03-09-2018, 11:54 AM
(24-08-2018, 07:52 PM)Larioupol Έγραψε: 1. Η Γραμμή 237 να μετατραπεί σε διαδημοτικη
με αφετηρία στον Σταθμό Δάφνης και να πηγαίνει μέχρι την κεντρική πλατεία της Αργυρούπολης (χωρίς να πηγαίνει από Πανόραμα) και κυκλικά.
Η διαδρομή του ως εξής:
237: Στ. Δάφνης - Ηλιούπολη - Αργυρούπολη (Κυκλική)
Στ.Δαφνης-Αναγεννησεως - Λεωφ. Κων/Πολεως - Ηλιουπολεως - Μαρίνου Αντυπα - Ανδρέα Παπανδρέου - Λεωφ. Ειρήνης - Ηρώων Πολυτεχνείου - Αργυρουπολεως - Αλεξιουπολεως - Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου - Αλεξιουπολεως - Αργυρουπολεως - Ηρώων Πολυτεχνείου - Λεωφ. Ειρήνης - Ανδρέα Παπανδρέου - Μαρίνου Αντυπα - Ηλιουπολεως - Ειδομενης - Στ. Δάφνης
Το 237 σαν γραμμή έχει καθιερωθεί πολλά χρόνια τώρα σαν γραμμή που εξυπηρετεί τη σύνδεση των περιοχών των Αστυνομικών, του Δημαρχείου, της Κεντρικής Πλατείας, το Νησάκι, τα Κανάρια παλιότερα με το Κέντρο της Αθήνας και κατά την τελευταία 7ετία με το Μετρό της Δάφνης. Δεν υπάρχει κανένα κέρδος στη μεταβολή αυτή, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν και το 140 και το 201 για διαδημοτικές μετακινήσεις σε αυτές τις περιοχές.
(24-08-2018, 07:52 PM)Larioupol Έγραψε: 2. Για το υπόλοιπο τμήμα που μένει ακάλυπτο, σκέφτηκα την μετατροπή της γραμμής 201 σε τροφοδοτικη της Άνω Ηλιούπολης με τον σταθμό Αγίου Δημητρίου (λόγω της έλλειψης χώρου στην Ηλιούπολη)
236: Στ.Αγιος Δημήτριος - Άνω Ηλιούπολη
Διαδρομή
Προς Άνω Ηλιούπολη: Στ. Άγιος Δημήτριος - Λεωφόρος Βουλιαγμένης - Παραδρομος Λεωφ. Βουλιαγμένης - Σοφοκλή Βενιζέλου - Πρωτοπαπά - Ηρώων Πολυτεχνείου - Πλατεία Πολυτεχνείου / Θράκης - Θράκης - Ηπείρου - Μακεδονίας - Κεφαλληνίας - 2ας Μεραρχίας - Κριεζη - Δαμασκηνού - Εβερτ Άγγελου
Προς Άγιο Δημήτριο: Εβερτ Άγγελου - Κεφαλληνίας - Μακεδονίας - Ηρώων Πολυτεχνείου - Πρωτοπαπα - Σοφοκλή Βενιζέλου - Πυρρωνος - Λεωφ. Βουλιαγμένης - Στ. Άγιος Δημήτριος
Παρατηρήσεις:
1. Οι κεντρικές πλατείες Δάφνης, Ηλιούπολης, και Αργυρούπολη θα συνδέονται από μια λεωφορειακή γραμμή με συχνά δρομολόγια => αύξηση επιβατικής κίνησης στην Αργυρούπολη, κάτι που δεν έγινε με το 201 λόγω κακής σχεδίασης διαδρομής και δρομολογίων
2. Μέρος των επιβατών του παρόντος 237 θα απορροφηθεί από την γραμμή 236, που θα φτάνει πιο γρήγορα σε σταθμό μετρό από ότι το 237 (ενδεχομένως και 10 λεπτά γρηγοροτερα), ειδικά το επιβαρυμενο κομμάτι ΠΛ. Πλαστηρα - ΠΛ. Εθνικής Αντιστάσεως , κάτι που σημαίνει πως δεν θα γίνεται συνωστισμός στα λεωφορεία
3.Το μεγαλυτερο μέρος της Σοφοκλή Βενιζέλου θα εξυπηρετείται από μια γραμμή (πρόταση από πολλά άλλα μέλη)
4. Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν θα υπάρχει γραμμή πάνω στην Ηρως Κωνσταντοπούλου, αλλά αυτό το κομμάτι δεν μάζευε ποτέ πάνω από 3-4 επιβάτες (περισσότερες φορές πήγαινε nonstop πάνω σε αυτήν)
5. Άλλο πρόβλημα ειναι η κίνηση επί της πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως, ειδικά όταν διπλοπαρκαρουν πάνω σε αυτήν και το λεωφορείο δεν μπορεί να κινηθεί
Η σύνδεση τουλάχιστον μεταξύ της Κεντρικής Πλατείας της Ηλιούπολης και της Κεντρικής Πλατείας της Αργυρούπολης επιτυγχάνεται με το 201. Η δε σύνδεση με τη Δάφνη δε νομίζω ότι θα βοηθήσει σε κάτι! Ελάχιστοι είναι οι επιβάτες που θα φύγουν από τη Δάφνη για να πάνε στην Αργυρούπολη να πιούνε τον καφέ τους ή το ποτό τους. Ακόμα και διοικητικά μιλάμε για περιοχές που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!
Για το θέμα τη Σοφ. Βενιζέλου, τη γνώμη μου την είπα και στον @Kostas18. Αυτή την περίοδο και με την εικόνα που παρουσιάζει η ΟΣΥ, είναι στο χέρι του Δήμου να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή.
Για την Ηρ. Κωνσταντοπούλου, το ότι πηγαίνει non-stop είναι αναμενόμενο. Δύσκολα ένας επιβάτης θα κατέβει στον Άγιο Δημήτριο και θα κάτσε να περιμένει το 201 για να πάει σπίτι του. Θα προτιμήσει να κατέβει στην Ηλιούπολη και να περπατήσει. Ο κύκλος αυτός εξυπηρετεί περισσότερο μετακινήσεις προς το πρώην ΙΚΑ (νυν ΠΕΔΥ/ΤΟΜΥ) και σε λίγους μήνες θα εξυπηρετεί και το νέο κτήριο της ΔΟΥ Ηλιούπολης (επί της Μαρ. Αντύπα, πρώην ΟΠΕ).
Για την Κεντρική Πλατεία (Εθν. Αντιστάσεως) και εκεί είναι στο χέρι του Δήμου. Δημοτική Αστυνομία υπάρχει, μηχανές ΔΙΑΣ σταθμεύουν επίσης στην πλατεία, οπότε ας φροντίσουν όλοι να εμπεδώσει και ο τελευταίος κάτοικος ή περαστικός ότι στην πλατεία πρέπει να υπάρχει ανεμπόδιστη διέλευση ΙΧ, λεωφορείων και κάθε είδους οχήματος.