Κι ενώ περιμέναμε το Θερινό Πρόγραμμα για να ηρεμήσουν τα πράγματα, έγιναν χειρότερα!
Ενδεικτικά, στον Βοτανικό δεν υπάρχουν 12μέτρα ούτε για δείγμα, η Ανθούσα χτες στο 421 από τις 4 βάρδιες έβγαλε την 1, στην Π.Ράλλη περίμεναν 32 οδηγοί, κάπου τόσοι και στον Πειραιά, στα Άνω Λιόσια δεν βγαίνουν ούτε τα μισά Citelis κτλ..
Ας μην ανοίξουμε πάλι αυτή τη συζήτηση. Προφανώς και δεν έχει κανένα νόημα το Β15, παρά μόνο το Ε15. Και ως Express, δεν έχει να πάρει από καμία άλλη στάση κόσμο, πέραν του Σαρακάκη!
Το Ε15 ήταν από βαρδιες που έβγαζαν μικρά από την Π.Ράλλη, μέχρι που πήραν όλες τις βαρδιες που κάνουν Ε τα Άνω Λιόσια και άλλες 2 μόνο Β.
Εδώ και χρόνια, τα Άνω Λιόσια δεν επανδρωνουν καμία από τις 2 βαρδιες που κάνουν τα Ε, ούτε τις υπόλοιπες απογευματινες (μεταξύ αυτών και το τελευταίο δρομολόγιο του Β), άρα στην πράξη έχει καταργηθεί..
Εγώ το έχω με Παλιά Γκαζιέρα το 2010 στην Λάρισα. Τότε βέβαια ήταν καλύτερα και κάναμε αλχημειες..
Ενδεικτικά, στον Βοτανικό δεν υπάρχουν 12μέτρα ούτε για δείγμα, η Ανθούσα χτες στο 421 από τις 4 βάρδιες έβγαλε την 1, στην Π.Ράλλη περίμεναν 32 οδηγοί, κάπου τόσοι και στον Πειραιά, στα Άνω Λιόσια δεν βγαίνουν ούτε τα μισά Citelis κτλ..
(27-06-2017, 06:59 PM)pvuccino Έγραψε: Όντως είχε αποκλειστικά νταλίκες το Β15! Μάλιστα τα Σάββατα που είχε λαϊκή στη Μαραθώνος, (τώρα έχει μεταφερθεί στην Αγ.Τριάδος) δε μπορούσαν τα λεωφορεία να κάνουν το "Π" στο Παλατάκι και έστριβαν από Φαβιέρου αριστερά στην Κεκροπος, αναστρέφοντας στο πλάτωμα λίγο πιο ψηλά από το Τέρμα. Φυσικά τα 18μετρα δε χωρούσαν να κάνουν την αναστροφή κι έτσι, ειδικά τα Σάββατα έστελναν 12μετρα κι αυτό ήταν ΜΕΓΑ γεγονός, γιατί ήταν τόσο σπάνιο! Γι' αυτό και μέχρι σχετικά πρόσφατα, το Β15 έβγαινε από Ράλλη και το Α15 από Λιόσια, αν και είχε πάψει εδώ και πολλά χρόνια να στέλνει νταλίκες. Όσο για το να καταργηθεί το Β15 και να πάνε τα οχήματα στο Α15 με λίγα δρομολόγια την ημέρα ως Β15 τις ώρες των Σχολών συμφωνώ, αλλά γιατί αυτά τα λίγα δρομολόγια να τρέχουν στο Παλατάκι; Καλύτερα δε θα ήταν να αναστρέφουν στα ΤΕΙ ως Ε15, αλλά πιθανώς με κανονικές σταθμεύσεις παντού; (Αλήθεια αυτό υπάρχει ακόμα;; Δεν το έχω δει ποτέ στη ζωή μου!) Αρκεί βέβαια να μεταφερθεί η στάση και των υπολοίπων λίγο πιο μπροστά μαζί με αυτήν του Β15/Ε15, γιατί αν κάνει στάση μόνο του όπως σήμερα, δεν έχει λόγο ύπαρξης στην επιστροφή προς Αθήνα!Έχουν προλάβει να μπουν και Solaris στο Παλατάκι (με Αφετηρία το Μεταξουργείο φυσικά..)
Ας μην ανοίξουμε πάλι αυτή τη συζήτηση. Προφανώς και δεν έχει κανένα νόημα το Β15, παρά μόνο το Ε15. Και ως Express, δεν έχει να πάρει από καμία άλλη στάση κόσμο, πέραν του Σαρακάκη!
Το Ε15 ήταν από βαρδιες που έβγαζαν μικρά από την Π.Ράλλη, μέχρι που πήραν όλες τις βαρδιες που κάνουν Ε τα Άνω Λιόσια και άλλες 2 μόνο Β.
Εδώ και χρόνια, τα Άνω Λιόσια δεν επανδρωνουν καμία από τις 2 βαρδιες που κάνουν τα Ε, ούτε τις υπόλοιπες απογευματινες (μεταξύ αυτών και το τελευταίο δρομολόγιο του Β), άρα στην πράξη έχει καταργηθεί..
Εγώ το έχω με Παλιά Γκαζιέρα το 2010 στην Λάρισα. Τότε βέβαια ήταν καλύτερα και κάναμε αλχημειες..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''