11-08-2017, 04:28 PM
(11-08-2017, 04:07 PM)amoran Έγραψε: Από τη στιγμή που η καταγγελία ήταν πως όλα τα πρωινά δρομολόγια φεύγουν σε άσχετες ώρες, δεν μπορεί η απάντηση να είναι "αναφέρετέ μας συγκεκριμένο περιστατικό". Όταν λέμε "όλα" εννοούμε "όλα". Και όποιος υπεύθυνος ήθελε να το ελέγξει μπορούσε, χωρίς να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, να ανοίξει το OASA Telematics και να δει αν τα οχήματα της γραμμής έχουν ανοικτή την τηλεματική τους και πού βρίσκονται τις ώρες π.χ. που θα έπρεπε να φεύγουν από την αφετηρία ή το τέρμα.
Δε λέει κάτι το "όλα τα πρωινά δρομολόγια" και ειδικά τη στιγμή που πέρα από καταγγελίες που ευσταθούν υπάρχουν και οι κακόβουλες από αυτούς που νομίζουν ότι ξέρουν να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ, αλλά στην ουσία ξέρουν απλά να γκρινιάζουν.
Απάντηση εμμέσως δόθηκε: " ενημερώθηκε εγγράφως η αρμόδια Διεύθυνση του Αμαξοστασίου Ανθούσας, η οποία έχει την ευθύνη επάνδρωσης της συγκεκριμένης γραμμής, ώστε να φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία της, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα οδηγών και λεωφορείων". Μας καλύπτει; Όχι. Από τη στιγμή που ξέρουμε τα προβλήματα της ΟΣΥ, όμως, δεν περιμένουμε κάτι παραπάνω. Αν θέλουμε πιο ακριβή απάντηση, προσδιορίζουμε χρονικά επακριβώς ποιο δρομολόγιο δεν εκτελέστηκε. Και τότε θα δουν ό,τι χρειάζεται για να λάβουμε την απάντησή μας.