20-06-2018, 05:05 PM
(20-06-2018, 04:48 PM)NightLine Έγραψε: Καλά δεν είναι μόνο το 155 άχρηστο. Όπως για παράδειγμα δε καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης δύο γραμμών που εκτελούν σχεδόν ίδια διαδρομή, όπως τα Α10 και Β10, και Α11 και Β11. Από την άλλη δε καταλαβαίνω το λόγο κατάργησης χρήσιμων γραμμών όπως το Α16 πρόσφατα. Με την ίδια λογική Πολύ φοβάμαι ότι και το Γ16 δεν έχει και πολλά ψωμιά μάλλον, αφού ήδη έφυγαν Α16 και Β16.
Η περίπτωση των Α10-Β10 και Α11-Β11 δεν προκαλεί σπατάλη οχημάτων. Στη μία περίπτωση έχουμε μία διαφοροποίηση στο Μένιδι και στην άλλη περίπτωση τη διέλευση από το Πανόραμα της Πετρούπολης. Και μία να ήταν η γραμμή, ο αριθμός οχημάτων που θα απασχολούνταν θα παρέμενε ο ίδιος.
Το Α16 ή παλιότερα το Β16 είναι διαφορετικές περιπτώσεις. Εκεί πράγματι προέκυψε ίσως κάποια εξοικονόμηση, αλλά σίγουρα δεν περιμένει μάταια ο επιβάτης τι θα περάσει και να έρχονται παρέα κορμός και τοπικό και μετά άλλη μισή ώρα αναμονή. Το ίδιο θα φανεί κάποια στιγμη ότι πρέπει να γίνει και με το Γ16-866, γιατί η φιλοσοφία για το δίκτυο των επίγειων ΜΜΜ είναι η τροφοδότηση των ΜΣΤ. Και αν αύριο μεθαύριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταφέρει να ενισχύσει τα δρομολόγια του Προαστιακού, αναμφίβολα κάποιος Ασπροπυργιώτης θα αξίζει να τον επιλέξει για να φτάσει σε 25' στο Κέντρο της Αθήνας.