24-08-2018, 07:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-08-2018, 09:35 PM από Larioupol. Edited 3 times in total.)
Μόλις τώρα μου ήρθε μια έμπνευση για τις λεωφορειακες γραμμές 201,237.
Σκέφτηκα να γίνουν 2 λεωφορειακες γραμμές, με μια σχετική ένωση των διαδρομών αυτών των λεωφορείων:
1. Η Γραμμή 237 να μετατραπεί σε διαδημοτικη
με αφετηρία στον Σταθμό Δάφνης και να πηγαίνει μέχρι την κεντρική πλατεία της Αργυρούπολης (χωρίς να πηγαίνει από Πανόραμα) και κυκλικά.
Η διαδρομή του ως εξής:
237: Στ. Δάφνης - Ηλιούπολη - Αργυρούπολη (Κυκλική)
Στ.Δαφνης-Αναγεννησεως - Λεωφ. Κων/Πολεως - Ηλιουπολεως - Μαρίνου Αντυπα - Ανδρέα Παπανδρέου - Λεωφ. Ειρήνης - Ηρώων Πολυτεχνείου - Αργυρουπολεως - Αλεξιουπολεως - Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου - Αλεξιουπολεως - Αργυρουπολεως - Ηρώων Πολυτεχνείου - Λεωφ. Ειρήνης - Ανδρέα Παπανδρέου - Μαρίνου Αντυπα - Ηλιουπολεως - Ειδομενης - Στ. Δάφνης
Συχνότητες:
Καθημερινές όχι πάνω από 12 λεπτά
Σάββατο 12 λεπτά αιχμή, 15 λεπτά υπόλοιπη ημέρα
Κυριακή 15 λεπτά αιχμή, 18 υπόλοιπη ημέρα
*Πρωτο δρομολόγιο να ξεκινάει 4:55 από Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου (Αργυρούπολη) με κατεύθυνση προς Αθήνα
Πρώτο δρομολόγιο από Δάφνη: 5:00 (ώστε να φτάσει 5:25-5:30 Αργυρούπολη)
Τελευταίο Δρομολόγιο από Δαφνη: 0:10 (μέχρι Αργυρούπολη)
2. Για το υπόλοιπο τμήμα που μένει ακάλυπτο, σκέφτηκα την μετατροπή της γραμμής 201 σε τροφοδοτικη της Άνω Ηλιούπολης με τον σταθμό Αγίου Δημητρίου (λόγω της έλλειψης χώρου στην Ηλιούπολη)
236: Στ.Αγιος Δημήτριος - Άνω Ηλιούπολη
Διαδρομή
Προς Άνω Ηλιούπολη: Στ. Άγιος Δημήτριος - Λεωφόρος Βουλιαγμένης - Παραδρομος Λεωφ. Βουλιαγμένης - Σοφοκλή Βενιζέλου - Πρωτοπαπά - Ηρώων Πολυτεχνείου - Πλατεία Πολυτεχνείου / Θράκης - Θράκης - Ηπείρου - Μακεδονίας - Κεφαλληνίας - 2ας Μεραρχίας - Κριεζη - Δαμασκηνού - Εβερτ Άγγελου
Προς Άγιο Δημήτριο: Εβερτ Άγγελου - Κεφαλληνίας - Μακεδονίας - Ηρώων Πολυτεχνείου - Πρωτοπαπα - Σοφοκλή Βενιζέλου - Πυρρωνος - Λεωφ. Βουλιαγμένης - Στ. Άγιος Δημήτριος
Συχνότητες:
Ακριβώς ίδια με 237 (με προγραμματισμό δρομολογίων ώστε να μην ταυτίζονται στην Ηρώων Πολυτεχνείου - να έρχονται εναλλάξ με διαφορά 6 - 9 λεπτών, αναλόγως την ημέρα)
* Πρώτο Δρομολόγιο από Άνω Ηλιούπολη 5:05 με πιθανή μετεπιβιβαση στην γραμμή 164 από τον σταθμό Καραμαλεγκου στις 5:20 με κατεύθυνση την Αθήνα
Πρώτο και τελευταίο δρομολόγιο από Άγιο Δημήτριο:
5:15 , 0:30
Τελευταίο δρομολόγιο από Άνω Ηλιούπολη
0:00
Παρατηρήσεις:
1. Οι κεντρικές πλατείες Δάφνης, Ηλιούπολης, και Αργυρούπολη θα συνδέονται από μια λεωφορειακή γραμμή με συχνά δρομολόγια => αύξηση επιβατικής κίνησης στην Αργυρούπολη, κάτι που δεν έγινε με το 201 λόγω κακής σχεδίασης διαδρομής και δρομολογίων
2. Μέρος των επιβατών του παρόντος 237 θα απορροφηθεί από την γραμμή 236, που θα φτάνει πιο γρήγορα σε σταθμό μετρό από ότι το 237 (ενδεχομένως και 10 λεπτά γρηγοροτερα), ειδικά το επιβαρυμενο κομμάτι ΠΛ. Πλαστηρα - ΠΛ. Εθνικής Αντιστάσεως , κάτι που σημαίνει πως δεν θα γίνεται συνωστισμός στα λεωφορεία
3.Το μεγαλυτερο μέρος της Σοφοκλή Βενιζέλου θα εξυπηρετείται από μια γραμμή (πρόταση από πολλά άλλα μέλη)
4. Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν θα υπάρχει γραμμή πάνω στην Ηρως Κωνσταντοπούλου, αλλά αυτό το κομμάτι δεν μάζευε ποτέ πάνω από 3-4 επιβάτες (περισσότερες φορές πήγαινε nonstop πάνω σε αυτήν)
5. Άλλο πρόβλημα ειναι η κίνηση επί της πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως, ειδικά όταν διπλοπαρκαρουν πάνω σε αυτήν και το λεωφορείο δεν μπορεί να κινηθεί
Σκέφτηκα να γίνουν 2 λεωφορειακες γραμμές, με μια σχετική ένωση των διαδρομών αυτών των λεωφορείων:
1. Η Γραμμή 237 να μετατραπεί σε διαδημοτικη
με αφετηρία στον Σταθμό Δάφνης και να πηγαίνει μέχρι την κεντρική πλατεία της Αργυρούπολης (χωρίς να πηγαίνει από Πανόραμα) και κυκλικά.
Η διαδρομή του ως εξής:
237: Στ. Δάφνης - Ηλιούπολη - Αργυρούπολη (Κυκλική)
Στ.Δαφνης-Αναγεννησεως - Λεωφ. Κων/Πολεως - Ηλιουπολεως - Μαρίνου Αντυπα - Ανδρέα Παπανδρέου - Λεωφ. Ειρήνης - Ηρώων Πολυτεχνείου - Αργυρουπολεως - Αλεξιουπολεως - Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου - Αλεξιουπολεως - Αργυρουπολεως - Ηρώων Πολυτεχνείου - Λεωφ. Ειρήνης - Ανδρέα Παπανδρέου - Μαρίνου Αντυπα - Ηλιουπολεως - Ειδομενης - Στ. Δάφνης
Συχνότητες:
Καθημερινές όχι πάνω από 12 λεπτά
Σάββατο 12 λεπτά αιχμή, 15 λεπτά υπόλοιπη ημέρα
Κυριακή 15 λεπτά αιχμή, 18 υπόλοιπη ημέρα
*Πρωτο δρομολόγιο να ξεκινάει 4:55 από Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου (Αργυρούπολη) με κατεύθυνση προς Αθήνα
Πρώτο δρομολόγιο από Δάφνη: 5:00 (ώστε να φτάσει 5:25-5:30 Αργυρούπολη)
Τελευταίο Δρομολόγιο από Δαφνη: 0:10 (μέχρι Αργυρούπολη)
2. Για το υπόλοιπο τμήμα που μένει ακάλυπτο, σκέφτηκα την μετατροπή της γραμμής 201 σε τροφοδοτικη της Άνω Ηλιούπολης με τον σταθμό Αγίου Δημητρίου (λόγω της έλλειψης χώρου στην Ηλιούπολη)
236: Στ.Αγιος Δημήτριος - Άνω Ηλιούπολη
Διαδρομή
Προς Άνω Ηλιούπολη: Στ. Άγιος Δημήτριος - Λεωφόρος Βουλιαγμένης - Παραδρομος Λεωφ. Βουλιαγμένης - Σοφοκλή Βενιζέλου - Πρωτοπαπά - Ηρώων Πολυτεχνείου - Πλατεία Πολυτεχνείου / Θράκης - Θράκης - Ηπείρου - Μακεδονίας - Κεφαλληνίας - 2ας Μεραρχίας - Κριεζη - Δαμασκηνού - Εβερτ Άγγελου
Προς Άγιο Δημήτριο: Εβερτ Άγγελου - Κεφαλληνίας - Μακεδονίας - Ηρώων Πολυτεχνείου - Πρωτοπαπα - Σοφοκλή Βενιζέλου - Πυρρωνος - Λεωφ. Βουλιαγμένης - Στ. Άγιος Δημήτριος
Συχνότητες:
Ακριβώς ίδια με 237 (με προγραμματισμό δρομολογίων ώστε να μην ταυτίζονται στην Ηρώων Πολυτεχνείου - να έρχονται εναλλάξ με διαφορά 6 - 9 λεπτών, αναλόγως την ημέρα)
* Πρώτο Δρομολόγιο από Άνω Ηλιούπολη 5:05 με πιθανή μετεπιβιβαση στην γραμμή 164 από τον σταθμό Καραμαλεγκου στις 5:20 με κατεύθυνση την Αθήνα
Πρώτο και τελευταίο δρομολόγιο από Άγιο Δημήτριο:
5:15 , 0:30
Τελευταίο δρομολόγιο από Άνω Ηλιούπολη
0:00
Παρατηρήσεις:
1. Οι κεντρικές πλατείες Δάφνης, Ηλιούπολης, και Αργυρούπολη θα συνδέονται από μια λεωφορειακή γραμμή με συχνά δρομολόγια => αύξηση επιβατικής κίνησης στην Αργυρούπολη, κάτι που δεν έγινε με το 201 λόγω κακής σχεδίασης διαδρομής και δρομολογίων
2. Μέρος των επιβατών του παρόντος 237 θα απορροφηθεί από την γραμμή 236, που θα φτάνει πιο γρήγορα σε σταθμό μετρό από ότι το 237 (ενδεχομένως και 10 λεπτά γρηγοροτερα), ειδικά το επιβαρυμενο κομμάτι ΠΛ. Πλαστηρα - ΠΛ. Εθνικής Αντιστάσεως , κάτι που σημαίνει πως δεν θα γίνεται συνωστισμός στα λεωφορεία
3.Το μεγαλυτερο μέρος της Σοφοκλή Βενιζέλου θα εξυπηρετείται από μια γραμμή (πρόταση από πολλά άλλα μέλη)
4. Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν θα υπάρχει γραμμή πάνω στην Ηρως Κωνσταντοπούλου, αλλά αυτό το κομμάτι δεν μάζευε ποτέ πάνω από 3-4 επιβάτες (περισσότερες φορές πήγαινε nonstop πάνω σε αυτήν)
5. Άλλο πρόβλημα ειναι η κίνηση επί της πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως, ειδικά όταν διπλοπαρκαρουν πάνω σε αυτήν και το λεωφορείο δεν μπορεί να κινηθεί
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -