18-05-2017, 10:37 PM
Ευχαριστώ πολύ φίλε Mr Vanhool για την απάντησή σου, καθώς μου έδειξες τα πράγματα με μια διαφορετική οπτική γωνία...
Κατάλαβα ότι οι περισσότερες προτάσεις μου δεν είναι εφικτές, αλλά το 'ψαξα λίγο παραπάνωκαι κατέληξα στα κάτωθεν:
17: Άκυρος ο χώρος ΟΛΠ. Αφού πρέπει να φύγουν τα λεωφορεία από 'κει, ας φύγουν, λύσεις υπάρχουν. Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το τέρμα στον αγ. Σπυρίδωνα δε βοηθάει την κατάσταση που συναντά κανείς στην Ακτή Μιαούλη σε ώρες αιχμής. Προτείνω να κάνει τέρμα επί της Χαρ. Τρικούπη, ανάμεσα στα στενά Νοταρά και Φίλωνος. Καταργείται το δίκτυο στη Σκουζέ και η στάση Δικαστήρια(τα οποία θα εξυπηρετούνται από τη στάση "2ας Μεραρχίας" επί της ομόνυμης οδού, δυο βήματα είναι) και προστείθεντε οι στάσεις "Φιλελλήνων"(πρίν το τέρμα), "Αγ. Νικόλαος" και "Αγ. Σπυρίδων"(μετά το τέρμα).
826: Όταν αποχωρίσουν τα 832,833,875 από τον ΟΛΠ, δεν αξίζει να τον πληρώνουμε για ένα λεωφορείο. Ας μεταφερθεί το τέρμα κι αυτού στη Γαληνού, στο Κερατσίνι(Σιταποθήκες), εξάλλου χώρος υπάρχει στο σημείο και για πέντε λεωφορεία. Καμία αλλαγή στη διαδρομή, μέχρι και μανούβρα μπορεί να κάνει το λεωφορείο επί της Γαληνού.
Β18: Καμία αλλαγή προς το παρόν. Αλλά αφού το κομμάτι Νίκαια-Ομόνεια καλύπτεται απ'το 21, θα μπορούσε, όταν με το καλό φτάσει το μετρό στη Νίκαια, να μετατραπεί σε τοπικό(π.χ. 842 Νίκαια-Πέραμα, για να ταιριάζει με το 843 και -παλιότερα- με το 844) και να δώσει μερικά οχήματα στο Γ18, που έχει μείνει μόνο στη Γρ. Λαμπράκη(ή και στο 824, που είχα επισημάνει ότι τα χρειάζεται).
Αυτά για την ώρα. Θα επιστρέψω, όμως, με περισσότερα. Περιμένω σχόλιά σας.
Κατάλαβα ότι οι περισσότερες προτάσεις μου δεν είναι εφικτές, αλλά το 'ψαξα λίγο παραπάνωκαι κατέληξα στα κάτωθεν:
17: Άκυρος ο χώρος ΟΛΠ. Αφού πρέπει να φύγουν τα λεωφορεία από 'κει, ας φύγουν, λύσεις υπάρχουν. Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το τέρμα στον αγ. Σπυρίδωνα δε βοηθάει την κατάσταση που συναντά κανείς στην Ακτή Μιαούλη σε ώρες αιχμής. Προτείνω να κάνει τέρμα επί της Χαρ. Τρικούπη, ανάμεσα στα στενά Νοταρά και Φίλωνος. Καταργείται το δίκτυο στη Σκουζέ και η στάση Δικαστήρια(τα οποία θα εξυπηρετούνται από τη στάση "2ας Μεραρχίας" επί της ομόνυμης οδού, δυο βήματα είναι) και προστείθεντε οι στάσεις "Φιλελλήνων"(πρίν το τέρμα), "Αγ. Νικόλαος" και "Αγ. Σπυρίδων"(μετά το τέρμα).
826: Όταν αποχωρίσουν τα 832,833,875 από τον ΟΛΠ, δεν αξίζει να τον πληρώνουμε για ένα λεωφορείο. Ας μεταφερθεί το τέρμα κι αυτού στη Γαληνού, στο Κερατσίνι(Σιταποθήκες), εξάλλου χώρος υπάρχει στο σημείο και για πέντε λεωφορεία. Καμία αλλαγή στη διαδρομή, μέχρι και μανούβρα μπορεί να κάνει το λεωφορείο επί της Γαληνού.
Β18: Καμία αλλαγή προς το παρόν. Αλλά αφού το κομμάτι Νίκαια-Ομόνεια καλύπτεται απ'το 21, θα μπορούσε, όταν με το καλό φτάσει το μετρό στη Νίκαια, να μετατραπεί σε τοπικό(π.χ. 842 Νίκαια-Πέραμα, για να ταιριάζει με το 843 και -παλιότερα- με το 844) και να δώσει μερικά οχήματα στο Γ18, που έχει μείνει μόνο στη Γρ. Λαμπράκη(ή και στο 824, που είχα επισημάνει ότι τα χρειάζεται).
Αυτά για την ώρα. Θα επιστρέψω, όμως, με περισσότερα. Περιμένω σχόλιά σας.