27-12-2016, 01:17 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-12-2016, 01:53 AM από andreas122.)
Για τις γραμμές του Πειραιά και του Αλίμου θα μπορούσαν να γίνουν τα εξείς:
1. Μετακόμιση τις αφετηρίας του 101 από τα σούρμενα, στην αφετηρία του 201, στα σύνορα δλδ Αργυρούπολη ελληνικού, το κομμάτι Σούρμενα - Ιασονίδου - Αργυρούπολη είναι περιττό γιατί η αποστάσεις είναι μικρές και δεν είναι ανηφόρες, υπάρχει και λεωφορείο του δήμου πλέων που πηγαίνει από τα στενά όσον για τις ευπαθείς ομάδες! τα χιλιόμετρα που γλιτώνουμε θα μπορούσαμε ή να γλυτώσουμε 1 λεωφορείο ή να αυξήσουμε τη συχνότητα.
2. Κατάργηση του 142, έχει πολύ αραιά δρομολόγια και μία συγκοινωνία τροφοδοτική του μετρό δεν είναι ωραίο να έχει λίγα δρομολόγια για πολλούς λόγους. (γλυτόνουμε 1 λεωφ, το βάζουμε στο β1, αν χρειάζεται)
3. Συγχώνευση του 142 με το Β1, το επιβαρυμένο χιλιομετρικά Β1 θα μπορέσει να πάρει την παράκαμψη από την αλίμου στο μετρό και μετά στην πλατεία αργηρούπολης, εάν μεριμνήσουμε φυσικά να κόψουμε χιλιόμετρα από νεκρές ζώνες, αυτές η ζώνες που δεν έχουν επιβάτες είναι οι: Φάληρο - Πειραιάς και Τερψιθέα - τέρμα, τις κόβουμε ως εξής: μετακόμιση αφετηρίας, από το βουνό στον άγιο Τρύφωνα και μετά τερψιθέα κατευθείαν, και μετά Κύπρου κ.τ.λ όσον αφορά το Φάληρο Πειραιάς θα ήταν μια καλή ιδέα μετά το δέλτα να πηγαίνει απέξω, από το περιφερικό δρόμο στον Πειραιά ώστε να παρακάμπτει την κίνηση στο μοσχάτο και στο νέο φάληρο, έτσι γλυτόνουμε κ'άλλο χρόνο, σε αυτό κομμάτι έχει πάρα πολλά λεωφορεία, που μαζεύονται εκεί καθός και το τράμ προς Πειραιά που σύντομα θα λειτουργεί.
Τους θερινούς μήνες μόνο! θα πρέπει να λειτουργήσουν κ'άλλες γραμμές σε στύλ 122Θ, π.χ. γ1 Πειραιάς - Βάρκιζα & γ2 Ακαδημία - Βάρκιζα express ώστε να μην υπερφορτωνεται τα α1/α2 που μαζέουν κόσμο που πάει για δουλειές και όχι μόνο για μπάνιο, αυτά τα προβλήματα που είχαμε δει στο 122 λόγικά δεν θα τα ξανα δούμε εαν γίνουν αυτές η αλλαγές. με αντίστοιχη αναστολή κάποιων γραμμές που δεν είναι απαραίτητες το καλοκαίρι.
Ακούω γνώμες.. :/
1. Μετακόμιση τις αφετηρίας του 101 από τα σούρμενα, στην αφετηρία του 201, στα σύνορα δλδ Αργυρούπολη ελληνικού, το κομμάτι Σούρμενα - Ιασονίδου - Αργυρούπολη είναι περιττό γιατί η αποστάσεις είναι μικρές και δεν είναι ανηφόρες, υπάρχει και λεωφορείο του δήμου πλέων που πηγαίνει από τα στενά όσον για τις ευπαθείς ομάδες! τα χιλιόμετρα που γλιτώνουμε θα μπορούσαμε ή να γλυτώσουμε 1 λεωφορείο ή να αυξήσουμε τη συχνότητα.
2. Κατάργηση του 142, έχει πολύ αραιά δρομολόγια και μία συγκοινωνία τροφοδοτική του μετρό δεν είναι ωραίο να έχει λίγα δρομολόγια για πολλούς λόγους. (γλυτόνουμε 1 λεωφ, το βάζουμε στο β1, αν χρειάζεται)
3. Συγχώνευση του 142 με το Β1, το επιβαρυμένο χιλιομετρικά Β1 θα μπορέσει να πάρει την παράκαμψη από την αλίμου στο μετρό και μετά στην πλατεία αργηρούπολης, εάν μεριμνήσουμε φυσικά να κόψουμε χιλιόμετρα από νεκρές ζώνες, αυτές η ζώνες που δεν έχουν επιβάτες είναι οι: Φάληρο - Πειραιάς και Τερψιθέα - τέρμα, τις κόβουμε ως εξής: μετακόμιση αφετηρίας, από το βουνό στον άγιο Τρύφωνα και μετά τερψιθέα κατευθείαν, και μετά Κύπρου κ.τ.λ όσον αφορά το Φάληρο Πειραιάς θα ήταν μια καλή ιδέα μετά το δέλτα να πηγαίνει απέξω, από το περιφερικό δρόμο στον Πειραιά ώστε να παρακάμπτει την κίνηση στο μοσχάτο και στο νέο φάληρο, έτσι γλυτόνουμε κ'άλλο χρόνο, σε αυτό κομμάτι έχει πάρα πολλά λεωφορεία, που μαζεύονται εκεί καθός και το τράμ προς Πειραιά που σύντομα θα λειτουργεί.
Τους θερινούς μήνες μόνο! θα πρέπει να λειτουργήσουν κ'άλλες γραμμές σε στύλ 122Θ, π.χ. γ1 Πειραιάς - Βάρκιζα & γ2 Ακαδημία - Βάρκιζα express ώστε να μην υπερφορτωνεται τα α1/α2 που μαζέουν κόσμο που πάει για δουλειές και όχι μόνο για μπάνιο, αυτά τα προβλήματα που είχαμε δει στο 122 λόγικά δεν θα τα ξανα δούμε εαν γίνουν αυτές η αλλαγές. με αντίστοιχη αναστολή κάποιων γραμμές που δεν είναι απαραίτητες το καλοκαίρι.
Ακούω γνώμες.. :/