03-09-2018, 09:54 AM
Τροποποιήσεις - προτάσεις για Ηλιούπολη - Αργυρούπολη - Άλιμο
ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ 201
Τροποποίηση της διαδρομής του ως εξής :
Από Αφετηρία (ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) Βουλιαγμένης, αριστερά Αγίου Κωνσταντίνου, δεξιά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια Μαρίνου Αντύπα μέχρι την Ηρώων Πολυτεχνείου
Επιστροφή : Από Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, αριστερά Κ. Πανταζή, λοξά δεξιά Λυσίου, δεξιά Ιπποκράτους, συνέχεια Δεδούση και δεξιά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Θετικά : μειώνεται ο χρόνος διαδρομής (άρα συχνότερα δρομολόγια χωρίς επιπλέον όχημα), εξυπηρετούνται γειτονιές χωρίς άμεση συγκοινωνιακή κάλυψη (Άγιος Κων/νος) και το κομμάτι της Μαρίνου Αντύπα από πλατεία Π. Π. Γερμανού έως πλατεία Εθν. Αντίστασης που δεν καλύπτεται από άλλη γραμμή.
Ίσως αυξηθεί και η επιβατική του κίνηση και θα αποφεύγεται ο κύκλος Ηρώς Κωνσταντοπούλου - Κοτζιά - Σοφ. Βενιζέλου που καθυστερεί πολύ το δρομολόγιο.
ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ 142
Μετονομασία σε Αργυρούπολη - Καλαμάκι και νέα διαδρομή :
Αφετηρία στην οδό Διγενή Ακρίτα, μετά το τέλος της διαχωριστικής νησίδας.
Νέα διαδρομή :
Διγενή Ακρίτα, συνέχεια Κιάφας, δεξιά Επτανήσου, δεξιά Μιλήτου, αριστερά Διγενή Ακρίτα, αριστερά Αργυρουπόλεως, δεξιά Αλεξιουπόλεως, συνέχεια Μαρίνου Γερουλάνου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια Τήνου, δεξιά Βουλιαγμένης, δεξιά στον παράδρομο Βουλιαγμένης (σημερινή Αφετηρία), αριστερά Τιτάνων και συνέχεια κανονικά.
Επιστροφή :
Από Τιτάνων δεξιά στον παράδρομο Βουλιαγμένης πριν τη γέφυρα, συνέχεια Βουλιαγμένης, αριστερά Τήνου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Μαρίνου Γερουλάνου, δεξιά Αλεξιουπόλεως, συνέχεια Αργυρουπόλεως, δεξιά Διγενή Ακρίτα και άφιξη στην Αφετηρία.
Θετικά :
Εξυπηρετείται μεγάλο μέρος της Αργυρούπολης (και περιοχές αποκομμένες από τη συγκοινωνία) και αυξάνεται η επιβατική κίνηση του 142 που τώρα πηγαινοέρχεται άδειο.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΉ 238
Αριθμός 238 και ονομασία ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ). Κυκλική ως προς το σταθμό Αγίου Δημητρίου και διαδρομή ως εξής :
Από διαμορφωμένο χώρο αριστερά Υψηλάντου, αριστερά Βουλιαγμένης, αριστερά στον παράδρομο Βουλιαγμένης, αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Παραθύρα, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Αναστάσεως, αριστερά Αριστοτέλους, κυκλικά στην πλατεία Βιάννου και επιστροφή :
Αριστοτέλους, δεξιά Αναστάσεως, συνέχεια Βελισσαρίου, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Βουλιαγμένης και άφιξη στο σταθμό Άγιος Δημήτριος.
Θετικά : εξυπηρετείται όλη η λεωφόρος Σοφ. Βενιζέλου (και το κομμάτι που αφήνει ακάλυπτο το 201 με την τροποποίηση του), και εξυπηρετείται η Ηλιούπολη από το ένα άκρο της ως το άλλο. Τουλάχιστον δύο οχήματα για συχνότητα ανά 15-20'.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΉ 216
Κατάργηση του σημερινού 155 και χρήση του midi οχήματος σε μια νέα γραμμή με ονομασία 216: ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αφετηρία κοινή με το 732 και διαδρομή ως εξής :
Διαδρομή προς Ελληνικό :
Αφετηρία (Ταταούλων), αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Αγίας Σοφίας, αριστερά Μ. Μερκούρη, πλατεία Αναγνωσταρά, συνέχεια Διστόμου, πλατεία Ανεξαρτησίας, συνέχεια Αγίας Μαρίνας, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Σπύρου Μήλιου, δεξιά Παπανδρέου, πλατεία Κανάρια, αριστερά Μαρίνου Αντύπα, συνέχεια Ηρώς Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, αριστερά Βουλιαγμένης, λοξά δεξιά Αγίας Παρασκευής (εκεί που έστριβε παλιά το 155), δεξιά Τιτάνων, συνέχεια Λαμίας, αριστερά Αλίμου, αριστερά Τριών Ιεραρχών και τέρμα εκεί (υπάρχει στέγαστρο από το παλιό τέρμα του 141)
Διαδρομή προς Νέα Ελβετία :
Από Τριών Ιεραρχών, αριστερά Ιθάκης, αριστερά Αγίου Γεράσιμου, δεξιά Αλίμου, δεξιά Λαμίας, αριστερά Ιπποκράτους, αριστερά Φιλελλήνων, συνέχεια Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεξιά Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Βουλιαγμένης, δεξιά Παπαναστασίου, αριστερά Ηρώς Κωνσταντοπούλου, πλατεία Π. Π. Γερμανού, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, πλατεία Κανάρια, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, δεξιά Ηρακλέους, αριστερά Τσαμαδού, αριστερά Αγίας Μαρίνας, πλατεία Ανεξαρτησίας, δεξιά Διστόμου, πλατεία Αναγνωσταρά, συνέχεια Μελίνας Μερκούρη, δεξιά Αγίας Σοφίας, δεξιά Κέρκυρας και άφιξη στην Αφετηρία.
Θετικά : καλύπτονται όλα τα τμήματα του 201 που καταργούνται, του 155 και του παλιού 216 στην Αγία Μαρίνα, καθώς και η περιοχή γύρω από το θέατρο βράχων. Εξυπηρετείται όλη η λεωφόρος Ηρώς Κωνσταντοπούλου και οι μαθητές του Επαλ Ηλιούπολης και του 5ου γυμνασίου - λυκείου και των σχολείων επί της οδού Ταταούλων στο Βύρωνα. Συχνότητα ανά 60' και το midi όχημα του 155, καθώς η γραμμή δεν θα έχει ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση (όπως δεν είχε και η απόπειρα του 155 Ελληνικό - Αγία Μαρίνα) αλλά θα είναι χρήσιμο για την εξυπηρέτηση κάποιων δρόμων.
Πως σας φαίνονται;;
ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ 201
Τροποποίηση της διαδρομής του ως εξής :
Από Αφετηρία (ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) Βουλιαγμένης, αριστερά Αγίου Κωνσταντίνου, δεξιά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια Μαρίνου Αντύπα μέχρι την Ηρώων Πολυτεχνείου
Επιστροφή : Από Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, αριστερά Κ. Πανταζή, λοξά δεξιά Λυσίου, δεξιά Ιπποκράτους, συνέχεια Δεδούση και δεξιά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Θετικά : μειώνεται ο χρόνος διαδρομής (άρα συχνότερα δρομολόγια χωρίς επιπλέον όχημα), εξυπηρετούνται γειτονιές χωρίς άμεση συγκοινωνιακή κάλυψη (Άγιος Κων/νος) και το κομμάτι της Μαρίνου Αντύπα από πλατεία Π. Π. Γερμανού έως πλατεία Εθν. Αντίστασης που δεν καλύπτεται από άλλη γραμμή.
Ίσως αυξηθεί και η επιβατική του κίνηση και θα αποφεύγεται ο κύκλος Ηρώς Κωνσταντοπούλου - Κοτζιά - Σοφ. Βενιζέλου που καθυστερεί πολύ το δρομολόγιο.
ΠΡΌΤΑΣΗ ΓΙΑ 142
Μετονομασία σε Αργυρούπολη - Καλαμάκι και νέα διαδρομή :
Αφετηρία στην οδό Διγενή Ακρίτα, μετά το τέλος της διαχωριστικής νησίδας.
Νέα διαδρομή :
Διγενή Ακρίτα, συνέχεια Κιάφας, δεξιά Επτανήσου, δεξιά Μιλήτου, αριστερά Διγενή Ακρίτα, αριστερά Αργυρουπόλεως, δεξιά Αλεξιουπόλεως, συνέχεια Μαρίνου Γερουλάνου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια Τήνου, δεξιά Βουλιαγμένης, δεξιά στον παράδρομο Βουλιαγμένης (σημερινή Αφετηρία), αριστερά Τιτάνων και συνέχεια κανονικά.
Επιστροφή :
Από Τιτάνων δεξιά στον παράδρομο Βουλιαγμένης πριν τη γέφυρα, συνέχεια Βουλιαγμένης, αριστερά Τήνου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Μαρίνου Γερουλάνου, δεξιά Αλεξιουπόλεως, συνέχεια Αργυρουπόλεως, δεξιά Διγενή Ακρίτα και άφιξη στην Αφετηρία.
Θετικά :
Εξυπηρετείται μεγάλο μέρος της Αργυρούπολης (και περιοχές αποκομμένες από τη συγκοινωνία) και αυξάνεται η επιβατική κίνηση του 142 που τώρα πηγαινοέρχεται άδειο.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΉ 238
Αριθμός 238 και ονομασία ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ). Κυκλική ως προς το σταθμό Αγίου Δημητρίου και διαδρομή ως εξής :
Από διαμορφωμένο χώρο αριστερά Υψηλάντου, αριστερά Βουλιαγμένης, αριστερά στον παράδρομο Βουλιαγμένης, αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Παραθύρα, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Αναστάσεως, αριστερά Αριστοτέλους, κυκλικά στην πλατεία Βιάννου και επιστροφή :
Αριστοτέλους, δεξιά Αναστάσεως, συνέχεια Βελισσαρίου, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σοφ. Βενιζέλου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Βουλιαγμένης και άφιξη στο σταθμό Άγιος Δημήτριος.
Θετικά : εξυπηρετείται όλη η λεωφόρος Σοφ. Βενιζέλου (και το κομμάτι που αφήνει ακάλυπτο το 201 με την τροποποίηση του), και εξυπηρετείται η Ηλιούπολη από το ένα άκρο της ως το άλλο. Τουλάχιστον δύο οχήματα για συχνότητα ανά 15-20'.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΉ 216
Κατάργηση του σημερινού 155 και χρήση του midi οχήματος σε μια νέα γραμμή με ονομασία 216: ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αφετηρία κοινή με το 732 και διαδρομή ως εξής :
Διαδρομή προς Ελληνικό :
Αφετηρία (Ταταούλων), αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Αγίας Σοφίας, αριστερά Μ. Μερκούρη, πλατεία Αναγνωσταρά, συνέχεια Διστόμου, πλατεία Ανεξαρτησίας, συνέχεια Αγίας Μαρίνας, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Σπύρου Μήλιου, δεξιά Παπανδρέου, πλατεία Κανάρια, αριστερά Μαρίνου Αντύπα, συνέχεια Ηρώς Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, αριστερά Βουλιαγμένης, λοξά δεξιά Αγίας Παρασκευής (εκεί που έστριβε παλιά το 155), δεξιά Τιτάνων, συνέχεια Λαμίας, αριστερά Αλίμου, αριστερά Τριών Ιεραρχών και τέρμα εκεί (υπάρχει στέγαστρο από το παλιό τέρμα του 141)
Διαδρομή προς Νέα Ελβετία :
Από Τριών Ιεραρχών, αριστερά Ιθάκης, αριστερά Αγίου Γεράσιμου, δεξιά Αλίμου, δεξιά Λαμίας, αριστερά Ιπποκράτους, αριστερά Φιλελλήνων, συνέχεια Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεξιά Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Βουλιαγμένης, δεξιά Παπαναστασίου, αριστερά Ηρώς Κωνσταντοπούλου, πλατεία Π. Π. Γερμανού, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, πλατεία Κανάρια, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, δεξιά Ηρακλέους, αριστερά Τσαμαδού, αριστερά Αγίας Μαρίνας, πλατεία Ανεξαρτησίας, δεξιά Διστόμου, πλατεία Αναγνωσταρά, συνέχεια Μελίνας Μερκούρη, δεξιά Αγίας Σοφίας, δεξιά Κέρκυρας και άφιξη στην Αφετηρία.
Θετικά : καλύπτονται όλα τα τμήματα του 201 που καταργούνται, του 155 και του παλιού 216 στην Αγία Μαρίνα, καθώς και η περιοχή γύρω από το θέατρο βράχων. Εξυπηρετείται όλη η λεωφόρος Ηρώς Κωνσταντοπούλου και οι μαθητές του Επαλ Ηλιούπολης και του 5ου γυμνασίου - λυκείου και των σχολείων επί της οδού Ταταούλων στο Βύρωνα. Συχνότητα ανά 60' και το midi όχημα του 155, καθώς η γραμμή δεν θα έχει ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση (όπως δεν είχε και η απόπειρα του 155 Ελληνικό - Αγία Μαρίνα) αλλά θα είναι χρήσιμο για την εξυπηρέτηση κάποιων δρόμων.
Πως σας φαίνονται;;