Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Και ενώ η Ο.Σ.Υ. βρίσκεται σε κατάσταση διάλυσης και όλοι περίμεναν από 01/11 να κοπούν κάποιες βάρδιες οπως πχ εγινε στο 444 (ΚΑΘ ΧΕΙΜ: από 3 ΑΜ ΑΝθ πλέον 2 ΑΜ ΑΝΘ και ΣΑΒ ΧΕΙΜ: από 2 ΑΜ ΑΝΘ, 1 ΑΜ ΛΙΟ πλέον 2 ΑΜ ΑΝΘ), στο 421 τα ΣΚ η συχνότητα αυξήθηκε μαζί με τα προγραμματισμένα οχήματα της γραμμής. Συγκεκριμένα, το ΣΑΒ αντί για 7 οχήματα (4 ΑΜ ΛΙΟ-3 ΑΜ ΑΝΘ) πλέον έχει 8 οχήματα (4 ΑΜ ΛΙΟ-4 ΑΜ ΑΝΘ). Η συχνότητα από μέσο όρο 21' λεπτά που ήταν, έχει φτάσει μέσο όρο τα 18' λεπτά! Την Κυριακή αντί για 4 οχήματα από το ΑΜ ΛΙΟ πλέον έχει 5 από το ΑΜ ΛΙΟ. Και η συχνότητα από μέσο όρο 30' λεπτά που ήταν, έχει φτάσει τα 26' λεπτά! Όσο για τις ΚΑΘ τα δρομολόγια αραιωσαν αισθητά, όλα σχεδόν τα 10λεπτα έγιναν 15λεπτα, ενώ υπάρχουν ακόμα και 20λεπτα μέσα στο μεσημέρι. Από τις 1835 ως τις 2315 πλέον έχει μόνο 25λεπτα. Ο μόνος λόγος που δεν πρέπει να μας στεναχωρεί που κόπηκαν 2 οχήματα είναι ότι ποτέ δεν ήταν επανδρωμένα πάνω από 8 (6 ΑΜ ΡΑΛ-2 ΑΜ ΑΝΘ) στα 12 (9 ΑΜ ΡΑΛ-3 ΑΜ ΑΝΘ) οχήματα με το παλιό προγραμμα. Με το καινούργιο πρόγραμμα χρειάζονται 10 οχήματα και συνήθως τα 9 είναι πάντα επανδρωμένα (2 ΑΜ ΑΜΘ-7 ΑΜ ΡΑΛ + 1 που δεν έχει επανδρωθεί ποτέ ως τώρα). Οπότε, το συμπέρασμα για τις ΚΑΘ ειναί: οτι μπορεί τα παλιά δρομολόγια να ήταν ανα 15' και τα νέα ανά 20'-25' αλλα τα παλιά 15λεπτα δεν εκτελούνταν ποτέ κανονικά και συνήθως γινόντουσαν ανα 25'.Δηλαδή η μόνη διαφορά για τις ΚΑΘ είναι ότι απλά τώρα ξέρεις ποιες είναι οι σωστές ώρες που αναχωρεί. Τέλος, μειώθηκαν και οι χρόνοι διαδρομής και συγκεκριμένα ανά κατεύθυνση έγιναν στις ώρες αιχμής: ΚΑΘ: αντί 70' πλέον 65', ΣΑΒ: αντί 60' πλέον 50' και ΚΥΡ: αντί για 55' πλέον 45'-50'.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 - από NEOPLAN N4007 - 05-11-2017, 11:11 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.173 , 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.544 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.158 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.193 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.021 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.089 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.069 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.350 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.660 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.570 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)