(11-08-2017, 04:07 PM)amoran Έγραψε: Από τη στιγμή που η καταγγελία ήταν πως όλα τα πρωινά δρομολόγια φεύγουν σε άσχετες ώρες, δεν μπορεί η απάντηση να είναι "αναφέρετέ μας συγκεκριμένο περιστατικό". Όταν λέμε "όλα" εννοούμε "όλα". Και όποιος υπεύθυνος ήθελε να το ελέγξει μπορούσε, χωρίς να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, να ανοίξει το OASA Telematics και να δει αν τα οχήματα της γραμμής έχουν ανοικτή την τηλεματική τους και πού βρίσκονται τις ώρες π.χ. που θα έπρεπε να φεύγουν από την αφετηρία ή το τέρμα.Θεωρώ πως από αυτό το forum, όσοι γράφουμε και όσοι έστω διαβάζουν, ξεπερνούν το επίπεδο του "επιβάτη" και μπαίνουν λίγο πιο μέσα στο πως έχουν τα πράγματα στις Συγκοινωνίες.
Στο θερινό β' πρόγραμμα πάντως όσες φορές πήρα το 307 έφυγε στην ώρα του, για να λέμε και τα καλά.
Είχα διαβάσει το post σου και επέλεξα να μην απαντήσω, απλά τώρα μου έδωσες μία αφορμή..
Βρίσκω το mail σου στον ΟΑΣΑ τελείως άκυρο. Γνωρίζεις (ή ωφειλες να έχεις καταλάβει από εδώ) πως η ΟΣΥ είναι υπό διάλυση. Εκτός από το θέμα των ημερών, τα Α/C, εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια λείπει προσωπικό κίνησης από την εταιρεία, με το θέμα να έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Τι απάντηση περίμενες να λάβεις από εμάς αρχικά, όταν το έγραψες, και από τον ΟΑΣΑ όταν το έστειλες?! "-Ναι, θα πούμε στην Ανθούσα να κόψει 2 βαρδιες στο 314, ώστε το 307 να είναι κομπλέ και μετά τις 2000 να πηγαίνει παντελώς άδειο?"
Αναφέρεις (εδώ στο forum) πως δεν γίνεται ούτε ένα από τα αναγραφομενα δρομολόγια πραγματικά! Μα προφανως, αφού λείπει μια βαρδια, σπάνε τα δρομολόγια ώστε να μην έχει μια ώρα κενό, αλλά 40 λεπτά, με αποτέλεσμα κανένα να μην είναι ίδιο. Το θέμα σου λοιπόν στον ΟΑΣΑ (θα έπρεπε να) είναι πως η περιβόητη Τηλεματική δεν παρέχει ΑΜΕΣΗ ενημέρωση για την οποιαδήποτε τροποποίηση περνάει ο σταθμάρχης στο καρτελάκι του οδηγού, ώστε να γνωρίζει ο επιβάτης από πριν την ώρα αναχώρησης και όχι μόνο όταν ξεκινήσει, και όχι αν εφαρμόζονται τα προγραμματισμενα δρομολόγια.
Άρα με αυτό που έστειλες, έλαβες μια τυποποιημενη απάντηση και δεν θα αλλάξει τίποτα. Δεν γίνεται να περιμένεις φυσικά να μην κόβουν βάρδια, ανεξάρτητα με το απάντησαν..
Την προτελευταία φορά που έστειλα στον ΟΑΣΑ για παρόμοιο περιστατικό με συγκεκριμένο ανεκτελεστο δρομολόγιο του 507 (Τ.ΖΗΡ), σε πληροφορώ πως στάλθηκε στην Ανθούσα και στο Σταθμαρχείο Ζηρινείου και επειδή φυσικά βαρδια δεν μπορούσαν να μην κόβουν, τα δρομολόγια του 507 (που είναι από μισή ώρα και πάνω), με εντολή της ΟΣΥ με επισυναπτόμενη την αναφορά μου, γινόνταν (και γίνονται ακόμα) με απόσπαση από το 509 υποχρεωτικά!
Και επειδή το έχω ξαναδεί. Δεν κλείνει κανένας οδηγός την Τηλεματική! Και να θέλει άλλωστε, το όχημα έχει GPS και στα γραφεία της Τηλεματικής τα βλέπουν που είναι, είτε το έχουν πατήσει το κουμπάκι και φωτίζει η οθόνη, είτε όχι. Δεν κρύβονται για να τρώνε δρομολόγια και να φεύγουν άλλες ώρες από τις κανονικές, έχουν θέματα οι οθόνες...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''