Αυτή η ρημάδα η τηλεματική υποτίθεται ότι προσφέρει "ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο". Αυτό θα φανταζόταν κανείς ότι θα συνέβαινε και στα προγραμματισμένα δρομολόγια της ημέρας, τα οποία κάποιος θα ενημέρωνε μόλις έβγαιναν οι βάρδιες, λαμβάνοντας υπόψη ποια οχήματα ή οδηγοί λείπουν κ.λπ. Η λέξη "φανταζόταν" εδώ είναι το κλειδί, μια και αυτά δυστυχώς μένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Υπάρχει μάλιστα μια γραμμή, η 307, η οποία ούτε κίνηση συνήθως βρίσκει, ούτε τίποτα περίεργα της τυχαίνουν στο δρόμο, και θα περίμενε κανείς να έρχεται στην αφετηρία της τις ώρες που λένε τα κιτάπια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γραμμή κάνει ό,τι μπορεί για να αποδείξει τον επαναστατικό της χαρακτήρα, μια και, ως το μεσημέρι τουλάχιστον, δεν τηρεί ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που λέει το πρόγραμμά της. Ούτε ένα, έστω για τα προσχήματα βρε παιδί μου. Ακόμα κι αν το λεωφορείο είναι ήδη εκεί και περιμένει, θα φύγει 5, 10, 15 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα. ΠΟΤΕ στην ώρα που γράφουν οι πίνακες. Αν δεν είναι, τότε μας περιμένουν εκπλήξεις. Κοιτάμε τις θέσεις λεωφορείων στο telematics και συνήθως βλέπουμε ή ότι μόλις έφυγε και το επόμενο θα έρθει σε 35 - 40 - 50 - ό,τι νάναι λεπτά, ή ό,τι κάπου βόσκει και κάποτε θα'ρθει ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Βέβαια εκεί πια η εφαρμογή μας είναι άχρηστη γιατί το θέμα δεν είναι να δούμε πόσο θα περιμένουμε στην Πλακεντίας σαν τους... επιβάτες (ε, συνώνυμο έχει γίνει πια) αλλά να ξέρουμε πριν φύγουμε από το απίτι μας τι ώρα πρέπει να φτάσουμε για να προλάβουμε κάποιο δρομολόγιο που να μας βολεύει. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες);
Υπάρχει μάλιστα μια γραμμή, η 307, η οποία ούτε κίνηση συνήθως βρίσκει, ούτε τίποτα περίεργα της τυχαίνουν στο δρόμο, και θα περίμενε κανείς να έρχεται στην αφετηρία της τις ώρες που λένε τα κιτάπια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γραμμή κάνει ό,τι μπορεί για να αποδείξει τον επαναστατικό της χαρακτήρα, μια και, ως το μεσημέρι τουλάχιστον, δεν τηρεί ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που λέει το πρόγραμμά της. Ούτε ένα, έστω για τα προσχήματα βρε παιδί μου. Ακόμα κι αν το λεωφορείο είναι ήδη εκεί και περιμένει, θα φύγει 5, 10, 15 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα. ΠΟΤΕ στην ώρα που γράφουν οι πίνακες. Αν δεν είναι, τότε μας περιμένουν εκπλήξεις. Κοιτάμε τις θέσεις λεωφορείων στο telematics και συνήθως βλέπουμε ή ότι μόλις έφυγε και το επόμενο θα έρθει σε 35 - 40 - 50 - ό,τι νάναι λεπτά, ή ό,τι κάπου βόσκει και κάποτε θα'ρθει ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Βέβαια εκεί πια η εφαρμογή μας είναι άχρηστη γιατί το θέμα δεν είναι να δούμε πόσο θα περιμένουμε στην Πλακεντίας σαν τους... επιβάτες (ε, συνώνυμο έχει γίνει πια) αλλά να ξέρουμε πριν φύγουμε από το απίτι μας τι ώρα πρέπει να φτάσουμε για να προλάβουμε κάποιο δρομολόγιο που να μας βολεύει. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες);
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.