Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
#86
(11-08-2017, 04:07 PM)amoran Έγραψε: Από τη στιγμή που η καταγγελία ήταν πως όλα τα πρωινά δρομολόγια φεύγουν σε άσχετες ώρες, δεν μπορεί η απάντηση να είναι "αναφέρετέ μας συγκεκριμένο περιστατικό". Όταν λέμε "όλα" εννοούμε "όλα". Και όποιος υπεύθυνος ήθελε να το ελέγξει μπορούσε, χωρίς να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, να ανοίξει το OASA Telematics και να δει αν τα οχήματα της γραμμής έχουν ανοικτή την τηλεματική τους και πού βρίσκονται τις ώρες π.χ. που θα έπρεπε να φεύγουν από την αφετηρία ή το τέρμα.
Στο θερινό β' πρόγραμμα πάντως όσες φορές πήρα το 307 έφυγε στην ώρα του, για να λέμε και τα καλά.
Θεωρώ πως από αυτό το forum, όσοι γράφουμε και όσοι έστω διαβάζουν, ξεπερνούν το επίπεδο του "επιβάτη" και μπαίνουν λίγο πιο μέσα στο πως έχουν τα πράγματα στις Συγκοινωνίες.
Είχα διαβάσει το post σου και επέλεξα να μην απαντήσω, απλά τώρα μου έδωσες μία αφορμή..

Βρίσκω το mail σου στον ΟΑΣΑ τελείως άκυρο. Γνωρίζεις (ή ωφειλες να έχεις καταλάβει από εδώ) πως η ΟΣΥ είναι υπό διάλυση. Εκτός από το θέμα των ημερών, τα Α/C, εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια λείπει προσωπικό κίνησης από την εταιρεία, με το θέμα να έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Τι απάντηση περίμενες να λάβεις από εμάς αρχικά, όταν το έγραψες, και από τον ΟΑΣΑ όταν το έστειλες?! "-Ναι, θα πούμε στην Ανθούσα να κόψει 2 βαρδιες στο 314, ώστε το 307 να είναι κομπλέ και μετά τις 2000 να πηγαίνει παντελώς άδειο?"
Αναφέρεις (εδώ στο forum) πως δεν γίνεται ούτε ένα από τα αναγραφομενα δρομολόγια πραγματικά! Μα προφανως, αφού λείπει μια βαρδια, σπάνε τα δρομολόγια ώστε να μην έχει μια ώρα κενό, αλλά 40 λεπτά, με αποτέλεσμα κανένα να μην είναι ίδιο. Το θέμα σου λοιπόν στον ΟΑΣΑ (θα έπρεπε να) είναι πως η περιβόητη Τηλεματική δεν παρέχει ΑΜΕΣΗ ενημέρωση για την οποιαδήποτε τροποποίηση περνάει ο σταθμάρχης στο καρτελάκι του οδηγού, ώστε να γνωρίζει ο επιβάτης από πριν την ώρα αναχώρησης και όχι μόνο όταν ξεκινήσει, και όχι αν εφαρμόζονται τα προγραμματισμενα δρομολόγια.
Άρα με αυτό που έστειλες, έλαβες μια τυποποιημενη απάντηση και δεν θα αλλάξει τίποτα. Δεν γίνεται να περιμένεις φυσικά να μην κόβουν βάρδια, ανεξάρτητα με το απάντησαν..

Την προτελευταία φορά που έστειλα στον ΟΑΣΑ για παρόμοιο περιστατικό με συγκεκριμένο ανεκτελεστο δρομολόγιο του 507 (Τ.ΖΗΡ), σε πληροφορώ πως στάλθηκε στην Ανθούσα και στο Σταθμαρχείο Ζηρινείου και επειδή φυσικά βαρδια δεν μπορούσαν να μην κόβουν, τα δρομολόγια του 507 (που είναι από μισή ώρα και πάνω), με εντολή της ΟΣΥ με επισυναπτόμενη την αναφορά μου, γινόνταν (και γίνονται ακόμα) με απόσπαση από το 509 υποχρεωτικά!

Και επειδή το έχω ξαναδεί. Δεν κλείνει κανένας οδηγός την Τηλεματική! Και να θέλει άλλωστε, το όχημα έχει GPS και στα γραφεία της Τηλεματικής τα βλέπουν που είναι, είτε το έχουν πατήσει το κουμπάκι και φωτίζει η οθόνη, είτε όχι. Δεν κρύβονται για να τρώνε δρομολόγια και να φεύγουν άλλες ώρες από τις κανονικές, έχουν θέματα οι οθόνες...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από MrVanHool - 11-08-2017, 10:08 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.173 , 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.544 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.158 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.193 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.021 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.089 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.069 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.350 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.660 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.570 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)