12-10-2017, 04:29 PM
(12-10-2017, 04:12 PM)amoran Έγραψε: Με το συμπάθιο, αν εκεί που απολαμβάνεις ησυχία χωριού για 20 χρόνια, έρθω εγώ και ανοίξω ένα μηχανουργείο ή ένα μπαρ με τη μουσική στη διαπασών από κάτω σου, δεν τρέχει τίποτα και όλα ΟΚ;
Ωραία, επειδή ξεφύγαμε από το θέμα ας επανέλθουμε λίγο εκεί που ξεκίνησε η κουβέντα.
Πάνε 4 κυβερνητικοί (έχει σημασία η επισήμανση, γιατί δεν πρόκειται για αντιπολίτευση που επιδιώκει συχνά άλλους σκοπούς) βουλευτές και καταθέτουν ερώτηση προς τον Υπ. Μεταφορών (είναι σαν τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ καλούσε σε συμμετοχή στην απεργία ενάντια στα μέτρα που εισηγούνταν και ψήφιζε ο ΣΥΡΙΖΑ) που αφορά θέμα που δεν είναι καν αρμοδιότητα του Υπουργείου (δεν καθορίζονται με υπουργική απόφαση οι διαδρομές των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Πρωτεύουσα, αλλά με απόφαση της αρμόδιας Διεύθυνσης του ΟΑΣΑ).
Στην ερώτηση επικαλούνται μετρήσεις (βλέπω συγκεκριμένους αριθμούς και εντυπωσιάζομαι ποιος ήταν αυτός που κάλεσε κάποιον να διενεργήσει επαγγελματική μέτρηση) και ζητάνε να λάβουν απάντηση για την ηχορύπανση από τα κλιματιστικά!!! Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι κάνει θόρυβο το κλιματιστικό ενός τρόλεϊ και όχι η εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού στο μπαλκόνι οποιουδήποτε από τα τριγύρω σπίτια και ειδικά αν πρόκειται για παλιά κλιματιστικά; Πλάκα κάνουμε;
Και η ερώτηση δεν περιορίζεται απλά στο θέμα της ηχορύπανσης, αλλά κάνει νύξη και σε ζήτημα μεταφοράς αφετηρίας και μάλιστα ΤΡΟΛΕΪ!!! Που όλοι ξέρουμε ότι η διαδρομή του είναι αρκετά συγκεκριμένη και περιορίζεται στα σημεία που υπάρχει εναέριο δίκτυο. Και εν τέλει για ποιο λόγο να αλλάξει θέση η αφετηρία της Λαμπρινής; Δηλαδή αν αύριο μεθαύριο αποφασίσουν οι κάτοικοι γύρω από το Γκολφ της Γλυφάδας ότι δε γουστάρουν την αφετηρία των Τοπικών Γλυφάδας/ΒΒΒ θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να την απομακρύνει; Γιατί κάνει μπαμ ότι κάποιοι δε θέλουν τρολεϊ έξω από το σπίτι τους.