιμένοντας Μάταια να έλθει το "Α3" για να εξυπηρετηθούν. Το ίδιο ισχύει και στην αφετηρία στην ακαδημία που δεν τολμάς ούτε να πλησιάσεις από τον κόσμο που επίσης μάταια περιμένει να εξυπηρετηθεί. Το πρόβλημα αυτό λύνεται με τον εξής απλό τρόπο απλά θα πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ παρέμβαση στους "θεωρητικούς" του ΟΑΣΑ. Με την έναρξη της απεργίας να ενεργοποιούνται οι πρωινές δρομολογήσεις των γραμμών κορμών, στέλνοντας τα λεωφορεία στο κέντρο (κυκλικά) , το μέτρο αυτό να είναι μέχρι να τελειώσει η απεργία του μετρό , και να επανέλθει η ροή στην προτέρα κατάσταση Δηλαδή : (164 - έως Ακαδημία , 237 έως Ακαδημία και Α3 με πύκνωση των δρομολογίων του). Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να προταθεί αυτό το μέτρο και σε άλλες περιοχές που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Ίσως θα πρέπει και από το forum να επιμείνουμε περισσότερο σε αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.