(30-08-2017, 09:19 AM)nikos1991 Έγραψε: Το 608 από το Θερινό 1 που πήρε βάρδιες η Ράλλη κάνεις τάμα για να το δεις να περνάει. Το πρωί ξεκινάει καλά, με επάνδρωση 9/10 ή και 10/10 μερικές μέρες* και από τα μεσημέρια και μετά βλέπουμε μια επάνδρωση με 6-7 οχήματα, εννοείται ασυντόνιστα, με κενά που αγγίζουν το μισάωρο.
Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να πάρω επίσημη απάντηση από την ΟΣΥ η οποία θα μου απαντήσει στα εξής ερωτήματα :
- Διαθεσιμότητα οχημάτων
- Διαθεσιμότητα οδηγών
- Ποιά οχήματα ήταν να βγούν στις 29/08/2017 και δεν βγήκαν.
- Γιατί δεν βγήκαν τα συγκεκριμένα οχήματα (ένα προς ένα)
- Γιατί δεν καλύφθηκαν τα κενά από άλλα αμαξοστάσια;
Θα τους βάλω συγκεκριμένα μια μέρα να ψαχτούν, ώστε να μην μπορούν να ξεφύγουν - και όχι για όλο το καλοκαίρι (που έχουμε τα ίδια χάλια, βέβαια).
Εξ άλλου και στο forum ανακυκλώνουμε τα ίδια, αλλά άκρη δεν βγάλαμε. Κανείς μας δεν έχει καταλάβει γιατί το συγκεκριμένο Α/Σ δεν μπορέι να βγάλει λεωφορεία, ενώ πχ ο Βοτανικός και το Ελληνικό μπορούν. Φταίνε τα ανταλλακτικά (έχουν περίσσευμα ΕΛΒΟ και δεν έχουν Solaris? ) Φταίει τό συνδικαλιστικό μικρόβιο (έχουν ...ευαισθησία στα A/C στην Ράλλη ενώ στα άλλα Α/Σ δεν έχουν; ) Φταίει η νοοτροπία του συγκεκριμένου Α/Σ (πώς τυχαίνει πάντοτε μόνο αυτό να έχει πρόβλημα; Αλλού δεν χαλάνε τα λεωφορεία ; ) Τί σημαίνει μη διαθέσιμο λεωφορείο; Τί του λείπει; Λάστιχα, φρένα, αμορτισέρ, λάδια, σασμάν, τί τελος πάντων;; Γιατί δεν μπορούν να βγούν πάνω από 30 Σολαρονταλίκες, όταν έχουμε 120 (που είναι όλο κι όλο 9 χρονών οχήματα; ) Φταίει η εταιρεία; Γιατί τα Μιντι Σολάρις κυκλοφορούν μια χαρά;
Ποιός είναι ο τρόπος μεταχείρισης των λεωφορείων στο εν λόγω Α/Σ; Γιατί τα Ν2 της Ράλλη διαχρονικά δεν βλέπονται, ενώ αυτά του Βοτανικού κυκλοφορούν σε καλή κατάσταση;;
Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν επίσημα (μιας και δεν διαθέτουμε εσωτερική γνώση για να ξέρουμε που θα "καρφώσουμε")