07-04-2017, 08:08 PM
Έχοντας φάει με το κουτάλι την κίνηση των γραμμών του Κερατσινίου σε ώρες αιχμής, θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις,όσον αναφορά αυτές:
17: Με τη μεταφορά των αφετηριών των 832,833,875 στο Κερατσίνι(Ανάσταση), μεταφορά της αφετηρίας του στο χώρο ΟΛΠ, της Ακτής Μιαούλη(μαζί με το 826). Κατάργηση του τμήματος "Ακτής Μιαούλη-2ας Μεραρχίας-Ηρώων Πολυτεχνείου-Σκουζέ-Ακτής Μιαούλη και τροποποίηση ως εξής: Ακτή Μιαούλη-Σαχτούρη-Χαρ.Τρικούπη-Ηρώων Πολυτεχνείου-Μπουμπουλίνας-Ακτή Μιαουλη, συνέχεια ως έχει.
801: Πλήρης κατάργηση(και του πρωινού δρομολογίου).
049: Μετατροπή σε τρόλλεϋ(έχει ξαναγραφτεί άλλωστε). Μετονομασία σε 9:Πειραιάς-Ομόνεια. Με τη κατασκευή του σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ(γραμμή 1) τροποποίηση διαδρομής σε Καμίνια-Ομόνεια.
300: Προσθήκη στάσης Βενιζέλου(επί της Γρ.Λαμπράκη)
819: Η δρομολόγηση 12μετρου δεν είναι απαρέτητη εδώ, χρήση midi μόνο.
820: Συμφωνώ με το σενάριο του nikosnikaia(με επέκταση της γραμμής στη Δραπετσώνα. Ωστόσο, ορίστε ένα σενάριο πιο "πρόχειρης" λύσης: τροποποίηση διαδρομής σε: από αφετηρία, δεξιά Ελ.Βενιζέλου, αριστερα Λ.Δημοκρατίας, αριστερά Υπαπαντής, αριστερά Χορμοβήτου, δεξιά Αλ.Παπαναστασίου, συνέχεια ως έχει.
Νέες στάσεις:Ταμπούρια(μαζί με το 17), Υπαπαντής (επί Χορμοβήτου, μαζί με το 17,843), Χάιδου(μαζί με το 17). Χρήση 12μετρων σε ώρες αιχμής.
824: Χρήση 18μετρων σε ώρες αιχμής.
825: Τροποποίηση διαδρομής από τον Άγ. Δημήτριο μέχρι το Ρομάντζο όπως αυτή του 826 και προσθήκη αντίστοιχων στάσεων.
832,833: Αλλαγή αφετηρίας από Πειραιά σε Κερατσίνι.
843: Μετονομασία σε Α18(αν και είναι τοπική γραμμή, έχει τη βαρύτητα κορμού). Τροποποίηση της σε Κερατσίνι-Πέραμα, με την έλευση του τραμ σταον Άγ.Γεώργιο.
845: Μετατροπή σε κορμό (Α17).
848: Σε περίπτωση εφαρμογής του σεναρίου Β' στο 820, επανίδρυσή της σαν κανονική γραμμή. Συχνότητα 25'-30'.
859: Συγχώνευση με το 875. Νέα αρίθμιση 834. Μεταφορά της αφετηρίας στη Δραπετσώνα. Τρία οχήματα σε ώρες αιχμής.(επειδή δεν γνωρίζω την πιο κατάληλη τροποποίηση της συγκεκριμένης γραμμής, αυτό το αφήνω πάνω σας). :-)
871: Μετονομασία της σε Χ17 Πειραιάς-Ελευσίνα(μέσω Εθν.Αντιστάσεως, EXPRESS), αύξηση των δρομολογίων του. Συχνότητα 25'-35'.
871Τ: Επέκταση έως Παλάσκα. Μετονομασία σε Β17 Πειραιάς-Νεκρ.Σχιστού-Παλάσκα. Συχνότητα 45'-55'.
17: Με τη μεταφορά των αφετηριών των 832,833,875 στο Κερατσίνι(Ανάσταση), μεταφορά της αφετηρίας του στο χώρο ΟΛΠ, της Ακτής Μιαούλη(μαζί με το 826). Κατάργηση του τμήματος "Ακτής Μιαούλη-2ας Μεραρχίας-Ηρώων Πολυτεχνείου-Σκουζέ-Ακτής Μιαούλη και τροποποίηση ως εξής: Ακτή Μιαούλη-Σαχτούρη-Χαρ.Τρικούπη-Ηρώων Πολυτεχνείου-Μπουμπουλίνας-Ακτή Μιαουλη, συνέχεια ως έχει.
801: Πλήρης κατάργηση(και του πρωινού δρομολογίου).
049: Μετατροπή σε τρόλλεϋ(έχει ξαναγραφτεί άλλωστε). Μετονομασία σε 9:Πειραιάς-Ομόνεια. Με τη κατασκευή του σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ(γραμμή 1) τροποποίηση διαδρομής σε Καμίνια-Ομόνεια.
300: Προσθήκη στάσης Βενιζέλου(επί της Γρ.Λαμπράκη)
819: Η δρομολόγηση 12μετρου δεν είναι απαρέτητη εδώ, χρήση midi μόνο.
820: Συμφωνώ με το σενάριο του nikosnikaia(με επέκταση της γραμμής στη Δραπετσώνα. Ωστόσο, ορίστε ένα σενάριο πιο "πρόχειρης" λύσης: τροποποίηση διαδρομής σε: από αφετηρία, δεξιά Ελ.Βενιζέλου, αριστερα Λ.Δημοκρατίας, αριστερά Υπαπαντής, αριστερά Χορμοβήτου, δεξιά Αλ.Παπαναστασίου, συνέχεια ως έχει.
Νέες στάσεις:Ταμπούρια(μαζί με το 17), Υπαπαντής (επί Χορμοβήτου, μαζί με το 17,843), Χάιδου(μαζί με το 17). Χρήση 12μετρων σε ώρες αιχμής.
824: Χρήση 18μετρων σε ώρες αιχμής.
825: Τροποποίηση διαδρομής από τον Άγ. Δημήτριο μέχρι το Ρομάντζο όπως αυτή του 826 και προσθήκη αντίστοιχων στάσεων.
832,833: Αλλαγή αφετηρίας από Πειραιά σε Κερατσίνι.
843: Μετονομασία σε Α18(αν και είναι τοπική γραμμή, έχει τη βαρύτητα κορμού). Τροποποίηση της σε Κερατσίνι-Πέραμα, με την έλευση του τραμ σταον Άγ.Γεώργιο.
845: Μετατροπή σε κορμό (Α17).
848: Σε περίπτωση εφαρμογής του σεναρίου Β' στο 820, επανίδρυσή της σαν κανονική γραμμή. Συχνότητα 25'-30'.
859: Συγχώνευση με το 875. Νέα αρίθμιση 834. Μεταφορά της αφετηρίας στη Δραπετσώνα. Τρία οχήματα σε ώρες αιχμής.(επειδή δεν γνωρίζω την πιο κατάληλη τροποποίηση της συγκεκριμένης γραμμής, αυτό το αφήνω πάνω σας). :-)
871: Μετονομασία της σε Χ17 Πειραιάς-Ελευσίνα(μέσω Εθν.Αντιστάσεως, EXPRESS), αύξηση των δρομολογίων του. Συχνότητα 25'-35'.
871Τ: Επέκταση έως Παλάσκα. Μετονομασία σε Β17 Πειραιάς-Νεκρ.Σχιστού-Παλάσκα. Συχνότητα 45'-55'.