Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(03-09-2018, 09:54 AM)Kostas18 Έγραψε: ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ 201
Τροποποίηση της διαδρομής του ως εξής :
Από Αφετηρία (ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) Βουλιαγμένης, αριστερά Αγίου Κωνσταντίνου, δεξιά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια Μαρίνου Αντύπα μέχρι την Ηρώων Πολυτεχνείου
Επιστροφή : Από Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, αριστερά Κ. Πανταζή, λοξά δεξιά Λυσίου, δεξιά Ιπποκράτους, συνέχεια Δεδούση και δεξιά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Θετικά : μειώνεται ο χρόνος διαδρομής (άρα συχνότερα δρομολόγια χωρίς επιπλέον όχημα), εξυπηρετούνται γειτονιές χωρίς άμεση συγκοινωνιακή κάλυψη (Άγιος Κων/νος) και το κομμάτι της Μαρίνου Αντύπα από πλατεία Π. Π. Γερμανού έως πλατεία Εθν. Αντίστασης που δεν καλύπτεται από άλλη γραμμή.
Ίσως αυξηθεί και η επιβατική του κίνηση και θα αποφεύγεται ο κύκλος Ηρώς Κωνσταντοπούλου - Κοτζιά - Σοφ. Βενιζέλου που καθυστερεί πολύ το δρομολόγιο.

Ο κύκλος Ηρ. Κωνσταντοπούλου - Πλ. ΙΚΑ - Κοτζιά σε καμία περίπτωση δεν καθυστερεί το δρομολόγιο. Αντίθετα εξυπηρετεί και μετακινήσεις προς/από τη μονάδα του ΠΕΔΥ/ΤΟΜΥ (τ. ΙΚΑ) της Ηλιούπολης και σύντομα θα πρέπει αντί της Κοτζιά να διέρχεται από τη Μαρίνου Αντύπα όπου θα μεταφερθεί η ΔΟΥ Ηλιούπολης (εξυπηρετεί και την Αργυρούπολη).

Ο χρόνος διαδρομής με την πρόταση αυτή παραμένει ο ίδιος! Η δε διαδρομή επιστροφής προς τον Σταθμό του Αγ. Δημητρίου απαιτεί απότμηση μέρους της νησίδας της Μαρίνου Αντύπα (αν παραμένει ανοιχτή στην Πλ. Σικελιανού, γιατί θυμάμαι ότι ο Δήμος την είχε κλείσει στο ύψος της Ηρακλέους) για να μπορεί το λεωφορείο να κάνει στροφή αριστερά προς την Πανταζή, ενώ στη Δεδούση σίγουρα θα συναντήσει την αντίδραση των κατοίκων μιας ιδιαίτερα επιβαρημένης περιοχής στο θέμα της στάθμευσης (η επέκταση του Μετρό νοτιότερα δεν έλυσε όλα τα προβλήματα) και θα πρέπει να απελευθερωθεί από σταθμευμένα ΙΧ ένα τμήμα της οδού λίγο πριν την έξοδο στη Βουλιαγμένης. Εκτός του ότι ειδικά σε ώρες αιχμής δε θα υπάρχει η δυνατότητα ασφαλούς εισόδου του λεωφορείου στη Βουλιαγμένης και μετακίνησής του προς την αριστερή λωρίδα για να εισέρχεται στον διαμορφωμένο χώρο, αφού υπάρχει πυκνή ροή οχημάτων και σχετικά υψηλές ταχύτητες σ' εκείνο το σημείο.

Η επιβατική κίνηση θα παραμείνει η ίδια, αφού και σήμερα προτιμάται κυρίως από κατοίκους της Άνω Ηλιούπολης (γειτονιές γύρω από την Ηρ. Πολυτεχνείου) ή της Άνω Αργυρούπολης (γειτονιές γύρω από την Αργυρουπόλεως), κάποιους της Κάτω Ηλιούπολης και όσους το πετυχαίνουν τυχαία αναμένοντας το 164.

(03-09-2018, 09:54 AM)Kostas18 Έγραψε: ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ 142
Μετονομασία σε Αργυρούπολη - Καλαμάκι και νέα διαδρομή :
Αφετηρία στην οδό Διγενή Ακρίτα, μετά το τέλος της διαχωριστικής νησίδας.
Νέα διαδρομή :
Διγενή Ακρίτα, συνέχεια Κιάφας, δεξιά Επτανήσου, δεξιά Μιλήτου, αριστερά Διγενή Ακρίτα, αριστερά Αργυρουπόλεως, δεξιά Αλεξιουπόλεως, συνέχεια Μαρίνου Γερουλάνου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια Τήνου, δεξιά Βουλιαγμένης, δεξιά στον παράδρομο Βουλιαγμένης (σημερινή Αφετηρία), αριστερά Τιτάνων και συνέχεια κανονικά.
Επιστροφή :
Από Τιτάνων δεξιά στον παράδρομο Βουλιαγμένης πριν τη γέφυρα, συνέχεια Βουλιαγμένης, αριστερά Τήνου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Μαρίνου Γερουλάνου, δεξιά Αλεξιουπόλεως, συνέχεια Αργυρουπόλεως, δεξιά Διγενή Ακρίτα και άφιξη στην Αφετηρία.

Θετικά :
Εξυπηρετείται μεγάλο μέρος της Αργυρούπολης (και περιοχές αποκομμένες από τη συγκοινωνία) και αυξάνεται η επιβατική κίνηση του 142 που τώρα πηγαινοέρχεται άδειο.

Άδειο το 142 δεν πηγαινοέρχεται, εκτός από τα βραδινά δρομολόγια. Η Αλίμου έχει αρχίσει να συγκεντρώνει σημαντική εμπορική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια, όμως το 142 δεν είναι μόνο του σε αυτή την οδό. Υπάρχουν και αυτοί που θα προτιμήσουν ακόμα και τώρα το καλοκαίρι να στριμωχτούν στο 140 που μπορεί να περάσει λίγο νωρίτερα (βλέπεις δεν υπάρχει τηλεματική σε καμία στάση της Αλίμου) και οι άλλοι που θα δουν το Β1 να περνάει νωρίτερα και θα μπουν σε αυτό.

Η διαδρομή που προτείνεις να ακολουθεί το 142 προς την Άνω Αργυρούπολη εξυπηρετείται τα τελευταία χρόνια από την Δημοτική Συγκοινωνία Ελληνικού-Αργυρούπολης. Το δε μήκος της και οι οδοί από τις οποίες θα διέρχεται (στενοί δρόμοι, με σημαντική κλίση αφού είναι πάνω στο βουνό) θα υποχρεώνουν και τα λεωφορεία να κινούνται με πολύ μικρότερες ταχύτητες σε σχέση με αυτές που έχουν τα περιθώρια να αναπτύσσουν στην Αλεξιουπόλεως-Τιτάνων-Λαμίας ή στην Αλίμου. Ο χρόνος διαδρομής θα αυξηθεί, θα απαιτηθεί δεύτερο όχημα και βέβαια η συχνότητα θα παραμείνει η ίδια.

(03-09-2018, 09:54 AM)Kostas18 Έγραψε: ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΉ 238
Αριθμός 238 και ονομασία ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ). Κυκλική ως προς το σταθμό Αγίου Δημητρίου και διαδρομή ως εξής :
Από διαμορφωμένο χώρο αριστερά Υψηλάντου, αριστερά Βουλιαγμένης, αριστερά στον παράδρομο Βουλιαγμένης, αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Παραθύρα, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Αναστάσεως, αριστερά Αριστοτέλους, κυκλικά στην πλατεία Βιάννου και επιστροφή :
Αριστοτέλους, δεξιά Αναστάσεως, συνέχεια Βελισσαρίου, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Βουλιαγμένης και άφιξη στο σταθμό Άγιος Δημήτριος. 

Θετικά : εξυπηρετείται όλη η λεωφόρος Σοφ. Βενιζέλου (και το κομμάτι που αφήνει ακάλυπτο το 201 με την τροποποίηση του), και εξυπηρετείται η Ηλιούπολη από το ένα άκρο της ως το άλλο. Τουλάχιστον δύο οχήματα για συχνότητα ανά 15-20'.

Αν και είμαι υπέρμαχος μιας γραμμής που θα διέτρεχε τη Σοφ. Βενιζέλου σε όλο το μήκος της και θα προσέφερε σύνδεση της Κάτω Ηλιούπολης με την Αγία Μαύρα, το Νεκροταφείο ή και την Αγία Μαρίνα (σήμερα αν μένεις στην Κάτω Ηλιούπολη και θέλεις να πας στην Πλατεία Ανεξαρτησίας (Αγ. Μαρίνα) θα πρέπει να αλλάξει ακόμα και τρία μέσα (164 > Μετρό > 206) για να φτάσεις στον προορισμό σου, σε έναν Δήμο που δεν έχει και το μέγεθος του Δ. Αχαρνών ή του Πειραιά), πιστεύω ότι αυτό είναι πλέον αποκλειστικά στο χέρι του Δήμου να το φτιάξει.

Η Δημοτική Αρχή από το 2013 (έναρξη λειτουργίας επέκτασης Μετρό προς Ελληνικό) μέχρι τώρα έχει κάνει τόσες αλλαγές στη Δημοτική Συγκοινωνία όσες δεν έχουν σημειωθεί ευρύτερα στο συγκοινωνιακό δίκτυο των ΝΠ εδώ και 8 χρόνια. Κανείς πλέον στην πόλη δεν ξέρει αν υπάρχει, ποιες γραμμές έχει και τι ωράριο. Ακόμα και οι ίδιες οι υπηρεσίες του Δήμου αμφιβάλω αν έχουν ολοκληρωμένη εικόνα. Με αποκορύφωμα τις γελειότητες του περασμένου Οκτώβρη που Παρασκευή από την ιστοσελίδα του Δήμου ανακοινώνονταν λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας μέχρι το απόγευμα τις Καθημερινές και για τη μία από τις γραμμές και τα Σάββατα και τη Δευτέρα συνειδητοποίησαν ότι τελειώνουν οι συμβάσεις του προσωπικού, άλλοι φεύγουν με σύνταξη, άλλοι παραιτούνται και το πρόγραμμα βγαίνει για να λειτουργήσουν οι 2 από τις 3 γραμμές, μέχρι τις 13:00 τις Καθημερινές! Ευτυχώς λίγο καιρό μετά ο Αντιδήμαρχος απομακρύνθηκε (έχει υπ' ευθύνη του την Πολιτική Προστασία βέβαια, οπότε αλίμονο τι μας περιμένει από τέτοιους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ).

Με απλά λόγια, η ΟΣΥ αυτή τη στιγμή αδυνατεί να ανταποκριθεί ακόμα και στις απαιτήσεις του Θερινού 2. Δεν ξέρω αν φταίνε οι διοικήσεις αμαξοστασίων, η κεντρική διοίκηση της εταιρείας, οι συνδικαλιστές (συγκεκριμένο αμαξοστάσιο-"πρότυπο" επί τρεις εβδομάδες έβγαζε με το ζόρι 1-2 οχήματα στις περισσότερες από τις γραμμές που επανδρώνει), αλλά σίγουρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί το συγκοινωνιακό έργο ούτε στο ελάχιστο. Αν έχει τη δυνατότητα ο Δήμος, ας το κάνει. Αν το συζητάμε για μελλοντικά, από το 2019 που θ' αρχίσει η απελευθέρωση οχημάτων ενόψει επέκτασης Μετρό μέχρι Νίκαια και Τραμ έως τον Πειραιά και αργότερα που το Μετρό θα φτάσει μέχρι το Κέντρο του Πειραιά, θα δείξει τότε.

(03-09-2018, 09:54 AM)Kostas18 Έγραψε: ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΉ 216
Κατάργηση του σημερινού 155 και χρήση του midi οχήματος σε μια νέα γραμμή με ονομασία 216: ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αφετηρία κοινή με το 732 και διαδρομή ως εξής :
Διαδρομή προς Ελληνικό :
Αφετηρία (Ταταούλων), αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Αγίας Σοφίας, αριστερά Μ. Μερκούρη, πλατεία Αναγνωσταρά, συνέχεια Διστόμου, πλατεία Ανεξαρτησίας, συνέχεια Αγίας Μαρίνας, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Σπύρου Μήλιου, δεξιά Παπανδρέου, πλατεία Κανάρια, αριστερά Μαρίνου Αντύπα, συνέχεια Ηρώς Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, αριστερά Βουλιαγμένης, λοξά δεξιά Αγίας Παρασκευής (εκεί που έστριβε παλιά το 155), δεξιά Τιτάνων, συνέχεια Λαμίας, αριστερά Αλίμου, αριστερά Τριών Ιεραρχών και τέρμα εκεί (υπάρχει στέγαστρο από το παλιό τέρμα του 141)
Διαδρομή προς Νέα Ελβετία :
Από Τριών Ιεραρχών, αριστερά Ιθάκης, αριστερά Αγίου Γεράσιμου, δεξιά Αλίμου, δεξιά Λαμίας, αριστερά Ιπποκράτους, αριστερά Φιλελλήνων, συνέχεια Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεξιά Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Βουλιαγμένης, δεξιά Παπαναστασίου, αριστερά Ηρώς Κωνσταντοπούλου, πλατεία Π. Π. Γερμανού, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, πλατεία Κανάρια, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, δεξιά Ηρακλέους, αριστερά Τσαμαδού, αριστερά Αγίας Μαρίνας, πλατεία Ανεξαρτησίας, δεξιά Διστόμου, πλατεία Αναγνωσταρά, συνέχεια Μελίνας Μερκούρη, δεξιά Αγίας Σοφίας, δεξιά Κέρκυρας και άφιξη στην Αφετηρία. 

Θετικά : καλύπτονται όλα τα τμήματα του 201 που καταργούνται, του 155 και του παλιού 216 στην Αγία Μαρίνα, καθώς και η περιοχή γύρω από το θέατρο βράχων. Εξυπηρετείται όλη η λεωφόρος Ηρώς Κωνσταντοπούλου και οι μαθητές του Επαλ Ηλιούπολης και του 5ου γυμνασίου - λυκείου και των σχολείων επί της οδού Ταταούλων στο Βύρωνα. Συχνότητα ανά 60' και το midi όχημα του 155, καθώς η γραμμή δεν θα έχει ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση (όπως δεν είχε και η απόπειρα του 155 Ελληνικό - Αγία Μαρίνα) αλλά θα είναι χρήσιμο για την εξυπηρέτηση κάποιων δρόμων. 

Οι μαθητές των Πολυκλαδικών εξυπηρετούνται μετά την κατάργηση του 216 από τα δύο σχολικά δρομολόγια του 155. Το ένα αναχωρεί το πρωί από Αγ. Μαύρα προς τα Πολυκλαδικά και το μεσημέρι το αντίστροφο. Για τα σχολεία στην Ταταούλων, κάτω από την Εργάνη δεν ξέρω σε τι βοηθάει μία λεωφορειακή γραμμή που θα διέρχεται από την Ηλιούπολη και τον Άλιμο.

Όπως απέτυχε η τότε συγχώνευση του 216 με το 155, έτσι θα αποτύγχανε και η προτεινόμενη 216. Και βέβαια ο χρόνος διαδρομής θα είναι πάνω από 60', άρα κανένας επιβάτης δε θα έμπαινε στον κόπο να το περιμένει.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 - από marios.ilioupoli - 03-09-2018, 11:25 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.446 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.528 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.618 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.714 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.391 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.639 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.734 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.322 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)