20-05-2017, 02:17 AM
(18-05-2017, 10:37 PM)genesis_jnr Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ φίλε Mr Vanhool για την απάντησή σου, καθώς μου έδειξες τα πράγματα με μια διαφορετική οπτική γωνία...Γι'αυτο είμαστε εδώ να τα συζητάμε..
Κατάλαβα ότι οι περισσότερες προτάσεις μου δεν είναι εφικτές, αλλά το 'ψαξα λίγο παραπάνωκαι κατέληξα στα κάτωθεν:
17: Άκυρος ο χώρος ΟΛΠ. Αφού πρέπει να φύγουν τα λεωφορεία από 'κει, ας φύγουν, λύσεις υπάρχουν. Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το τέρμα στον αγ. Σπυρίδωνα δε βοηθάει την κατάσταση που συναντά κανείς στην Ακτή Μιαούλη σε ώρες αιχμής. Προτείνω να κάνει τέρμα επί της Χαρ. Τρικούπη, ανάμεσα στα στενά Νοταρά και Φίλωνος. Καταργείται το δίκτυο στη Σκουζέ και η στάση Δικαστήρια(τα οποία θα εξυπηρετούνται από τη στάση "2ας Μεραρχίας" επί της ομόνυμης οδού, δυο βήματα είναι) και προστείθεντε οι στάσεις "Φιλελλήνων"(πρίν το τέρμα), "Αγ. Νικόλαος" και "Αγ. Σπυρίδων"(μετά το τέρμα).
826: Όταν αποχωρίσουν τα 832,833,875 από τον ΟΛΠ, δεν αξίζει να τον πληρώνουμε για ένα λεωφορείο. Ας μεταφερθεί το τέρμα κι αυτού στη Γαληνού, στο Κερατσίνι(Σιταποθήκες), εξάλλου χώρος υπάρχει στο σημείο και για πέντε λεωφορεία. Καμία αλλαγή στη διαδρομή, μέχρι και μανούβρα μπορεί να κάνει το λεωφορείο επί της Γαληνού.
Β18: Καμία αλλαγή προς το παρόν. Αλλά αφού το κομμάτι Νίκαια-Ομόνεια καλύπτεται απ'το 21, θα μπορούσε, όταν με το καλό φτάσει το μετρό στη Νίκαια, να μετατραπεί σε τοπικό(π.χ. 842 Νίκαια-Πέραμα, για να ταιριάζει με το 843 και -παλιότερα- με το 844) και να δώσει μερικά οχήματα στο Γ18, που έχει μείνει μόνο στη Γρ. Λαμπράκη(ή και στο 824, που είχα επισημάνει ότι τα χρειάζεται).
Αυτά για την ώρα. Θα επιστρέψω, όμως, με περισσότερα. Περιμένω σχόλιά σας.
Τώρα:
17: Οκ, καταλαμβάνει την λεωφορειολωριδα η Αφετηρία της 17, όμως μένουν 3 λωρίδες. Και μην ξεχνάς το σύρμα και όλη την υποδομή που θα χρειαστεί. Επίσης, η χωροθετηση μιας Αφετηρίας δεν είναι απλό πραγμα..
Χώρος για διαλείμματα, χημική τουαλέτα είναι 2 από τα βασικά, συν την σύμφωνη γνώμη της γειτονιάς (Δημοτικό Διαμέρισμα Δήμου).
Πολύ κακό για το τίποτα νομίζω.. Άλλωστε, αν δεν ήταν η Αφετηρία, η λεωφορειολωριδα θα ήταν καθαρή?!
826: Μα τα 832/833 θα συνεχίζουν να εκτελούν κυκλική διαδρομή με Αφετηρία τον Πειραιά. Το ιδανικό βέβαια, είναι να φύγουν από τον χώρο του ΟΛΠ και το 826 λογικά θα μπορεί να γίνει κυκλικό στον Πειραιά.
Β18: Μα εγώ έλεγα πως τώρα ίσως και να έπρεπε να γίνει τοπικό μέχρι το Αιγάλεω, η να καταργηθεί εντελώς και να καλυφθεί το κομμάτι της Αμφιαλης μόνο. Απλά δεν το έχω περπατήσει ακόμα να δω και να σκεφτώ σίγουρα..
Όταν ανοίξει το πρώτο κομμάτι της επέκτασης του Μετρό (Σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), εννοείται πως όλες οι ακτινικές γραμμές του Πειραιά θα αλλάξουν, σίγουρα σε στυλ Αθήνας στην αρχή (839/837 - 111/112) για να ενισχυθεί το κομμάτι Τέρμα - Σταθμός Μετρό, και μόλις ανοίξει ο Πειραιάς, ριζικά. Το Β18 δεν θα υπάρχει καν τότε, ο σταθμός του Κορυδαλλού, θα είναι σε απόσταση 3 στενων από την Λαμπράκη, που το Γ18 θα μπορεί να τον προσεγγίζει κανονικά και να κατεβαίνει μέχρι το Γ'Νεκροταφειο, για ανταπόκριση με το 21.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''