05-11-2017, 11:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-11-2017, 11:12 AM από NEOPLAN N4007.)
Και ενώ η Ο.Σ.Υ. βρίσκεται σε κατάσταση διάλυσης και όλοι περίμεναν από 01/11 να κοπούν κάποιες βάρδιες οπως πχ εγινε στο 444 (ΚΑΘ ΧΕΙΜ: από 3 ΑΜ ΑΝθ πλέον 2 ΑΜ ΑΝΘ και ΣΑΒ ΧΕΙΜ: από 2 ΑΜ ΑΝΘ, 1 ΑΜ ΛΙΟ πλέον 2 ΑΜ ΑΝΘ), στο 421 τα ΣΚ η συχνότητα αυξήθηκε μαζί με τα προγραμματισμένα οχήματα της γραμμής. Συγκεκριμένα, το ΣΑΒ αντί για 7 οχήματα (4 ΑΜ ΛΙΟ-3 ΑΜ ΑΝΘ) πλέον έχει 8 οχήματα (4 ΑΜ ΛΙΟ-4 ΑΜ ΑΝΘ). Η συχνότητα από μέσο όρο 21' λεπτά που ήταν, έχει φτάσει μέσο όρο τα 18' λεπτά! Την Κυριακή αντί για 4 οχήματα από το ΑΜ ΛΙΟ πλέον έχει 5 από το ΑΜ ΛΙΟ. Και η συχνότητα από μέσο όρο 30' λεπτά που ήταν, έχει φτάσει τα 26' λεπτά! Όσο για τις ΚΑΘ τα δρομολόγια αραιωσαν αισθητά, όλα σχεδόν τα 10λεπτα έγιναν 15λεπτα, ενώ υπάρχουν ακόμα και 20λεπτα μέσα στο μεσημέρι. Από τις 1835 ως τις 2315 πλέον έχει μόνο 25λεπτα. Ο μόνος λόγος που δεν πρέπει να μας στεναχωρεί που κόπηκαν 2 οχήματα είναι ότι ποτέ δεν ήταν επανδρωμένα πάνω από 8 (6 ΑΜ ΡΑΛ-2 ΑΜ ΑΝΘ) στα 12 (9 ΑΜ ΡΑΛ-3 ΑΜ ΑΝΘ) οχήματα με το παλιό προγραμμα. Με το καινούργιο πρόγραμμα χρειάζονται 10 οχήματα και συνήθως τα 9 είναι πάντα επανδρωμένα (2 ΑΜ ΑΜΘ-7 ΑΜ ΡΑΛ + 1 που δεν έχει επανδρωθεί ποτέ ως τώρα). Οπότε, το συμπέρασμα για τις ΚΑΘ ειναί: οτι μπορεί τα παλιά δρομολόγια να ήταν ανα 15' και τα νέα ανά 20'-25' αλλα τα παλιά 15λεπτα δεν εκτελούνταν ποτέ κανονικά και συνήθως γινόντουσαν ανα 25'.Δηλαδή η μόνη διαφορά για τις ΚΑΘ είναι ότι απλά τώρα ξέρεις ποιες είναι οι σωστές ώρες που αναχωρεί. Τέλος, μειώθηκαν και οι χρόνοι διαδρομής και συγκεκριμένα ανά κατεύθυνση έγιναν στις ώρες αιχμής: ΚΑΘ: αντί 70' πλέον 65', ΣΑΒ: αντί 60' πλέον 50' και ΚΥΡ: αντί για 55' πλέον 45'-50'.