27-06-2017, 06:59 PM
Όντως είχε αποκλειστικά νταλίκες το Β15! Μάλιστα τα Σάββατα που είχε λαϊκή στη Μαραθώνος, (τώρα έχει μεταφερθεί στην Αγ.Τριάδος) δε μπορούσαν τα λεωφορεία να κάνουν το "Π" στο Παλατάκι και έστριβαν από Φαβιέρου αριστερά στην Κεκροπος, αναστρέφοντας στο πλάτωμα λίγο πιο ψηλά από το Τέρμα. Φυσικά τα 18μετρα δε χωρούσαν να κάνουν την αναστροφή κι έτσι, ειδικά τα Σάββατα έστελναν 12μετρα κι αυτό ήταν ΜΕΓΑ γεγονός, γιατί ήταν τόσο σπάνιο! Γι' αυτό και μέχρι σχετικά πρόσφατα, το Β15 έβγαινε από Ράλλη και το Α15 από Λιόσια, αν και είχε πάψει εδώ και πολλά χρόνια να στέλνει νταλίκες. Ακριβώς το ίδιο γινόταν και με το Β11, που έκανε τότε τέρμα στη Μετεώρων. Ακόμα και σήμερα αν δεν κάνω λάθος, τα Σαββατοκύριακα το Β11 βγαίνει από Ράλλη! Το Α11 δε μπορούσε να πάρει 18μετρα, λόγω προφανώς της αναστροφής στο Θέατρο Πέτρας και όχι εξαιτίας του "Π" στη Μανιακίου, γιατί πριν πάει το Τέρμα στο Θέατρο Πέτρας και το Α11 ήταν ακόμα 715 (κυρίως επί ΣΕΠ), έπαιρνε κι αυτό αποκλειστικά δεινόσαυρους! (το Τέρμα ήταν τότε στην κάθοδο της 25ης Μαρτίου και τα λεωφορεία από Κ.Παλαμά έστριβαν αριστερά στην 25ης Μαρτίου όπου και τερμάτιζαν) Το Τέρμα της Μετεώρων ήταν η χαρά... της νταλίκας, μιας και το Α13 ήταν φουλ στους δεινόσαυρους! Όσο για το να καταργηθεί το Β15 και να πάνε τα οχήματα στο Α15 με λίγα δρομολόγια την ημέρα ως Β15 τις ώρες των Σχολών συμφωνώ, αλλά γιατί αυτά τα λίγα δρομολόγια να τρέχουν στο Παλατάκι; Καλύτερα δε θα ήταν να αναστρέφουν στα ΤΕΙ ως Ε15, αλλά πιθανώς με κανονικές σταθμεύσεις παντού; (Αλήθεια αυτό υπάρχει ακόμα;; Δεν το έχω δει ποτέ στη ζωή μου!) Αρκεί βέβαια να μεταφερθεί η στάση και των υπολοίπων λίγο πιο μπροστά μαζί με αυτήν του Β15/Ε15, γιατί αν κάνει στάση μόνο του όπως σήμερα, δεν έχει λόγο ύπαρξης στην επιστροφή προς Αθήνα!