Κάποια στιγμή στα μέσα Ιουνίου είχα ανεβάσει εδώ ένα post όπου έγραφα:
Αυτή η ρημάδα η τηλεματική υποτίθεται ότι προσφέρει "ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο". Αυτό θα φανταζόταν κανείς ότι θα συνέβαινε και στα προγραμματισμένα δρομολόγια της ημέρας, τα οποία κάποιος θα ενημέρωνε μόλις έβγαιναν οι βάρδιες, λαμβάνοντας υπόψη ποια οχήματα ή οδηγοί λείπουν κ.λπ. Η λέξη "φανταζόταν" εδώ είναι το κλειδί, μια και αυτά δυστυχώς μένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Υπάρχει μάλιστα μια γραμμή, η 307, η οποία ούτε κίνηση συνήθως βρίσκει, ούτε τίποτα περίεργα της τυχαίνουν στο δρόμο, και θα περίμενε κανείς να έρχεται στην αφετηρία της τις ώρες που λένε τα κιτάπια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γραμμή κάνει ό,τι μπορεί για να αποδείξει τον επαναστατικό της χαρακτήρα, μια και, ως το μεσημέρι τουλάχιστον, δεν τηρεί ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που λέει το πρόγραμμά της. Ούτε ένα, έστω για τα προσχήματα βρε παιδί μου. Ακόμα κι αν το λεωφορείο είναι ήδη εκεί και περιμένει, θα φύγει 5, 10, 15 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα. ΠΟΤΕ στην ώρα που γράφουν οι πίνακες. Αν δεν είναι, τότε μας περιμένουν εκπλήξεις. Κοιτάμε τις θέσεις λεωφορείων στο telematics και συνήθως βλέπουμε ή ότι μόλις έφυγε και το επόμενο θα έρθει σε 35 - 40 - 50 - ό,τι νάναι λεπτά, ή ό,τι κάπου βόσκει και κάποτε θα'ρθει ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Βέβαια εκεί πια η εφαρμογή μας είναι άχρηστη γιατί το θέμα δεν είναι να δούμε πόσο θα περιμένουμε στην Πλακεντίας σαν τους... επιβάτες (ε, συνώνυμο έχει γίνει πια) αλλά να ξέρουμε πριν φύγουμε από το απίτι μας τι ώρα πρέπει να φτάσουμε για να προλάβουμε κάποιο δρομολόγιο που να μας βολεύει. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες);
Είπα λοιπόν να το στείλω αυτό, με ψιλοαλλαγές, και στον ΟΑΣΑ, online μέσω μιας φόρμας που έχει στο site του, έτσι για να λέω πως ενημέρωσα βρε παιδί μου, να μην πει κανείς πως κουτσομπολεύουμε μόνο αλλά δεν τολμάμε να κάνουμε και μια επώνυμη καταγγελία.
Χτες, λοιπόν, 10 Αυγούστου, ήρθε η απάντηση, με αριθμό πρωτοκόλλου από 10 Ιουλίου, σε φάκελο με το ταχυδρομείο και με τη μεγάλη σφραγίδα της Ο.ΣΥ. και όλες τις επισημότητες. Ιδού λοιπόν, σας την παραδίδω!
ΟΣΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
ΘΕΜΑ: Εκτέλεση δρομολογίων
ΣΧΕΤ: Επιστολή σας από 28-06-17 με αρ. παραπόνου τάδε.
Αγαπητέ κύριε τάδε,
Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής επιστολής σας, η οποία αφορά προβλήματα κατά την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων της λεωφορειακής γραμμής 307, σας γνωρίζουμε ότι δεν μας παραχωρείτε συγκεκριμένα στοιχεία ως προς την ημερομηνία και την ώρα που έλαβε χώρα συγκεκριμένο περιστατικό, ώστε να είμαστε σε θέση να αποδώσουμε ευθύνες εκεί που πραγματικά αρμόζουν.
Παρακαλούμε λοιπόν να μας ενημερώσετε εκ νέου, προκειμένου να προβούμε στην αντίστοιχη Πειθαρχική διαδικασία, ως αυτή ορίζεται από τον ισχύοντα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της εταιρείας μας, κατά παντός υπευθύνου, που ασκεί πλημμελώς τα Υπηρεσιακά του καθήκοντα.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι ενημερώθηκε εγγράφως η αρμόδια Διεύθυνση του Αμαξοστασίου Ανθούσας, η οποία έχει την ευθύνη επάνδρωσης της συγκεκριμένης γραμμής, ώστε να φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία της, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα οδηγών και λεωφορείων.
Να γνωρίζετε πάντως πως απώτερος στόχος της Εταιρείας μας είναι η ελαχιστοποίηση και - κατά το δυνατόν ο μηδενισμός - των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου Συγκοινωνιακού έργου που μας αναλογεί και προς αυτή την κατεύθυνση θα επιθυμούσαμε και τη δική σας συμβολή, η οποία θα εκφράζεται μέσω των οποιονδήποτε παρατηρήσεων - υποδείξεών σας, οι οποίες θα μας βοηθούσαν - επιπλέον - στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε μαζί μας, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας, προκειμένου να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στους επιβάτες μας.
Γεώργιος Βούρτσης
Τμ/χης Ελέγχου Κομίστρου & Επικοινωνίας με το Επιβατικό Κοινό
Κων/νος Φωτάκης
Δ/ντής Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου
Αυτά, σε σας τα συμπεράσματα...
Αυτή η ρημάδα η τηλεματική υποτίθεται ότι προσφέρει "ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο". Αυτό θα φανταζόταν κανείς ότι θα συνέβαινε και στα προγραμματισμένα δρομολόγια της ημέρας, τα οποία κάποιος θα ενημέρωνε μόλις έβγαιναν οι βάρδιες, λαμβάνοντας υπόψη ποια οχήματα ή οδηγοί λείπουν κ.λπ. Η λέξη "φανταζόταν" εδώ είναι το κλειδί, μια και αυτά δυστυχώς μένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Υπάρχει μάλιστα μια γραμμή, η 307, η οποία ούτε κίνηση συνήθως βρίσκει, ούτε τίποτα περίεργα της τυχαίνουν στο δρόμο, και θα περίμενε κανείς να έρχεται στην αφετηρία της τις ώρες που λένε τα κιτάπια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γραμμή κάνει ό,τι μπορεί για να αποδείξει τον επαναστατικό της χαρακτήρα, μια και, ως το μεσημέρι τουλάχιστον, δεν τηρεί ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που λέει το πρόγραμμά της. Ούτε ένα, έστω για τα προσχήματα βρε παιδί μου. Ακόμα κι αν το λεωφορείο είναι ήδη εκεί και περιμένει, θα φύγει 5, 10, 15 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα. ΠΟΤΕ στην ώρα που γράφουν οι πίνακες. Αν δεν είναι, τότε μας περιμένουν εκπλήξεις. Κοιτάμε τις θέσεις λεωφορείων στο telematics και συνήθως βλέπουμε ή ότι μόλις έφυγε και το επόμενο θα έρθει σε 35 - 40 - 50 - ό,τι νάναι λεπτά, ή ό,τι κάπου βόσκει και κάποτε θα'ρθει ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Βέβαια εκεί πια η εφαρμογή μας είναι άχρηστη γιατί το θέμα δεν είναι να δούμε πόσο θα περιμένουμε στην Πλακεντίας σαν τους... επιβάτες (ε, συνώνυμο έχει γίνει πια) αλλά να ξέρουμε πριν φύγουμε από το απίτι μας τι ώρα πρέπει να φτάσουμε για να προλάβουμε κάποιο δρομολόγιο που να μας βολεύει. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες);
Είπα λοιπόν να το στείλω αυτό, με ψιλοαλλαγές, και στον ΟΑΣΑ, online μέσω μιας φόρμας που έχει στο site του, έτσι για να λέω πως ενημέρωσα βρε παιδί μου, να μην πει κανείς πως κουτσομπολεύουμε μόνο αλλά δεν τολμάμε να κάνουμε και μια επώνυμη καταγγελία.
Χτες, λοιπόν, 10 Αυγούστου, ήρθε η απάντηση, με αριθμό πρωτοκόλλου από 10 Ιουλίου, σε φάκελο με το ταχυδρομείο και με τη μεγάλη σφραγίδα της Ο.ΣΥ. και όλες τις επισημότητες. Ιδού λοιπόν, σας την παραδίδω!
ΟΣΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
ΘΕΜΑ: Εκτέλεση δρομολογίων
ΣΧΕΤ: Επιστολή σας από 28-06-17 με αρ. παραπόνου τάδε.
Αγαπητέ κύριε τάδε,
Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής επιστολής σας, η οποία αφορά προβλήματα κατά την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων της λεωφορειακής γραμμής 307, σας γνωρίζουμε ότι δεν μας παραχωρείτε συγκεκριμένα στοιχεία ως προς την ημερομηνία και την ώρα που έλαβε χώρα συγκεκριμένο περιστατικό, ώστε να είμαστε σε θέση να αποδώσουμε ευθύνες εκεί που πραγματικά αρμόζουν.
Παρακαλούμε λοιπόν να μας ενημερώσετε εκ νέου, προκειμένου να προβούμε στην αντίστοιχη Πειθαρχική διαδικασία, ως αυτή ορίζεται από τον ισχύοντα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της εταιρείας μας, κατά παντός υπευθύνου, που ασκεί πλημμελώς τα Υπηρεσιακά του καθήκοντα.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι ενημερώθηκε εγγράφως η αρμόδια Διεύθυνση του Αμαξοστασίου Ανθούσας, η οποία έχει την ευθύνη επάνδρωσης της συγκεκριμένης γραμμής, ώστε να φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία της, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα οδηγών και λεωφορείων.
Να γνωρίζετε πάντως πως απώτερος στόχος της Εταιρείας μας είναι η ελαχιστοποίηση και - κατά το δυνατόν ο μηδενισμός - των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου Συγκοινωνιακού έργου που μας αναλογεί και προς αυτή την κατεύθυνση θα επιθυμούσαμε και τη δική σας συμβολή, η οποία θα εκφράζεται μέσω των οποιονδήποτε παρατηρήσεων - υποδείξεών σας, οι οποίες θα μας βοηθούσαν - επιπλέον - στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε μαζί μας, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας, προκειμένου να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στους επιβάτες μας.
Γεώργιος Βούρτσης
Τμ/χης Ελέγχου Κομίστρου & Επικοινωνίας με το Επιβατικό Κοινό
Κων/νος Φωτάκης
Δ/ντής Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου
Αυτά, σε σας τα συμπεράσματα...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.