10-10-2017, 12:29 AM
Περιστατικά με ξυλοδαρμό οδηγών το τελευταίο διάστημα στις ΟΣΥ σύμφωνα με ρεπορτάζ του STAR: http://www.star.gr/ellada/387511/thymata...o-epibates
Βέβαια, πέρα από την αναφορά στα απολύτως καταδικαστέα περιστατικά, υπάρχει στο ρεπορτάζ και ένα απόσπασμα από την παρέμβαση του Υπουργού σήμερα στη Βουλή, όπου είχαμε την ακρόαση του νέου Δ/ντος Συμβούλου της ΟΣΥ στην αρμόδια επιτροπή. Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ξεκάθαρα αυτό που φαίνεται καιρό τώρα. "Δε φτιάχνονται λεωφορεία σε συγκεκριμένα αμαξοστάσια, ενώ υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα" δήλωσε ο Υπουργός.
Από την άλλη υπάρχει και η άποψη του προέδρου των τεχνικών για στημένες επιτροπές που εξετάζουν το ζήτημα που θέλουν να κατασκευάσουν ενόχους τους εργαζόμενους, συνοδεία φωτογραφιών από ράφια άδεια από ανταλλακτικά. Δε μας απαντάει όμως:
1. Γιατί από τον Μάιο μέχρι και σχεδόν τα τέλη Σεπτέμβρη στη Ράλλη έβγαζαν ωραιότατα τα ξημερώματα τα λεωφορεία και μόλις το ρολόι έδειχνε 10:30 το πρωί τα περισσότερα από αυτά είχαν φύγει άρον άρον για το αμαξοστάσιο και οι οδηγοί περνούσαν την ημέρα τους στο αμαξοστάσιο;
2. Πως γίνεται ο Βοτανικός που έχει τα ίδια N2 με τη Ράλλη ή τα ίδια Neoplan με τον Πειραιά/Ρέντη να μπορούσε όχι μόνο να τα βγάζει κανονικά, αλλά και και να δανείζει στα δύο αυτά αμαξοστάσια;
3. Τι στο καλό διαφορετικό γίνεται στα υπόλοιπα αμαξοστάσια και καταφέρνουν να έχουν ανταλλακτικά και να βγάζουν αρκετά μεγάλο αριθμό οχημάτων, επανδρώνοντας σε ικανοποιητικότατο βαθμό τις βάρδιες που τους ανατίθενται.
Βέβαια, πέρα από την αναφορά στα απολύτως καταδικαστέα περιστατικά, υπάρχει στο ρεπορτάζ και ένα απόσπασμα από την παρέμβαση του Υπουργού σήμερα στη Βουλή, όπου είχαμε την ακρόαση του νέου Δ/ντος Συμβούλου της ΟΣΥ στην αρμόδια επιτροπή. Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ξεκάθαρα αυτό που φαίνεται καιρό τώρα. "Δε φτιάχνονται λεωφορεία σε συγκεκριμένα αμαξοστάσια, ενώ υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα" δήλωσε ο Υπουργός.
Από την άλλη υπάρχει και η άποψη του προέδρου των τεχνικών για στημένες επιτροπές που εξετάζουν το ζήτημα που θέλουν να κατασκευάσουν ενόχους τους εργαζόμενους, συνοδεία φωτογραφιών από ράφια άδεια από ανταλλακτικά. Δε μας απαντάει όμως:
1. Γιατί από τον Μάιο μέχρι και σχεδόν τα τέλη Σεπτέμβρη στη Ράλλη έβγαζαν ωραιότατα τα ξημερώματα τα λεωφορεία και μόλις το ρολόι έδειχνε 10:30 το πρωί τα περισσότερα από αυτά είχαν φύγει άρον άρον για το αμαξοστάσιο και οι οδηγοί περνούσαν την ημέρα τους στο αμαξοστάσιο;
2. Πως γίνεται ο Βοτανικός που έχει τα ίδια N2 με τη Ράλλη ή τα ίδια Neoplan με τον Πειραιά/Ρέντη να μπορούσε όχι μόνο να τα βγάζει κανονικά, αλλά και και να δανείζει στα δύο αυτά αμαξοστάσια;
3. Τι στο καλό διαφορετικό γίνεται στα υπόλοιπα αμαξοστάσια και καταφέρνουν να έχουν ανταλλακτικά και να βγάζουν αρκετά μεγάλο αριθμό οχημάτων, επανδρώνοντας σε ικανοποιητικότατο βαθμό τις βάρδιες που τους ανατίθενται.