17-06-2017, 01:39 AM
(17-06-2017, 01:20 AM)georgio Έγραψε: Μα γιατί υπάρχουν οχήματα στα αλλααμαξοστασια; Αντε στο Μπραχαμι να περισευουν καποια Ν1 και στο Ελληνικο καμια 20αρια νταλικες.Προφανώς και δεν υπάρχουν πολλά λειτουργικά οχήματα που κάθονται.
Ολο αυτο που συμβαινει τωρα ειναι αυτα που φωναζουμε απο το 12 και μετα οτι με ολο και λιγοτερους οδηγους καθε χρονο ολο και λιγοτερα ανταλλακτικα ολο και λιγότερα οχήματα κάποια στιγμη θα κλείσει το μαγαζι. Ήδη προς τα εκει παει...
Τωρα αυτο που λετε να πανε οδηγοι στα αλλα αμαξοστασια και δεν ειναι απλο και αμαξια δεν υπαρχουν αλλα στην ουσια εχει ψιλογινει με μεταφορα γραμμων σε κοντινα αμαξοστασια. πχ το Α7 ειναι 5-4 Ελλ-Ραλλη, το 141 που ηταν χρονια ΕΛΛ πλεον εδω και 3 χρονια Μπραχαμι οπως και το 201. Στο 608 ολο και λιγοστευουν οι βαρδιες της Ραλλη κάθε χρονο. Το Β12 απο τη Ραλλη ειναι πλεον μονιμα Λιοσια. Ότι μπορούσε να γίνει έχει γίνει. Αν δεν παρουν οδηγους ανταλλακτικα και οχήματα το συγκοινωνιακο εργο μερα με τη μερα θα συρρικνωνεται!
Σκέψου όμως αν ήταν δική σου η επιχείρηση, αν έστω και 5 δρομολόγια στο Α13 με ένα όχημα του Μπραχαμίου θα σου επεφερε κέρδος, αντί να πληρώνεις τον οδηγό να κάθεται. Θα του πληρωνες μόνο την υπερωρια για το Κέντρο-Μπραχαμι και το ταξί να γυρίσει σπίτι του στην μια φορά που θα γινόταν.
Επειδή όμως στην ΟΣΥ δεν θα γίνει τίποτα από αυτά, γιατί ο οδηγός από την Π.Ράλλη να δεχτεί να πάει στο Μπραχάμι να βγάλει αμάξι? Για να βολευεται η κυβέρνηση σε βάρος των οδηγών επί χρόνια, να τον βρίζει και ο κόσμος στις στάσεις και να γυρίσει σπίτι του 2 ώρες αργότερα?!
Ακόμη και στον Πειραιά που πήγαιναν υπήρχε θέμα και από τις δύο πλευρές..
Σοβαρές εταιρείες - σοβαρές λύσεις!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''