31-07-2017, 03:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-08-2017, 10:43 AM από NEOPLAN N4007.)
(31-07-2017, 02:19 PM)ecoj Έγραψε: Είναι ενισχυμένα τα αεροδρόμια (Χ95 και Χ96) και δρομολογούνται κυρίως αυτά! Όλα τα άλλα της Ράλλη δράμα.
Είναι κι άλλα όμως που βγάζει! Β18/Γ18, Α1, 622/815
Από χειμερινό θα αραιώσουν τα αεροδρόμια και θα φύγει το Α1 και το μεγαλύτερο μέρος του 608 αλλά και πάλι η κατάσταση θα είναι δράμα αφού θα πάρουν 051, 054 και το περισσότερο 421!
Ο Βοτανικός έχει θέμα με τα 12μ οπότε ούτε για αστείο δεν πρέπει να δώσει λεωφορεία στη Ράλλη! Ήδη βλέπαμε μιντι σε 811, 821 και 837 που οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τη λαούς μαζεύουν (τώρα με Θ2 ξαναπήραν στάνταρ 12μ 821 και 837). Στο Θ1 που είχαν το 829 το είχαν μιντοποίησει κι αυτό! Χώρια 1-2 μιντι τη μέρα στο 813 και πιο σπάνια σε τοπικά Ελευσίνας ή 036! Τώρα μοιάζει να είναι εντάξει ο Βοτανικός λόγω Θ2. Οπότε ΟΧΙ 12μ από Βοτανικό στη Ράλλη!
Ναι όντως ισχύει ότι η Ράλλη έχει τα Α1, 622/815, Β/Γ18. Ισως ξέχασα να τα αναφέρω γιατί το τα 622/815 τώρα είναι Κυριακές στον Βοτανικό, και τα Β/Γ18 έχουν αρκετές βάρδιες στον Πειραιά. Τέλος πάντων όντως έπρεπε να τα βάλω και αυτά.
Γνωρίζω ότι ο Βοτανικός έχει έλλειψη σε 12μετρα. Έγραψα όμως να δώσει έναν μικρό αριθμό στη Ράλλη γιατί πριν λίγες μέρες είχε πάει το #642 του Βοτανικού στο Β9 και μου έδωσε την εντύπωση ότι είχε έστω κάποια ελάχιστα αμάξια ελεύθερα.
Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιο άλλο αμαξοστάσιο να αναλάβει κάποιες γραμμές τις Ράλλη π.χ. να πάρουν τα Λιόσια τα 8 οχήματα που έχει τις καθημερινές χειμερινού η Ράλλη στο 421 ή να πάρουν τα Λιόσια το Α13. Επίσης θα μπορούσαν να γίνουν τροποποιήσεις σε κάποιες γραμμές ώστε να εξοικομομηθούν οχήματα. Ας πούμε να κοπεί το Β9 στον Στ. Μεταμόφωσης.
Πάντως, πρέπει να γίνει κάτι γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν κορμοί γραμμές με 1/2 οχήματα. Σιγά σιγά οι γραμμές θα χάσουν την αξιοπιστία τους, θα περνάν ανα 1 ώρα και θα είναι μονίμως άδεια.